Autor |
Zpráva |
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
tak už ho tam mám, zatím to šlape jak hodinky..jak doporučujete ho zajet? asi bych na to neměl nejdřív dupat....
|
10.2.08, 18:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
mám menší problém...ten motor 130 jezdí dobře...ale strašně to čudí...čím je to způsobeno? zkoušel jsem jak LPG tak benzín ale pořád to čudí.
|
13.2.08, 19:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
žere to olej/vodu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.2.08, 20:13 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
13.2.08, 20:23 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
mně včera vylítla hadice od termostatu, takže jsem vylil skoro všechen fridex a vodku...mám tam zatím obyč vodu, zejtra jedu k dědovi a hodíme tam fridex...jde bílej kouř...a docela dost
|
13.2.08, 21:10 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
RedDriver píše: mně včera vylítla hadice od termostatu, takže jsem vylil skoro všechen fridex a vodku...mám tam zatím obyč vodu, zejtra jedu k dědovi a hodíme tam fridex...jde bílej kouř...a docela dost
Tak něco bude s těsněním pod hlavou,hlavou jako prasklou u litiny nebo křivou,stejně jako u hliníku nebo vložkami co neuzavřou díky malýmu přesahu pracovní prostor válce a tím způsobuje to,že tlačí expanzi do vody a zároveň vodu nasává a prdí výfukem ven....tak znovu G.O.
|
13.2.08, 21:29 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
ten motor jsem nedělal goučko já...mohl ležet i několik roků bez toho aniž by běžel, tak může být ve vnitř na stěhách trochu vody ne? může to být tím? a nebo může být v pytli i těsnění a teče do toho voda..ale já tomu nerozumim tak prosím o rady
|
13.2.08, 21:30 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Ale jo....jestli ležel,nemusel mít vůbec G.O.....je tam něco v háji...sundej.....hlavu. A mrkni na rovinnost hlavy,a pak hned přesahy vložek....pokud budou v kopru,vanu ven a vložky s pístama jeden po jednom a válce podložit,popř.opravit dosedací plochu blok-vložka....A montáž nazpět....Nebo jen vyndej tu,co je utopená,ale raději všecky,ať máš klid.....A ten vodní kámen,co tam popřípadě najdeš,dej lopatou pryč...Blbě to chladí...A to i z vložek...68dnehj nános rezu,vše osmirkuj.No a jestli se na to necítíš,dej to někomu kdo tomu rozumí...
Na litinu jsou přesahy......0.12-0.16
na hliník jsou..................0.07-0.13.....rozdíl max...0.04 mezi všemi navzájem...
|
13.2.08, 21:43 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
hlavu fakt nezvládnu třeba to zejtra půjde..uvidim dám vědět, jak to pojede...jen jsem myslel že to bude třeba blbě seřízeným karbecem nebo tak něco...
|
13.2.08, 21:46 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
13.2.08, 22:09 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
ale to je vidět že tam jsou všechny nový těsnění....ale mohly třeba povolit když dlouho nejel ne? a nezatáhne se to časem? může se něco stát když s tím budu jezdit a budu hlídat stav vody? je to asi kravina
|
13.2.08, 22:17 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
litinový hlavy se maj po ujetí pár set k dotáhnout
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.2.08, 22:25 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
zhruba po 1000 km dotahnout a znovu sladit ventily...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
14.2.08, 12:49 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
dneska jsem trošku testoval...za studena jsem to nastartoval..opravdu velký bílí kouř šel z výfuku i trošku vody tam bylo..nechal jsem běžet motor cca 2 min..chvilema jsem mu pořádně naložil...a hle za chvilku ani trošku kouře...jel jsem s ním cca 12 km a pořád nic...ale jakmile startuju znova tak to čudí...ale jak jsem se dozvěděl tak to bude asi normální, i když toho čoudu je docela dost a se starým motorem mi to nedělalo tak proto se tomu divim...jinak to startuje opravdu excelentně i bez sitiče jak LPG tak benzín
|
14.2.08, 15:41 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ja by som len k pôvodnej téme...130 motor má najvyšší krúťak pri 2850 ot = na 4 ke potom pri cca 80 km/h...tento motor sa hodí skôr na 5q...mal som možnosť jazdiť s 130 s 4q 4,22 a nechcel som veriť, že je to 130..nejak sa to neprejavilo...
Naopak ja som mal môj Favo motor (k.p.9,8, zotrvák -0,7 kg, vačka 254/254) v Š130 (5q 3,9) a tá prevodovka bola príliž ťažká na ten motor..5ka mala pod 90 km/h problém..teraz to mám v mojej Š125 (5g 4,22) a to je optimum...ale tento motor bude mať max . krúťak kdesi okolo 3500 ot...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.2.08, 19:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|