Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 08:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 stržený závit v bloku 120 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 615
Bydliště: Úpice(Trutnov)
Příspěvek 
co takhle udělat železnou vložku, do bloku vyříznout větší závit, poblit to locktitem zašroubovat vložku a dát tam zpátky šroub, locktite ten něco vydrží

_________________
120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN


21.2.08, 21:28
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ale co vydrží ta vložka, bude mít málo ve stěnách.. abys ji nestrhnul :(

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.2.08, 21:42
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
žděba píše:
co takhle udělat železnou vložku, do bloku vyříznout větší závit, poblit to locktitem zašroubovat vložku a dát tam zpátky šroub, locktite ten něco vydrží
Obávám se,že vlastně chceš udělat obdobu Heli....Ale ti to mají o jednu velikost závitu... za to ty min o dvě,abys jí měl soudržnou....A teď?V bloku je ocelová závitová zatavená vložka....která je omezená průměrem...Abys v tom bloku to nezeslabil natolik,že to vytrhneš s hliníku...To bys asi musel koupit jiný blok....A železo bylo v době železný a je základ pro výrobu oceli.....Kdyby byli auta ze železa,tak by sotva držely pohromadě.... :D :wink:


21.2.08, 21:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 615
Bydliště: Úpice(Trutnov)
Příspěvek 
no a co ten šteft? logicky mě napadá že musí mít větší závit, teda i průměr jak původní šroub, potom ale zas neprojde hlavou (nebo jo?), to by se pak měl osustružit a dělat na něj závit. je to takhle, nebo si to myslím špatně?

_________________
120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN


21.2.08, 21:48
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
žděba píše:
no a co ten šteft? logicky mě napadá že musí mít větší závit, teda i průměr jak původní šroub, potom ale zas neprojde hlavou (nebo jo?), to by se pak měl osustružit a dělat na něj závit. je to takhle, nebo si to myslím špatně?


Svorník ano.... :wink:


21.2.08, 21:52
Profil
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
Když jsem spravoval zalomený šroub v bloku Favorita, očekával jsem, že se závit nepodaří zachránit. Vymyslel jsem tedy ďábelský plán: :evil: provrtat díru níž, vyřezat tam nový závit, použít nový delší šroub. Nakonec to část závitu přežila, takže plán zůstal u ledu.


21.2.08, 21:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 615
Bydliště: Úpice(Trutnov)
Příspěvek 
to patrik-hp:no tak jasný že ocel, že né nějaký bláto.... :wink: [/quote]

_________________
120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN


21.2.08, 21:58
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek 
HC vložka byla běžnou opravárenskou technologii už při výrobě motoru nebo převodovek na Favoritech. Některé z vašich autíček jí tam mají od počátku, ani o tom nemáte tušení a fungují do dnes. Kdysi, když se stavěly „ostré“ motory do závodních favoritů montovaly se HC vložky do bloku jako prevence proti vytržení už do předu. Vložka tam nedrží sama o sobě, ocelová vložka je v hliníku zalepená specielním lepidlem a navíc má větší průměr závitu takže odolnější proti přetažení

_________________
Xxenon


21.2.08, 22:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz