Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 17:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 Nejčastější závada na HTP 1.2 ?! 
Autor Zpráva

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek 
Matthes píše:
Mladezi, naucte se citovat :) http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=8704
Kdo to ma furt opravovat :)


OK. Pokusím se to zlepšit.

_________________
Xxenon


5.2.08, 21:47
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Xxenon píše:
patrik-hp píše:
:D :D :D :D Inu teoretiku... A co mi tim chceš říct? :D ...Že za to může benzín????Dobře,ale jak najivní konstatování k budoucím majitelům nového vozidla. :D Když konstuuji motor,neberu přeci ohledy na kvalitu benzínu,která je kolísavá,ale počítám s tím...O čem je pak spolehlivost,když musim se skumavkou k pumpě???! To z prvé...za druhý ty tlaku,když to není konstrukcí,chybou obrábění nebo tou kvalitou materiálu ventilů,sedel,proč ty sedla a celkově i hlava mají konstrukci tak blbou,že neodvádějí dostatečně teplo z ventilu do hlavy?....mají jiný rozměr sedla nebo ventilu?Nebo snad vačka a její podivnej průběh časování?A jak to,že ostatní automobilky s tím problém nemají???????????A výkon mají jaksi podobný???Hledej tedy chyby,neposlouchej kydy....A ten tvůj tlak je proti přeplňování o ničem.,A stále se nic nepodpaluje a to je hukot,na kterej nějakej tříhrnec s teplotou ve výfuku nekonkuruje.....Tak že si jdi číst teorie slitiny sedel na vozy před první světovou a jejich reakce na palivo a já se budu držet kvality NPR,který jsem nikdy neviděl podpálený.Každej svého názoru na věc ty moderno......Ty jsi chytrý ale čistokrevnej teoretik.....protože se nesměješ :P :wink: :lol: Ale oni tam prostě mají nějakou chybu a to je vrací nazpět.....do století páry :D :D :D


Musel jsem si Tvojí glosu několikrát přečíst abych pochopil Tvoje zapálení pro věc a argument porovnávání konstrukce turbomotoru s atmosférickým. Jenom mi nejde na rozum, čistě teoreticky, jak je mým zvykem, proč ty „parní stroje“ jsou vlastně nejprodávanějším motorem.
:lol: 8) :D :idea:
:D nevim..... :wink: :D Možná,že i tím,že už tu vadu odstranily...A ta cena je taky nějaká příznivá...ono dát dalších 60 za čtyřválec.....ceny jsou to obrovský :wink: :)


9.2.08, 22:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
když jsme měli oltcita, tak jsme nějakou závadu poznali, až když jel jen na 2válce. Zajímavý bylo, že po odpojení jednoho zapalovacího kabelu se chod motoru nezměnil a táhl stejně jak na všechny 4. Jen jednou nám vypověděl službu, a to když se zasral filt benzínu. Jinak pokud měl hodně benzínu jel furt!!! :D

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


9.2.08, 23:51
Profil ICQ

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Xxenon píše:
patrik-hp píše:
:D :D :D :D Inu teoretiku... A co mi tim chceš říct? :D ...Že za to může benzín????Dobře,ale jak najivní konstatování k budoucím majitelům nového vozidla. :D Když konstuuji motor,neberu přeci ohledy na kvalitu benzínu,která je kolísavá,ale počítám s tím...O čem je pak spolehlivost,když musim se skumavkou k pumpě???! To z prvé...za druhý ty tlaku,když to není konstrukcí,chybou obrábění nebo tou kvalitou materiálu ventilů,sedel,proč ty sedla a celkově i hlava mají konstrukci tak blbou,že neodvádějí dostatečně teplo z ventilu do hlavy?....mají jiný rozměr sedla nebo ventilu?Nebo snad vačka a její podivnej průběh časování?A jak to,že ostatní automobilky s tím problém nemají???????????A výkon mají jaksi podobný???Hledej tedy chyby,neposlouchej kydy....A ten tvůj tlak je proti přeplňování o ničem.,A stále se nic nepodpaluje a to je hukot,na kterej nějakej tříhrnec s teplotou ve výfuku nekonkuruje.....Tak že si jdi číst teorie slitiny sedel na vozy před první světovou a jejich reakce na palivo a já se budu držet kvality NPR,který jsem nikdy neviděl podpálený.Každej svého názoru na věc ty moderno......Ty jsi chytrý ale čistokrevnej teoretik.....protože se nesměješ :P :wink: :lol: Ale oni tam prostě mají nějakou chybu a to je vrací nazpět.....do století páry :D :D :D


Musel jsem si Tvojí glosu několikrát přečíst abych pochopil Tvoje zapálení pro věc a argument porovnávání konstrukce turbomotoru s atmosférickým. Jenom mi nejde na rozum, čistě teoreticky, jak je mým zvykem, proč ty „parní stroje“ jsou vlastně nejprodávanějším motorem.
:lol: 8) :D :idea:
:D nevim..... :wink: :D Možná,že i tím,že už tu vadu odstranily...A ta cena je taky nějaká příznivá...ono dát dalších 60 za čtyřválec.....ceny jsou to obrovský :wink: :)


Je to samozřejmě také o materiálu a jeho ceně. Ona se ta závada zase neobjevuje tak často. Podle mých informací nejčastěji u nás, na Slovensku, Polsku, Maďarsku a dále na východ. Spíše je to u lidí, kteří si z důvodu ceny koupí tří válec ale chtějí aby se pro stálost výkonu choval jako „dospělej“ motor. Když jedu po D1 do Brna se svojí TDI, hrubou cestovní rychlostí 160 a po celo dobu se mě snaží držet Fabie s HTP jak to asi může s jejím motorem dopadnout.

_________________
Xxenon


10.2.08, 00:37
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz