ja som to robil aj bez demontáže hlavy, piest treba dať do hornej úvrate a ventil neprepadne, orech s goly, rana gumeným kladivom (ja som to robil dreveným klackom ), akurát si niečim zapchaj diery kadiaľ idú tyčky aby ti tam niečo nepopadalo...
no ty si pekny somar (s prepacenim )a este sa aj takto verejne priznas........ale ved nicis ci vlastny motor.....
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
5.2.08, 08:06
Reklama
Reklama
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
Hadr je asi lepší řešení no Až se někdy budu nudit, vrhnu se na to... Myslím že Gemini ví o motoru přecejen víc než dost (michalkatka - bez urážky prosím )
5.2.08, 10:00
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Gemini píše:
no ty si pekny somar (s prepacenim )a este sa aj takto verejne priznas........ale ved nicis ci vlastny motor.....
aký veľký je rozdiel v údere gumeným kladivom a dreveným klackom? (gumené kladivo nebolo po ruke a klasickým to robiť nebudem určite)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru