PŘESTAVBA htp47kW na htp51kW???
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jarka píše: kachnis píše: jj prehlid sem to,ale stejne, co muze byt jineho na sani? jine uhly proudeni smesi, jina delka,takze 51kW jakoby byla preplnovana? to ne.. to sani bude zdokonaleny ( porovnej sani 105 z r.1978 a z r. 1987,totoznej objem,jiny sani) To sani s filtrem mozna ozivy motor, bude zivejsi,ale vykon o 4kW fakt nepohne...podle myho ma nejvetsi podil ta RJ Právě proto tady zkouším sbírat moudra, abych nezkoušel ptákoviny. Nechci být mistr slepých uliček.
asi tu moudro nenajdeš, tady se nic podobného neřešilo ani jsem o tom nikde jinde nečetl, jestli máš zbytečnou dvojku tak to zkus to zas není tolik práce pak napiš, tady se párkrát řešil 12V a všichni ho polivali že je to otázka času kdy motor přeskočí, a pak někdo do toho rval klimu, a nic si neber osobně toto je velmi slušné forum, ale koktávky a fobie toho se tu řeší velmi málo, já mám SDi a znám ji skoro do šroubku, ale není měsíc co by mě nepřekvapila, koktávku jsem si koupil taky a pomalu se prokousávám konfortem miloš
|
18.2.08, 15:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Zkus sehnat to sani a pokud bude stat do te dvojky, tak si ho kup, namontuj a poznas zda to prinese kyzeny vysledek. Pokud ano tak muzes byt spokojeny a muzes nas tu o tom poucit, protoze tu stim zatim nejsou skoro zadne zkusenosti. No a pokud to bude naprosto stejne vykonove a nebude se ti to zdat, tak tom muzes zas prodat dal abys nevyhodil zbytecne dvojku kominem (v tvem pripade sanim )
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
18.2.08, 17:34 |
|
|
Xxenon
Příspěvky: 53 Bydliště: cz
|
Re: PŘESTAVBA htp47kW na htp51kW???
jarka píše: Už jste někdo zkoušeli možnost přestavby htp (47kW) z fabie I na 51kW verzi z fabie II? Co sem zatím našel, tak jediný rozdíl je pouze v tělese vzduchového filtru. FI ho má nad motorem FII vedle po straně. Nové těleso včetně připojovacích hadic by mělo stát kolem 2000,- a pokud by to přidalo 4kW (podle škodovky) tak by to asi stálo za zvážení.....
Přestože sání dělá hodně, tak jenom v něm to nebude. Například Fabia I používá pro řízení motoru Simos 3PG, ale Fabia II používá pro řízení motoru Simos 9.1
_________________ Xxenon
|
18.2.08, 20:06 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Ja mam pocit ze ten 51Kw je novejsi motor... nebo ne... tam bude asi jine i saci potrubi.. a ne jen filtr box sani.. a celkove ty motory mohou byt jine... casovani vacek.. atd... ja bych to vubec nedelal .. jinak o tom preskakovani retezu sem taky slysel.. prej se to muze stat i pri vymene oleje kdyz se necha vytect treby pres noc.. takvytece olej nekde z napinaku.. a pak to muze prekocit.... ale to sem slysel.. nevim co na tom je pravdy... kdyz tak me opravte
|
18.2.08, 20:24 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
To sání stojí 2 000 nové? Co takhle zkusit sehnat jeté (jestli teda ty 2k není cena za nové)? Abys potom nelitoval kdyby to nepomohlo. Sakra, kdyby to byla Octávka tak bych možná byl schopný něco sehnat ale na Fabie nevim, nevim. Jinak o tom účinku toho vylepšení - zkus se poptat na fórech specializovaných na tuning. Tohle fórum je spíš zaměřené na běžný provoz a servis, příp. renovace u starších typů, tuningem se tady nikdo moc nezabývá.
|
18.2.08, 23:01 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
18.2.08, 23:15 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Ako pokiaľ chceš vyššý výkon, tak si kúp auto s lepším výkonom. Pokiaľ chceš auto na bežné jazdenie, tak mu nedvíhaj umelo výkon. Aj keby sa ti dvihol ten výkon o 4 kw, tak stále nevidím dôvod tam vrážať 2000 čk. Ja osobne radšej vrazím peniaze do benzínu a jazdím. Pokiaľ jediný konštrukčný rozdiel je to sanie, tak určite to tým nekončí. Neverím tomu, že program na RJ je ten istý. Predsalen ho na 100% inovovali. Ale podľa mňa by si sa mal zamyslieť, či ti tých 2000 stojí za tie 4 kw. Predsalen to neni taký nárast.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
19.2.08, 00:11 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
elegant píše: Ako pokiaľ chceš vyššý výkon, tak si kúp auto s lepším výkonom. Pokiaľ chceš auto na bežné jazdenie, tak mu nedvíhaj umelo výkon. Aj keby sa ti dvihol ten výkon o 4 kw, tak stále nevidím dôvod tam vrážať 2000 čk. Ja osobne radšej vrazím peniaze do benzínu a jazdím. Pokiaľ jediný konštrukčný rozdiel je to sanie, tak určite to tým nekončí. Neverím tomu, že program na RJ je ten istý. Predsalen ho na 100% inovovali. Ale podľa mňa by si sa mal zamyslieť, či ti tých 2000 stojí za tie 4 kw. Predsalen to neni taký nárast.
