Autor |
Zpráva |
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Karburator nebo střikačka
Mam Favorita r.v.91 EKOTRONIC s řizenym karburatorem a chtel bych se zeptat jestli se da předelat na střikačku a co by to obnašelo.Poradi nekdo?Diky.
|
13.8.06, 13:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Karburator nebo střikačka
Ekotronik bola neštastná volba u škodovky, najjednoduchšie je tam dať karburátor Pierburg 2E3, alebo Jikov, klasický Favoritový.
ak by to chcel prerobiť na BMM ( jednobodový vstrek ), potrebuješ jednotku, klapku, kabeláž, airbox, myslím že aj čerpadlo do nádrže, hallov snímač, a neviem čo všetko je tam ešte rozdielne.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.8.06, 14:08 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Na kolik vyjde novej karbec?
|
13.8.06, 14:26 |
|
|
Thales
Příspěvky: 20
|
Vitezslav píše: Na kolik vyjde novej karbec?
Nedávno jsem cthěl koupit nový karbec, ale cena byla cca 8000 Kč, tak mě to zas přešlo.
|
13.8.06, 14:39 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Tak to je vpr...
|
13.8.06, 14:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Je to drahé, ale približne toľko stojí aj klapka, aj jednotka, aj čerpadlo s plavákom...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.8.06, 15:01 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Je u Fačka rozdil mezi karburatorem 135 a 136?
|
14.8.06, 12:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
myslím že karburátory sú rovnaké, 135 a 136 sa líšia hlavne kompresným pomerom, čo je docielené inými piestami, majú rozdielnu vačku, inak sú to totožné motory.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.8.06, 13:23 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
michalkatka píše: myslím že karburátory sú rovnaké, 135 a 136 sa líšia hlavne kompresným pomerom, čo je docielené inými piestami, majú rozdielnu vačku, inak sú to totožné motory.
U 742.135 a 136 se lisi trysky.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
14.8.06, 13:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Viky píše: michalkatka píše: myslím že karburátory sú rovnaké, 135 a 136 sa líšia hlavne kompresným pomerom, čo je docielené inými piestami, majú rozdielnu vačku, inak sú to totožné motory. U 742.135 a 136 se lisi trysky.
je to možné... neviem
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.8.06, 15:04 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Ja jsem si to myslel,protože u 105tek a 120tek byl taky rozdil v tryskach a v difuzerech.
|
14.8.06, 15:33 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Favo 135 a 136 maji uplne stejne karby, jine otryskovani ma akorat 136x. 135 a 136 se od sebe lisi jen kompresi motoru a mozna i vackou. 136x ma ostrejsi vacku nez 136.
Ten karb na Favo za 8 je teda ranec, asi pred cca rokem jsem nekde videl novy okolo 4-5 tis. Zkusil bych nejaky vrakac, nebo Annonci-okolo 500 Kc by se mel dat koupit - vybrat nejaky rozumny a udelat na nem vymenu potrebnych veci+serizeni. Nebal bych se toho. ND na nej je porad dost.
Do 1-bodu bych urcite nesel (=problemy), vem ten karb, je to jednoduchy jako facka, nesype se to a aspon to trochu jede(136), 135 bude chcipak vzdycky a se vsim.
|
14.8.06, 21:40 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Diky za radu.Co všechno se tak musi povymenovat na použitym karburatoru?
|
15.8.06, 20:18 |
|
|
Thales
Příspěvky: 20
|
Vitezslav píše: Diky za radu.Co všechno se tak musi povymenovat na použitym karburatoru?
Příjde na to, kolik do toho chceš investovat. Rozhodně bych vyměnil trysky a vzdušníky a dále všechny membrány a gumové části. Na tom ostatním snad není co k pokažení, doufám.
|
15.8.06, 20:26 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Ty trysky a vzdusniky asi staci jen vycistit, ale ty membrany a gumovy casti radsi vymen a kup novou gumu pod karb. Taky tesneni nad plovakovku. Nakonec prostrikni vsechny pohyblive ulozeni karbu lehce silikonovym olejem, tim nic nezkazis-pisou to i v nejake chytre knizce k Favu.
|
16.8.06, 08:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|