Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 13:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 jakej směšovač LPG na Favorita 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek jakej směšovač LPG na Favorita
Dobrý den. Ve formanu mám tady tenhle směšovač:
http://www.auta5p.eu/zkusenosti/skoda_f ... rit_03.htm
(ten obrázek dole)
a přijde mi, že dost žere, jestli to nemůže být právě tím směšovačem. Někdo tu kdysi psal, Fačko má s jednoduchým směšovačem menší spotřebu jak s dvoukomorovým směšovačem. Přitom z principu mi přijde, že dvoukomorovým směšovačem s dvouma šroubama na hadicích musí jít nastavit stejný dávkování směsi jako s jednoduchým.
Tak bych vás chtěl poprosit jestli by jste mi neporadili co s tím.
Jestli je jednokomorový opravdu lepší, neválí se někomu doma a nebyl by ochoten mi ho poštou na dobírku poslat?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


9.2.08, 19:32
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: jakej směšovač LPG na Favorita
florisimo píše:
Dobrý den. Ve formanu mám tady tenhle směšovač:
http://www.auta5p.eu/zkusenosti/skoda_f ... rit_03.htm
(ten obrázek dole)
a přijde mi, že dost žere, jestli to nemůže být právě tím směšovačem. Někdo tu kdysi psal, Fačko má s jednoduchým směšovačem menší spotřebu jak s dvoukomorovým směšovačem. Přitom z principu mi přijde, že dvoukomorovým směšovačem s dvouma šroubama na hadicích musí jít nastavit stejný dávkování směsi jako s jednoduchým.
Tak bych vás chtěl poprosit jestli by jste mi neporadili co s tím.
Jestli je jednokomorový opravdu lepší, neválí se někomu doma a nebyl by ochoten mi ho poštou na dobírku poslat?


zmiešavašom to nebude, ja som menil aj to, ten dvojitý za jednoitý, ale k nejakej zásadnej zmene neprišlo, zmeraj sa na stav motora VN časti, tlaky vo valcoch (pre LPG je vhodný KP cca 10:1 t.j. Favo 136, na 135ke ťažko klesneš spotrebou pod 9/100), ak ešte nemáš vyhoď termostatickú klapku pred filtrom nech ťahá iba studený vzduch, čistý filter, trocha väčší predzápal cca 10°, sviečky so striebornými elektródami. a motor musí byť nastavený v prvom rade dobre na benzín, potom iba doladiť LPG....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.2.08, 20:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek Re: jakej směšovač LPG na Favorita
michalkatka píše:

zmiešavašom to nebude, ja som menil aj to, ten dvojitý za jednoitý, ale k nejakej zásadnej zmene neprišlo, zmeraj sa na stav motora VN časti, tlaky vo valcoch (pre LPG je vhodný KP cca 10:1 t.j. Favo 136, na 135ke ťažko klesneš spotrebou pod 9/100), ak ešte nemáš vyhoď termostatickú klapku pred filtrom nech ťahá iba studený vzduch, čistý filter, trocha väčší predzápal cca 10°, sviečky so striebornými elektródami. a motor musí byť nastavený v prvom rade dobre na benzín, potom iba doladiť LPG....


Motor je ve velmi dobrým stavu, svíčky doběla vypálený, ta termostatická klapka je vyřazená už od montáže LPG(firma co to montovala asi věděla že je to na prd), předzápal mám mezi 10-15stupni, svíčky mám předepsaný Brisk s mezerou elektrod 0,5mm.
Problém tam bude asi opravdu ten, že motor 135 má komprei pouze 8,8:1 :(

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


9.2.08, 21:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: jakej směšovač LPG na Favorita
florisimo píše:
Problém tam bude asi opravdu ten, že motor 135 má komprei pouze 8,8:1 :(


kým som mal KP 135 tak pri zachovaní "normálnych" vlastností motora som sa pohyboval so spotrebou 10-11l/100km, po výmene piestov 136 spotreba išla dole na cca 8,5 - 9,5, takže je to lepšie, pretože jazdím fakt veľa....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.2.08, 11:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ja s tim jezdim tak za 8.5-9.5 po meste a to to rozhodne nesetrim, dost plnej plyn a do kopce pekne co to da
Po dalnici tak 9-10 prumerna rychlost kolem 140 (do kopce min, z kopce vic)
Ale mam trochu snizenou hlavu a predstih, ze se to zacina tahnout az nad 2000 a tahne to tak od 3000 pekne az do cervenyho 8)
jinak to je moje auto na tech fotkach :D

_________________
Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG


10.2.08, 16:23
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Dr Meduza píše:
Ja s tim jezdim tak za 8.5-9.5 po meste a to to rozhodne nesetrim, dost plnej plyn a do kopce pekne co to da
Po dalnici tak 9-10 prumerna rychlost kolem 140 (do kopce min, z kopce vic)
Ale mam trochu snizenou hlavu a predstih, ze se to zacina tahnout az nad 2000 a tahne to tak od 3000 pekne az do cervenyho 8)
jinak to je moje auto na tech fotkach :D


jestli chce snižovat spotřebu na reduktoru tak první mrkni na tu páčku pístku druhého stupně v jaké je výšce dej si přes přírubu pravítko a udej číslo v mm miloš


10.2.08, 16:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Dr Meduza píše:
Ja s tim jezdim tak za 8.5-9.5 po meste a to to rozhodne nesetrim, dost plnej plyn a do kopce pekne co to da
Po dalnici tak 9-10 prumerna rychlost kolem 140 (do kopce min, z kopce vic)
Ale mam trochu snizenou hlavu a predstih, ze se to zacina tahnout az nad 2000 a tahne to tak od 3000 pekne az do cervenyho 8)
jinak to je moje auto na tech fotkach :D


jestli chce snižovat spotřebu na reduktoru tak první mrkni na tu páčku pístku druhého stupně v jaké je výšce dej si přes přírubu pravítko a udej číslo v mm miloš


Tak jsem to měřil, páčka je 1-2mm utopená od okraje příruby. Co s tím, je to dobře nebo špatně? By mě zajímalo jak tohle může mít vliv na spotřebu, vysvětli mi to

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


10.2.08, 19:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek Re: jakej směšovač LPG na Favorita
michalkatka píše:
florisimo píše:
Problém tam bude asi opravdu ten, že motor 135 má komprei pouze 8,8:1 :(


kým som mal KP 135 tak pri zachovaní "normálnych" vlastností motora som sa pohyboval so spotrebou 10-11l/100km, po výmene piestov 136 spotreba išla dole na cca 8,5 - 9,5, takže je to lepšie, pretože jazdím fakt veľa....


Mám standartní 135, trochu zabroušená hlava nevím o kolik. Při jízdě styl klobouk mám 7,5l lpg, při normální tak 8l a ještě jsem se nikdy nedostal přes 9.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


10.2.08, 19:59
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
někde tam je obrázek
http://skoda-virt.cz/cz/forum/skodovky/ ... lanek-lpg/
jinak k ohejbání té páčky moc to nepřehánět

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


10.2.08, 20:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
spartra píše:
někde tam je obrázek
http://skoda-virt.cz/cz/forum/skodovky/ ... lanek-lpg/
jinak k ohejbání té páčky moc to nepřehánět


To je pěkný, obrázek tam je, ale nikde se nepíše, kolik mm to má být od tělesa regulátoru.

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


10.2.08, 21:44
Profil ICQ

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
florisimo píše:
spartra píše:
někde tam je obrázek
http://skoda-virt.cz/cz/forum/skodovky/ ... lanek-lpg/
jinak k ohejbání té páčky moc to nepřehánět


To je pěkný, obrázek tam je, ale nikde se nepíše, kolik mm to má být od tělesa regulátoru.


http://www.hlpropan.cz/montinstruction.htm
tam je též obrázek str.23 myslím :idea:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


13.2.08, 21:09
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
florisimo píše:
slovacek.milos píše:
Dr Meduza píše:
Ja s tim jezdim tak za 8.5-9.5 po meste a to to rozhodne nesetrim, dost plnej plyn a do kopce pekne co to da
Po dalnici tak 9-10 prumerna rychlost kolem 140 (do kopce min, z kopce vic)
Ale mam trochu snizenou hlavu a predstih, ze se to zacina tahnout az nad 2000 a tahne to tak od 3000 pekne az do cervenyho 8)
jinak to je moje auto na tech fotkach :D


jestli chce snižovat spotřebu na reduktoru tak první mrkni na tu páčku pístku druhého stupně v jaké je výšce dej si přes přírubu pravítko a udej číslo v mm miloš


Tak jsem to měřil, páčka je 1-2mm utopená od okraje příruby. Co s tím, je to dobře nebo špatně? By mě zajímalo jak tohle může mít vliv na spotřebu, vysvětli mi to



čím víc je páčka utopená tak se spotřeba snižuje až to nejede nebo nedrží volnoběh, ale není to vždy pravda, co motor to individualita, seřid tu páčku násilím aby byla přesně s přírubou dej si pravítko středem přes přírubu nesmí vyčnívat ani být utopená,
membrána musí být jemná i ta podtlaková ta malá pod tou páčkou jinak nereagují a spotřeba se zvyčuje del to do kupy a pak to seštelujem, taky dej informace o stavu VN jaký odpor má palec, kabely, čistota kontaktů, svíčky odtrh 0.5 mm vzduch filtr je nový? předstih v horní hranici, ve směšovači bych to nehledal, třeba u 120 jsem několikrát viděl hadici od reduktoru vraženou v odvětrávání a hadici od odvětrání kliky ve směšovači borec vesele jezdil a na spotřebu si nestěžoval miloš


14.2.08, 09:16
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
jenom bych požádal o doplnění ta páčka ma bejt při seřízení volná, nebo s pružinou a šroubem pro nastavení volnoběhu?blbá otázka, že podle obrázku jasný
http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokume ... 200004.pdf

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


15.2.08, 21:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 74 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz