Autor |
Zpráva |
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Matthes píše: spartra píše: 7000 ot/min na 2 nejsem na to pyšný Ja taky ne
tak 5000ot/min mu dopřeju častějc jinak couračky do 3500
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
11.2.08, 19:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
mě dělala 105 tachometrovejch 90 na dvojku
edit: ale to už mi chlěl motor utect z auta
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.2.08, 19:57 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
spartra píše: Matthes píše: spartra píše: 7000 ot/min na 2 nejsem na to pyšný Ja taky ne tak 5000ot/min mu dopřeju častějc jinak couračky do 3500
Koukam ze jsme na tom velmi podobne
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.2.08, 20:00 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Mě jde 136 POWER na 5000 už moc pěkně co sem to poštourala rozjezdil, nejvic asi 5500 na 1q a 5300 na dvojku a 5000 na 3q to už tam je krásných reálných 100km/h... takže čtyřečka prošlápnout plyn, aby sem nám autííí nadechlo a pětečku a vlažíme 120 km/h...paráda...motor si duní a jedeme...když prošlápnu 5q tak se zvedne čumák a vyrazí dál...ted ale nako zacal cukat při plnem plynu...přechod mezi 1. a 2. stupněm...no uvidime...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
11.2.08, 20:03 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
6000 uz je snad limit OHV rozvodu, nie? resp. potom to uz nema nejako zmysel dalej prehanat, lebo z toho bude len krik.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
11.2.08, 20:10 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
ventYl píše: 6000 uz je snad limit OHV rozvodu, nie? resp. potom to uz nema nejako zmysel dalej prehanat, lebo z toho bude len krik.
Ale prd, 8500
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.2.08, 20:13 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ventYl píše: 6000 uz je snad limit OHV rozvodu, nie? resp. potom to uz nema nejako zmysel dalej prehanat, lebo z toho bude len krik.
nista, OHVcko da aj 7000, ale musi to vydrzat klukovy mechanizmus
ved si kukni geminiho protokol z brzdy (max vykon pri nejakych mrte otackach, neviem ci nie aj 8000 )
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.2.08, 20:13 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Kámošova 130ka točila v pohodě kolem 7 000, potom už začaly rachotit rozvody a dál to nešlo, párkrát to takhle vytočil a to jelo snad 70 na jedničku ale to už se nehodilo.
|
11.2.08, 20:35 |
|
|
Martin222
Příspěvky: 10 Bydliště: Žilina
|
podľa mňa pri tých otáčkach okolo 6 000 . rozdelovač a hlavne prerušovač musi pekne preklinať toho čo je za volantom
_________________ ŠKODA 105 L (prerobená na 120 L) už je predaná spolužiakovi
Teraz Felicia 1.3 Mpi s Lpg(viacbodové BRC), s posilovačom riadenia najazdených 160 000 km r.v 1999 dovezená z Belgicka
120 tka bola spoľahlivejšia
|
11.2.08, 21:05 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Osobně mám u užovky u hodně jetého motoru ověřeno něco přes 5000 - tachometrových 140 na 4ku.
|
11.2.08, 21:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tachometry jsou zábavná věc - u Pastelky když podle tachometru jedu 120, v reálu to je 106kmph Podle GPS...
Ve městě mohu podle tacha zcela volně 60kmph a mimo město jezdím 105kmph
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.2.08, 11:57 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Šemik píše: Tachometry jsou zábavná věc...
Ten konkrétní přeměřuje 5-10%, takže při těch 140 byla reálná rychlost nějakých 130, a to odpovídá maximálce v papírech.
|
12.2.08, 12:01 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
kachnis vám řekne co je maximálka u 4 kvaltu
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
12.2.08, 12:05 |
|
|
žděba
Příspěvky: 615 Bydliště: Úpice(Trutnov)
|
no do 6000 mě motor jeví známky jakési akcelerace, dál už to jenom řve.... u jinak mě jede těch 150 (tachometrovejch) při 5500 (u LS dle papírů maximálka)
_________________ 120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN
|
12.2.08, 12:08 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Šemik píše: Tachometry jsou zábavná věc - u Pastelky když podle tachometru jedu 120, v reálu to je 106kmph Podle GPS... Ve městě mohu podle tacha zcela volně 60kmph a mimo město jezdím 105kmph
Tak nevím jak na mojem Formanu, ale co jsem jel s matčiným tak při tachometrových 160 ukazovala GPS 158....
|
12.2.08, 12:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|