Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 17:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Nejčastější závada na HTP 1.2 ?! 
Autor Zpráva

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
Š 120 má pořadí zapalování 1-3-4-2, fabia htp 1-3-2-ehm ehm :D


1.2.08, 08:30
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Marra píše:
... fabia htp 1-3-2-ehm ehm :D


U trojválce je to přece úplně jedno, buď to jde popořadě tam nebo zpátky. Takže má vlastně 3-2-1. Je to zřejmý krok zpět. 8)


1.2.08, 09:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
Sakra, to je dobrý, ten materiál při zahřejvání se tolik nemamáhá když se roztahuje. :lol:
Asi si taky naříznu ventily :-D

_________________
http://fb.com/BJpolepy


1.2.08, 09:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
bany.xf.cz píše:
Asi si taky naříznu ventily :-D


Nařízni si i sedla. :lol:


1.2.08, 09:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
fatal píše:
bany.xf.cz píše:
Asi si taky naříznu ventily :-D


Nařízni si i sedla. :lol:
nevím jestli je to náhoda ale když sme dělali generálku na bobkovy(takej ten malej nakladač)taky mněl ventil na prvním válcu takovej nakvetlej :lol: a ty ostatní na tom nebyli lp ale to je asi shoda náhod a navíc je to ropák :lol:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


1.2.08, 13:10
Profil ICQ

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Ćauký....tak až dneska....odpověď.... k tomu výkvětu techniky. :sick: :P Ten motor,základní věc snad každýho automobilu a tedy vlastně i nejdůležitější s max.nároky na spolehlivost,co se týče požadavků lidí měl cca 40 tisíc najeto....nebo tak nějak plus mínus stovky možná tisíce km,nedělal jsem to já,ale kolega....proto si nepamatuju.Proč to dělá???......No lidé od vynálezu hovoří a svádí to na špatnou kvalitu benzínu :D :lol: :lol: :lol:při školení to lejou do hlav mechanikům.....Sem vybouch smíchy....to nemůže být přeci jejich vada...Kdepák.Ale všichni víme,že materiál je dnes na dvě věci....že by slitina Čajna.....nevim jen se silně domnívám...jak dnes všecko šidí,co nejlevnější,doba je taková,už jsem se někde vyjadřoval..No a .....jak to běží na dva?Asi jako stavební dusadlo na štěrk.... :lol: :D Ten pěch,co s nim kopáči někdy urychlují sedavost sypkého materiálu do výkopů a děr.Mimochodem tato hlava je extrém v tom,že ten ventil je takhle odpařený...majitel byl asi koňák,vyhovovalo mu se třást za jízdy nejízdy....Už i ten prostřední vál pomalu vypovídal službu.... což je co říct :roll: :) :wink: Ale to není vše....jak vám odejde vršek,jde do kopru někdy i spodek....je odmašťovanej a tak z kruhů a válců je za chvilku další výbrus...není to pravidlem,ale stává se to. :wink:


Vlivu paliva na tuhle závadu bych se zase tolik nesmál. HTP pracuje s tlakem ve válcích 1,5, až 1,7 MPa což je 15 až 17 Atm. Na starých 4 válcích je skoro o 5 Atm méně. Špatné palivo v tomto tlaku nemá jenom tendenci detonovat předčasně ale také hoří podstatně déle, prohořívá až do výfukového potrubí a ventily se nestačí chladit.

_________________
Xxenon


2.2.08, 11:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 910
Bydliště: Úhonice
Příspěvek 
radši se nebudu k tomu vyjadřovat :sick:
akorát bych tady rozpoutal debatu :|


2.2.08, 11:39
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
2 fatal : jj, to pořadí zapalování je jasné, jen jsem to chtěl jako vtipně porovnat se čtyřválcem :lol: no mě tříválce nikdo nevychválí, jezdil jsem chvílí s corsou 1,0 a teda čekal jsem, že to teda pojede lépe než moje 125 tka


2.2.08, 20:17
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
TAk moje fabie má najeto něco přes 162tisís km a doufám že se nevysype. :-) A to se to auto nijak nešetří.... Jinak je to 12Ventil


3.2.08, 10:08
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Xxenon píše:
patrik-hp píše:
Ćauký....tak až dneska....odpověď.... k tomu výkvětu techniky. :sick: :P Ten motor,základní věc snad každýho automobilu a tedy vlastně i nejdůležitější s max.nároky na spolehlivost,co se týče požadavků lidí měl cca 40 tisíc najeto....nebo tak nějak plus mínus stovky možná tisíce km,nedělal jsem to já,ale kolega....proto si nepamatuju.Proč to dělá???......No lidé od vynálezu hovoří a svádí to na špatnou kvalitu benzínu :D :lol: :lol: :lol:při školení to lejou do hlav mechanikům.....Sem vybouch smíchy....to nemůže být přeci jejich vada...Kdepák.Ale všichni víme,že materiál je dnes na dvě věci....že by slitina Čajna.....nevim jen se silně domnívám...jak dnes všecko šidí,co nejlevnější,doba je taková,už jsem se někde vyjadřoval..No a .....jak to běží na dva?Asi jako stavební dusadlo na štěrk.... :lol: :D Ten pěch,co s nim kopáči někdy urychlují sedavost sypkého materiálu do výkopů a děr.Mimochodem tato hlava je extrém v tom,že ten ventil je takhle odpařený...majitel byl asi koňák,vyhovovalo mu se třást za jízdy nejízdy....Už i ten prostřední vál pomalu vypovídal službu.... což je co říct :roll: :) :wink: Ale to není vše....jak vám odejde vršek,jde do kopru někdy i spodek....je odmašťovanej a tak z kruhů a válců je za chvilku další výbrus...není to pravidlem,ale stává se to. :wink:


Vlivu paliva na tuhle závadu bych se zase tolik nesmál. HTP pracuje s tlakem ve válcích 1,5, až 1,7 MPa což je 15 až 17 Atm. Na starých 4 válcích je skoro o 5 Atm méně. Špatné palivo v tomto tlaku nemá jenom tendenci detonovat předčasně ale také hoří podstatně déle, prohořívá až do výfukového potrubí a ventily se nestačí chladit.


:D :D :D :D Inu teoretiku... A co mi tim chceš říct? :D ...Že za to může benzín????Dobře,ale jak najivní konstatování k budoucím majitelům nového vozidla. :D Když konstuuji motor,neberu přeci ohledy na kvalitu benzínu,která je kolísavá,ale počítám s tím...O čem je pak spolehlivost,když musim se skumavkou k pumpě???! To z prvé...za druhý ty tlaku,když to není konstrukcí,chybou obrábění nebo tou kvalitou materiálu ventilů,sedel,proč ty sedla a celkově i hlava mají konstrukci tak blbou,že neodvádějí dostatečně teplo z ventilu do hlavy?....mají jiný rozměr sedla nebo ventilu?Nebo snad vačka a její podivnej průběh časování?A jak to,že ostatní automobilky s tím problém nemají???????????A výkon mají jaksi podobný???Hledej tedy chyby,neposlouchej kydy....A ten tvůj tlak je proti přeplňování o ničem.,A stále se nic nepodpaluje a to je hukot,na kterej nějakej tříhrnec s teplotou ve výfuku nekonkuruje.....Tak že si jdi číst teorie slitiny sedel na vozy před první světovou a jejich reakce na palivo a já se budu držet kvality NPR,který jsem nikdy neviděl podpálený.Každej svého názoru na věc ty moderno......Ty jsi chytrý ale čistokrevnej teoretik.....protože se nesměješ :P :wink: :lol: Ale oni tam prostě mají nějakou chybu a to je vrací nazpět.....do století páry :D :D :D


3.2.08, 21:32
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
HTP pracuje s tlakem ve válcích 1,5, až 1,7 MPa což je 15 až 17 Atm.

no, skodovky maj sice 1,2 Mpa,ale daj se provozovat i s vyssim tlakem..treba 1,6-1,7 .. az budu v moste, podivam se po fotkach a hodim sem fotku namerenyho tlaku na nejslabsim valci :) a na ventilech slunecnice nemam :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


4.2.08, 11:35
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 110
Příspěvek 
Xxenon píše:
patrik-hp píše:
Ćauký....tak až dneska....odpověď.... k tomu výkvětu techniky. :sick: :P Ten motor,základní věc snad každýho automobilu a tedy vlastně i nejdůležitější s max.nároky na spolehlivost,co se týče požadavků lidí měl cca 40 tisíc najeto....nebo tak nějak plus mínus stovky možná tisíce km,nedělal jsem to já,ale kolega....proto si nepamatuju.Proč to dělá???......No lidé od vynálezu hovoří a svádí to na špatnou kvalitu benzínu :D :lol: :lol: :lol:při školení to lejou do hlav mechanikům.....Sem vybouch smíchy....to nemůže být přeci jejich vada...Kdepák.Ale všichni víme,že materiál je dnes na dvě věci....že by slitina Čajna.....nevim jen se silně domnívám...jak dnes všecko šidí,co nejlevnější,doba je taková,už jsem se někde vyjadřoval..No a .....jak to běží na dva?Asi jako stavební dusadlo na štěrk.... :lol: :D Ten pěch,co s nim kopáči někdy urychlují sedavost sypkého materiálu do výkopů a děr.Mimochodem tato hlava je extrém v tom,že ten ventil je takhle odpařený...majitel byl asi koňák,vyhovovalo mu se třást za jízdy nejízdy....Už i ten prostřední vál pomalu vypovídal službu.... což je co říct :roll: :) :wink: Ale to není vše....jak vám odejde vršek,jde do kopru někdy i spodek....je odmašťovanej a tak z kruhů a válců je za chvilku další výbrus...není to pravidlem,ale stává se to. :wink:


Vlivu paliva na tuhle závadu bych se zase tolik nesmál. HTP pracuje s tlakem ve válcích 1,5, až 1,7 MPa což je 15 až 17 Atm. Na starých 4 válcích je skoro o 5 Atm méně. Špatné palivo v tomto tlaku nemá jenom tendenci detonovat předčasně ale také hoří podstatně déle, prohořívá až do výfukového potrubí a ventily se nestačí chladit.


No ja bych cekal ze s roustoucim kompresnim tlakem se rychlost horeni naopak zvysi. Tady me spis napada vadne zdvihatko resp. hydraulicka podpera jak to nazyvaji. Udajne jsou tyhle motory dost haklive na kvalitu oleje a dochazi k zakarbonovani zdvihatek. Pokud takovy ventil nedovira tak je hotovo.


5.2.08, 13:09
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek 
patrik-hp píše:
:D :D :D :D Inu teoretiku... A co mi tim chceš říct? :D ...Že za to může benzín????Dobře,ale jak najivní konstatování k budoucím majitelům nového vozidla. :D Když konstuuji motor,neberu přeci ohledy na kvalitu benzínu,která je kolísavá,ale počítám s tím...O čem je pak spolehlivost,když musim se skumavkou k pumpě???! To z prvé...za druhý ty tlaku,když to není konstrukcí,chybou obrábění nebo tou kvalitou materiálu ventilů,sedel,proč ty sedla a celkově i hlava mají konstrukci tak blbou,že neodvádějí dostatečně teplo z ventilu do hlavy?....mají jiný rozměr sedla nebo ventilu?Nebo snad vačka a její podivnej průběh časování?A jak to,že ostatní automobilky s tím problém nemají???????????A výkon mají jaksi podobný???Hledej tedy chyby,neposlouchej kydy....A ten tvůj tlak je proti přeplňování o ničem.,A stále se nic nepodpaluje a to je hukot,na kterej nějakej tříhrnec s teplotou ve výfuku nekonkuruje.....Tak že si jdi číst teorie slitiny sedel na vozy před první světovou a jejich reakce na palivo a já se budu držet kvality NPR,který jsem nikdy neviděl podpálený.Každej svého názoru na věc ty moderno......Ty jsi chytrý ale čistokrevnej teoretik.....protože se nesměješ :P :wink: :lol: Ale oni tam prostě mají nějakou chybu a to je vrací nazpět.....do století páry :D :D :D


Musel jsem si Tvojí glosu několikrát přečíst abych pochopil Tvoje zapálení pro věc a argument porovnávání konstrukce turbomotoru s atmosférickým. Jenom mi nejde na rozum, čistě teoreticky, jak je mým zvykem, proč ty „parní stroje“ jsou vlastně nejprodávanějším motorem.
:lol: 8) :D :idea:

_________________
Xxenon


5.2.08, 21:34
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek 
PetrVTR píše:
No ja bych cekal ze s roustoucim kompresnim tlakem se rychlost horeni naopak zvysi. Tady me spis napada vadne zdvihatko resp. hydraulicka podpera jak to nazyvaji. Udajne jsou tyhle motory dost haklive na kvalitu oleje a dochazi k zakarbonovani zdvihatek. Pokud takovy ventil nedovira tak je hotovo.


Máš pravdu, tak to opravdu funguje, při vyšším tlaku palivo hoří opravdu rychleji, ale pouze dobré palivo.
:P

_________________
Xxenon


5.2.08, 21:35
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Mladezi, naucte se citovat :) http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=8704
Kdo to ma furt opravovat :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


5.2.08, 21:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz