Autor |
Zpráva |
dr.spark
Příspěvky: 50 Bydliště: Teplice
|
Motor Škoda 130 vs motor Favorit 135
Zdravim panove,
nevite nekdo jak je to ted se zapsanim (legalnim) motoru ze standartni stotricitky nebo favoritu 130 do 105?
Dale me jeste zajima zda ten motor s fava potrebuje nejaky upravy, aby sel do 105. Diky za info.
Naposledy upravil dr.spark dne 8.2.08, 19:19, celkově upraveno 1
|
8.2.08, 19:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Favorit 130 nezapises protoze neexistuje, jsou 135 a 136
742.13 mozna zapises pokud das vlecku a dalsi ptakoviny coz asi nebudes chtit delat takze tam bud dej motor 120 a nech udelat vymaz cisla motoru a nebo si dej co chces s tim ze to neni legalni.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.2.08, 19:04 |
|
|
dr.spark
Příspěvky: 50 Bydliště: Teplice
|
Juj, pardon, upsal jsem se. Mel jsem na mysli 135.
|
8.2.08, 19:06 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Favorit 130 neexistuje...jenom 135 a 136...pak prototyp 115...a zapsat to podle výrobce můžeš páč to pouze nedoporučuje, ale na úřadě ti to nenapíšou páč sou divný a líný...i když existují světlé výjjimky...
Jo a můžeš to dát legálně pouze do typu 130 a výš tj. 135 a 136...ale legálně motory origo ze škodovek ne ty z Favoritů - no a ty originální ti zapsat musej páč sou dle výrobce plně záměnné...
Jo takže ze 105ky přestavba na 130ku....tj nápravy, řízení, brzdy, nádrž a pak motor 136 origo škoda ne Favorit...to je plně legální povolené cesta...Favorit motor i když je uplně stejnej ti zapíšou jen někde...je to na inteligenci úředníků...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
8.2.08, 19:09 |
|
|
dr.spark
Příspěvky: 50 Bydliště: Teplice
|
A kdyz si tam hodim motor ze stotricitky, dam dvoupistky, mozna zadni napravu a vymazu cislo motoru, tak s tim na technicky budou velky problemy?
|
8.2.08, 19:12 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
dr.spark píše: A kdyz si tam hodim motor ze stotricitky, dam dvoupistky, mozna zadni napravu a vymazu cislo motoru, tak s tim na technicky budou velky problemy?
No uz by to bylo lepci ... akorat musis dvoupisty vymenit za ctyrpisty ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.2.08, 19:13 |
|
|
dr.spark
Příspěvky: 50 Bydliště: Teplice
|
jj, zase upsani, dnes jsem mel dlouhej den
Diky za info...
|
8.2.08, 19:18 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Pokud vybrousíš číslo a uděláš výmaz tak ti na 130ku nikdo nepříjde, žádné velké rozdíly tam nejsou a každý prolis na bloku ti na STK nikdo prohlížet nebude. U Fáva je to horší, to jde poznat na první pohled. Aby po tom někdo nějak moc pátral to bys musel udělat sakra průser aby to řešili
|
8.2.08, 19:53 |
|
|
dr.spark
Příspěvky: 50 Bydliště: Teplice
|
Takze myslis ze by se ani nemusela menit ta zadni naprava? Ale ty 4p brzdy by to asi chtelo, co?
|
8.2.08, 19:59 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Zadní nápravu určitě vyměň za vlečku.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.2.08, 20:00 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
dr.spark píše: Takze myslis ze by se ani nemusela menit ta zadni naprava? Ale ty 4p brzdy by to asi chtelo, co?
Zalezi jak s tim chces jezdit. Na normalni jezdeni to staci uplne bez uprav Ale s rozumem
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.2.08, 20:01 |
|
|
dr.spark
Příspěvky: 50 Bydliště: Teplice
|
Jeste k tomu vymazu cisla motoru. Staci si normalne zajit na dopravak a tam to nechat vymazat z TP, nebo je treba jeste neco?
|
8.2.08, 21:05 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Martin 007 píše: Favorit 130 neexistuje...jenom 135 a 136...pak prototyp 115...a zapsat to podle výrobce můžeš páč to pouze nedoporučuje, ale na úřadě ti to nenapíšou páč sou divný a líný...i když existují světlé výjjimky...
Jo a můžeš to dát legálně pouze do typu 130 a výš tj. 135 a 136...ale legálně motory origo ze škodovek ne ty z Favoritů - no a ty originální ti zapsat musej páč sou dle výrobce plně záměnné...
Jo takže ze 105ky přestavba na 130ku....tj nápravy, řízení, brzdy, nádrž a pak motor 136 origo škoda ne Favorit...to je plně legální povolené cesta...Favorit motor i když je uplně stejnej ti zapíšou jen někde...je to na inteligenci úředníků...
Vo vyhláseni pre rok 2008 od firmy Škoda a.s. už autá staršie, ako je felícia niesú. To znamená, že automobilka sa vo vyhlásení dištancuje od týchto aut, pretože sú už zastaralé. Takže je to len na DI čo schváli a čo nie. Boh nám pomáhaj...
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
8.2.08, 21:07 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
dr.spark píše: Jeste k tomu vymazu cisla motoru. Staci si normalne zajit na dopravak a tam to nechat vymazat z TP, nebo je treba jeste neco?
Pokud se nepletu, potřebuješ čerstvou technickou... Ale nejjistější máš zeptat se přímo na dopravním, co budou chtít.
Dodatek: Tak se asi pletu a stačí platná technická, viz odkazy:
http://www.skodafavorit.cz/index.php?sh ... &tema=3825
http://garde.plivnik.cz/legislative/leg ... m.php?id=1
|
8.2.08, 21:44 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
este jeden dodatok, pre dostatocne nove 105ky (teoreticky 84 a vyssie) netreba do riadenia sahat, vsetky by mali mat hreben, cize na prednej naprave len treba nahodit 4-piestky.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
8.2.08, 23:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|