no a tou cenou to je vec nazoru, kolko ludi si kupi sportove sanie za ovela viac a 4kW to myslim neda
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
19.2.08, 00:38 |
|
|
jarka
Příspěvky: 9
|
cyz píše: To sání stojí 2 000 nové? Co takhle zkusit sehnat jeté (jestli teda ty 2k není cena za nové)? Abys potom nelitoval kdyby to nepomohlo. Sakra, kdyby to byla Octávka tak bych možná byl schopný něco sehnat ale na Fabie nevim, nevim. Jinak o tom účinku toho vylepšení - zkus se poptat na fórech specializovaných na tuning. Tohle fórum je spíš zaměřené na běžný provoz a servis, příp. renovace u starších typů, tuningem se tady nikdo moc nezabývá.
Co sem se poptával tak je za 2k nové (komplet včetně filtru a přípojných hadic).
Jinak tuningem bych to snad ani nenazýval, bylo by to jen drobné vylepšení v rámci toho co vyrábí fabrika - proto mě to taky tak láká (není to žádná aplikace rádoby sportovního sání za x-tisíc).
Asi mi opravdu nezbyde než to zkusit, maximálně to nebude fungovat.
|
19.2.08, 07:34 |
|
|
maca
Příspěvky: 910 Bydliště: Úhonice
|
zkus fabia club,tam ti spíše něco k tomu poví
|
19.2.08, 12:22 |
|
|
jarka
Příspěvky: 9
|
maca píše: zkus fabia club,tam ti spíše něco k tomu poví
díky za tip, zkusím se tam pozeptat.
|
19.2.08, 16:04 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
jarka píše: Matthes píše: A coz radeji 1,4MPI 55kW? S plnym poctem valcu ... Tyhle rady zbožňuju, pokud nemáš co říct k tématu tak tě nikdo nenutí se vyjadřovat.
hej a navyše 1,4 MPi sériový je najväčšia škodovácka bieda...čo sa týka živosti a spotreby minimálne...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.2.08, 20:00 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Mno, právě jsem absolvoval 1100 km s motorem 1.2 12V 47kW v Polu a musím říct, že když jsem to přivez po Praze domu měl jsem z toho dojem, že to nejde, nebrzdí a podvozek je takovej měkkej, teď jsem s tím přijel z německa a musím říct, že mě to celkem překvapilo, díky 185 gumám to sedí docela dobře, náběh brzd je o něco tupější, než jsem zvyklej z favorita a motor se dá charakterizovat tak, že nejede v žádných otáčkách, křivka kroutícího momentu bude asi hodně plochá, ale co mě překvapilo, že to neztrácí (byť bídnou) sílu ani na hranici max. otáček (omezovač je asi tak na 6500 rpm). Rozjezd je sice bída, papírově asi za 15s na 100km/h, ale zato to zrychluje pořád dál a je schopný to jet po rovině 170 (podle GPS 160). Je teda fakt, že při 130 km/h to ukazuje 140 a točí to 4500 rpm na pětku... a ani mi nepřipadá, že by to dělalo extra víry v nádrži.
No, jak je teda možný, že fávo má jen o 1kW míň a takhle rychle teda nejede co? A navíc ten kravál ve fávu při 4000 rpm
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
21.2.08, 23:37 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Fávo by takhle taky jelo mít kratší převodovku a aerodynamickou kastli. Navíc 136BMM s kratší převodovkou takto jede taky v pohodě, těch GPSkových 160 vytáhne, ale chvilku mu to trvá. Řekl bych že tady dělá svoje ta aerodynamika - nevím jaký aerodyn. odpor mají novější auta s kulatější karoserií, ale Favorití karoserie má při 200km odpor cca 1,7kN což je asi jako dopravní letadlo pro 20 lidí
|
21.2.08, 23:49 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nepere, ze ty ses proti nam?asi te vyloucim jinak favo ma karburator, hatapka ikdyz nema valec, ma rj,ktera je asi chytrejsi nez karbe, proto ten motor tahne porad,otazkou je kam to dotahne kdybys takhle jel jeste jednou
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
21.2.08, 23:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|