Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 10:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 120 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
 Alternator 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Martin píše:
Tak to máš 42A, ten podle mne na volnoběh dobíjí lépe než 55A, ale stejně tomu ta menší řemenice dost znatelně pomůže.


Není to žádná velá sláva na volnoběh ta 42A oproti 55A. Pastelka ji má /pořád :oops: / a při potkávacích světlech potřebuje alespoň 1000rpm k tomu aby byla schopná dodat potřebný výkon do sítě, při potkávacích světlech a ventilátoru na pomalejší chod se musí vytočit na 1500rpm aby začala dobíjet, jak se to v ten okamžik chytne lze otáčky snížit někam ke 1250rpm a dobíjí to stále..

Ale v žádném případě si na ni nestěžuji :wink: Když člověk ví co si může a nemůže dovolit kdy zapnout je to zcela v pořádku :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


Naposledy upravil Šemik dne 2.2.08, 21:40, celkově upraveno 1



2.2.08, 21:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Martin píše:
Tak to máš 42A, ten podle mne na volnoběh dobíjí lépe než 55A, ale stejně tomu ta menší řemenice dost znatelně pomůže.

dobre teda .... dam vysustruzit remenicu ( z Fe alebo Al ? ) kym nezozeniem daky silnejsi altik :D

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


2.2.08, 21:40
Profil ICQ

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
Je to u škodovek normální, pamatuju, že jsem v roce 1987, když jsem tohle auto kupoval reklamoval v Mototechně blikání světel při volnoběhu, nic s tím neudělali, a mžourám / je to minimálně, ale já to vidím/ do dneska i když jsem nedávno vyměnil alternátor za repasovaný 55Ah a i rele funglovku, pořád mrká, pořád mrká. Porblém to dělalo i když jsem dával automatiku na rozsvěcení světel, který makalo na principu zvýšení napětí. Na semaforech jsem na protijedoucí mrkal. Tak jsem musel dát spínač s časovým rele.

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


2.2.08, 21:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Silnější altík (55A) ti nepomůže, to bys musel použít už z Fava nebo výš. Řemenici bych vytočil spíš z Fe.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.2.08, 21:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
co vsetko mozem zapnut na 42A altik ? bo planujem pridat : hmlovky ,dialky , dozadu este jednu hmlovku , podsvietenie , a vela inych vymozenosti ) tak aby mi nezhorel :shock:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


2.2.08, 21:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Určitě ti neshoří, ale nebude stíhat. To si opravdu radši sežeň alespoň tu 55A.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.2.08, 21:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
On neshoří, ale nedokáže pokrýt žádaný výkon - bude pomáhat akumulátor :arrow: bude se vybíjet. Na velké úpravy elektriky je 42A nevhodný (I když já jsem asi ten poslední kdo má co říkat, no ale znáte to - kovářova kobyla... :lol: ), sežeň 55A.

Edit : pozdě :P

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.2.08, 21:49
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Martin píše:
Určitě ti neshoří, ale nebude stíhat. To si opravdu radši sežeň alespoň tu 55A.

Ok takze zatial remenicu a casom altik facko/ fikcka
O kolko mam bat urobit tu remenicu mensiu ? aby sa nerozpadla ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


2.2.08, 21:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
1cm na průměru.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.2.08, 21:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Alternátorem z Fa si nepomůžeš o nic víc nž kdybys sehnal altík ze 742, 55A. Většina Fá altíků je taky 55A, a mají poněkud jiné zapojení než klasické alternátory ze 742, je to zbytečná práce navíc její výsledek by mohl být i záporný v případě nějaké chyby při montáži.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.2.08, 21:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Mám pocit, že Fa dobíjí na volnoběh lépe, ale možná ne, nevím.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.2.08, 21:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
samotný mlhovky zvládá :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.2.08, 21:59
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Šemik píše:
Alternátorem z Fa si nepomůžeš o nic víc nž kdybys sehnal altík ze 742, 55A. Většina Fá altíků je taky 55A, a mají poněkud jiné zapojení než klasické alternátory ze 742, je to zbytečná práce navíc její výsledek by mohl být i záporný v případě nějaké chyby při montáži.

A filcka ? to bude asi este horsie ci nie ? Filcky maju aky altik ? 70A aj viac ci nie ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


2.2.08, 21:59
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Dehtožrouty snad i 90A, ovšem instalace tohoto alternátoru /i toho 70A/ už je podmíněna výměnou silového kabelu od alternátoru, nový MINIMÁLNĚ 10mm2 (doporučuji spíše 16mm2) a na koncích pořádná připájená očka, ne ty ubožáčky z elektronických potřeb.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.2.08, 22:03
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Šemik píše:
Dehtožrouty snad i 90A, ovšem instalace tohoto alternátoru /i toho 70A/ už je podmíněna výměnou silového kabelu od alternátoru, nový MINIMÁLNĚ 10mm2 (doporučuji spíše 16mm2) a na koncích pořádná připájená očka, ne ty ubožáčky z elektronických potřeb.

90A to je narez ako pojizdna elektrarna :shock: a vyresil by sa tym problem s elektrikou pri nizkych otackach ? a tie ocka vyrobit ? z 5 mm pasoviny ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


2.2.08, 22:08
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 120 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz