Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 08:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 PŘESTAVBA htp47kW na htp51kW??? 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jarka píše:
kachnis píše:
jj prehlid sem to,ale stejne, co muze byt jineho na sani? jine uhly proudeni smesi, jina delka,takze 51kW jakoby byla preplnovana? to ne.. to sani bude zdokonaleny ( porovnej sani 105 z r.1978 a z r. 1987,totoznej objem,jiny sani) To sani s filtrem mozna ozivy motor, bude zivejsi,ale vykon o 4kW fakt nepohne...podle myho ma nejvetsi podil ta RJ


Právě proto tady zkouším sbírat moudra, abych nezkoušel ptákoviny. Nechci být mistr slepých uliček.


asi tu moudro nenajdeš, tady se nic podobného neřešilo ani jsem o tom nikde jinde nečetl, jestli máš zbytečnou dvojku tak to zkus to zas není tolik práce pak napiš, tady se párkrát řešil 12V a všichni ho polivali že je to otázka času kdy motor přeskočí, a pak někdo do toho rval klimu, a nic si neber osobně toto je velmi slušné forum, ale koktávky a fobie toho se tu řeší velmi málo, já mám SDi a znám ji skoro do šroubku, ale není měsíc co by mě nepřekvapila, koktávku jsem si koupil taky a pomalu se prokousávám konfortem miloš


18.2.08, 15:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Zkus sehnat to sani a pokud bude stat do te dvojky, tak si ho kup, namontuj a poznas zda to prinese kyzeny vysledek. Pokud ano tak muzes byt spokojeny a muzes nas tu o tom poucit, protoze tu stim zatim nejsou skoro zadne zkusenosti. No a pokud to bude naprosto stejne vykonove a nebude se ti to zdat, tak tom muzes zas prodat dal abys nevyhodil zbytecne dvojku kominem (v tvem pripade sanim :D ) :idea:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


18.2.08, 17:34
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek Re: PŘESTAVBA htp47kW na htp51kW???
jarka píše:
Už jste někdo zkoušeli možnost přestavby htp (47kW) z fabie I na 51kW verzi z fabie II?
Co sem zatím našel, tak jediný rozdíl je pouze v tělese vzduchového filtru. FI ho má nad motorem FII vedle po straně. Nové těleso včetně připojovacích hadic by mělo stát kolem 2000,- a pokud by to přidalo 4kW (podle škodovky) tak by to asi stálo za zvážení.....


Přestože sání dělá hodně, tak jenom v něm to nebude. Například Fabia I používá pro řízení motoru Simos 3PG, ale Fabia II používá pro řízení motoru Simos 9.1
:D

_________________
Xxenon


18.2.08, 20:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Ja mam pocit ze ten 51Kw je novejsi motor... nebo ne... tam bude asi jine i saci potrubi.. a ne jen filtr box sani.. a celkove ty motory mohou byt jine... casovani vacek.. atd... ja bych to vubec nedelal .. jinak o tom preskakovani retezu sem taky slysel.. prej se to muze stat i pri vymene oleje kdyz se necha vytect treby pres noc.. takvytece olej nekde z napinaku.. a pak to muze prekocit.... ale to sem slysel.. nevim co na tom je pravdy... kdyz tak me opravte


18.2.08, 20:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
To sání stojí 2 000 nové? Co takhle zkusit sehnat jeté (jestli teda ty 2k není cena za nové)? Abys potom nelitoval kdyby to nepomohlo. Sakra, kdyby to byla Octávka tak bych možná byl schopný něco sehnat ale na Fabie nevim, nevim. Jinak o tom účinku toho vylepšení - zkus se poptat na fórech specializovaných na tuning. Tohle fórum je spíš zaměřené na běžný provoz a servis, příp. renovace u starších typů, tuningem se tady nikdo moc nezabývá.


18.2.08, 23:01
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Mám takový pocit že bys chtěl za málo peněz hodně muziky.....Jestli si myslíš,že je to deklem filtru,dej ještě super svíčky a super filtr a nalej tam 100 oktanovej fuel a budeš tam mít... maximálně to samý,co tam máš teďka :lol: :wink: Tak že neutrácej za tuninng a zavolej Cimbu Autosport a zeptej se....Schválně co ti řekne.... :lol: :wink:


18.2.08, 23:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Ako pokiaľ chceš vyššý výkon, tak si kúp auto s lepším výkonom. Pokiaľ chceš auto na bežné jazdenie, tak mu nedvíhaj umelo výkon. Aj keby sa ti dvihol ten výkon o 4 kw, tak stále nevidím dôvod tam vrážať 2000 čk. Ja osobne radšej vrazím peniaze do benzínu a jazdím. Pokiaľ jediný konštrukčný rozdiel je to sanie, tak určite to tým nekončí. Neverím tomu, že program na RJ je ten istý. Predsalen ho na 100% inovovali. Ale podľa mňa by si sa mal zamyslieť, či ti tých 2000 stojí za tie 4 kw. Predsalen to neni taký nárast.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


19.2.08, 00:11
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
elegant píše:
Ako pokiaľ chceš vyššý výkon, tak si kúp auto s lepším výkonom. Pokiaľ chceš auto na bežné jazdenie, tak mu nedvíhaj umelo výkon. Aj keby sa ti dvihol ten výkon o 4 kw, tak stále nevidím dôvod tam vrážať 2000 čk. Ja osobne radšej vrazím peniaze do benzínu a jazdím. Pokiaľ jediný konštrukčný rozdiel je to sanie, tak určite to tým nekončí. Neverím tomu, že program na RJ je ten istý. Predsalen ho na 100% inovovali. Ale podľa mňa by si sa mal zamyslieť, či ti tých 2000 stojí za tie 4 kw. Predsalen to neni taký nárast.

no a tou cenou to je vec nazoru, kolko ludi si kupi sportove sanie za ovela viac a 4kW to myslim neda :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


19.2.08, 00:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek 
cyz píše:
To sání stojí 2 000 nové? Co takhle zkusit sehnat jeté (jestli teda ty 2k není cena za nové)? Abys potom nelitoval kdyby to nepomohlo. Sakra, kdyby to byla Octávka tak bych možná byl schopný něco sehnat ale na Fabie nevim, nevim. Jinak o tom účinku toho vylepšení - zkus se poptat na fórech specializovaných na tuning. Tohle fórum je spíš zaměřené na běžný provoz a servis, příp. renovace u starších typů, tuningem se tady nikdo moc nezabývá.


Co sem se poptával tak je za 2k nové (komplet včetně filtru a přípojných hadic).
Jinak tuningem bych to snad ani nenazýval, bylo by to jen drobné vylepšení v rámci toho co vyrábí fabrika - proto mě to taky tak láká (není to žádná aplikace rádoby sportovního sání za x-tisíc).
Asi mi opravdu nezbyde než to zkusit, maximálně to nebude fungovat.


19.2.08, 07:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 910
Bydliště: Úhonice
Příspěvek 
zkus fabia club,tam ti spíše něco k tomu poví :wink:


19.2.08, 12:22
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
maca píše:
zkus fabia club,tam ti spíše něco k tomu poví :wink:


díky za tip, zkusím se tam pozeptat.


19.2.08, 16:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
jarka píše:
Matthes píše:
A coz radeji 1,4MPI 55kW? S plnym poctem valcu ...


Tyhle rady zbožňuju, pokud nemáš co říct k tématu tak tě nikdo nenutí se vyjadřovat.


hej a navyše 1,4 MPi sériový je najväčšia škodovácka bieda...čo sa týka živosti a spotreby minimálne...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


21.2.08, 20:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Mno, právě jsem absolvoval 1100 km s motorem 1.2 12V 47kW v Polu a musím říct, že když jsem to přivez po Praze domu měl jsem z toho dojem, že to nejde, nebrzdí a podvozek je takovej měkkej, teď jsem s tím přijel z německa a musím říct, že mě to celkem překvapilo, díky 185 gumám to sedí docela dobře, náběh brzd je o něco tupější, než jsem zvyklej z favorita a motor se dá charakterizovat tak, že nejede v žádných otáčkách, křivka kroutícího momentu bude asi hodně plochá, ale co mě překvapilo, že to neztrácí (byť bídnou) sílu ani na hranici max. otáček (omezovač je asi tak na 6500 rpm). Rozjezd je sice bída, papírově asi za 15s na 100km/h, ale zato to zrychluje pořád dál a je schopný to jet po rovině 170 (podle GPS 160). Je teda fakt, že při 130 km/h to ukazuje 140 a točí to 4500 rpm na pětku... a ani mi nepřipadá, že by to dělalo extra víry v nádrži.
No, jak je teda možný, že fávo má jen o 1kW míň a takhle rychle teda nejede co? A navíc ten kravál ve fávu při 4000 rpm :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


21.2.08, 23:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Fávo by takhle taky jelo mít kratší převodovku a aerodynamickou kastli. Navíc 136BMM s kratší převodovkou takto jede taky v pohodě, těch GPSkových 160 vytáhne, ale chvilku mu to trvá. Řekl bych že tady dělá svoje ta aerodynamika - nevím jaký aerodyn. odpor mají novější auta s kulatější karoserií, ale Favorití karoserie má při 200km odpor cca 1,7kN což je asi jako dopravní letadlo pro 20 lidí :D


21.2.08, 23:49
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
nepere, ze ty ses proti nam?asi te vyloucim :) jinak favo ma karburator, hatapka ikdyz nema valec, ma rj,ktera je asi chytrejsi nez karbe, proto ten motor tahne porad,otazkou je kam to dotahne kdybys takhle jel jeste jednou :lol:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.2.08, 23:57
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz