Autor |
Zpráva |
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Re: Problém přetrvává
cyz píše: Zkus počkat až ti ten ventil začne rachotit jak popisuješ a v tu chvíli z něho odpoj elektriku.....uvidíš co to udělá.
Jo zkus si to kdyžtak u svýho a řekneš co to děla jestli mužeš. Protoze on mi začne rachotit právě když odpojim elektriku. proto jsem si myslel že to je ono. Ale nedělá to pravidelně. rachtat, cvrkat. to je takovej zvuk rychlej. Ale nevim no,možná jestli to nění něčím jiným. Protože jestli po zaslepení té hadice se ty otáčky zvednou (nebo jsou výš) tak asi nebude problém tam
|
23.2.08, 11:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Re: Problém přetrvává
v.kalandra píše: cyz píše: Zkus počkat až ti ten ventil začne rachotit jak popisuješ a v tu chvíli z něho odpoj elektriku.....uvidíš co to udělá. Jo zkus si to kdyžtak u svýho a řekneš co to děla jestli mužeš. Protoze on mi začne rachotit právě když odpojim elektriku. proto jsem si myslel že to je ono. Ale nedělá to pravidelně. rachtat, cvrkat. to je takovej zvuk rychlej. Ale nevim no,možná jestli to nění něčím jiným. Protože jestli po zaslepení té hadice se ty otáčky zvednou (nebo jsou výš) tak asi nebude problém tam
A ještě čeho jsem si všiml je že když mám ty otáčky "takovýhle jinde" tak mi to někdy trochu prdne u výfuku, lbounce, že je slyšet že to není správný. Dost možná mi z vfuku kape i chladící kapalina, ale to by mělo být nemožný snad, ne? Když mam novy tesneni,motor zamazali silikonem atd. Jo, že někdy to tam mam mokrý a ukápně mi z toho voda-ale to je snad "normální"
|
23.2.08, 11:10 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: Problém přetrvává
Voda z výfuku je celkem normální. Kdyby se ti tam dostával fridex to bys poznal, to strašně smrdí.
|
23.2.08, 11:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Problém přetrvává
ak sa ti po 5000 opália sviečky, videl by som to na prvoradý problém s lambádou, máš stále bohatú zmes, skús ju za chodu odpojiť, (nevadí - RJ pôjde v núdzovom režime), ak sa tie otáčky ustália takje to ono...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.2.08, 11:40 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Tak lambu jsem odpojil ale otacky byly porad vysoký. Nechteli vubec spadnout. Takže to bude taky asi v něčem jinym
|
23.2.08, 16:13 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
v.kalandra píše: Tak lambu jsem odpojil ale otacky byly porad vysoký. Nechteli vubec spadnout. Takže to bude taky asi v něčem jinym
bez diagnostiky se nepohneš miloš
|
23.2.08, 19:37 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
a co ten posilovac.. tam to nefouka nikde... je divny ze kdyz jako prstem tu hadici otevres tak ti jdou otacky dolu.. to by meli jit nahoru kdyz si to taha vzduch.. ale je tam dost velkej prumer no tak tezko rict jestli uz to neni moc toho vzduchu zkus to jeste projit ten posilovac treba a kolem sani.... jestli nekde neco... je tam tusim jeste podtlakova hadicka co otvira tu klapku v sani pro teplej a studenej vzduch tak ta treba.. taky ji zkus odpojit a zacpat jak ten ventil.... jinak bych to videl taky asi na diagnostiku..
|
23.2.08, 19:49 |
|
|
Xxenon
Příspěvky: 53 Bydliště: cz
|
Vzhled k prvotní informaci, že se potíže objevují nepravidelně a ještě k tomu začaly po přetěsnění motoru, demontáži hlavy atd. Může být podstata problému docela banální. Netěsnost na hadicích nebo potrubí by se pravděpodobně neprojevovala nepravidelně.
Když už tam netěsnost je tak na chvilku nezmizí, nemá proč. Spíše bych se domníval, že Ti nepravidelně spíná kontakt volnoběhu. Ten se dá zjistit opravdu až při diagnostice systému ale zkus před tím ještě jednu maličkost. Povol nastavení táhla akcelerace u tělesa klapky o 1 až 2 drážky. Občas se stane, že se při demontáži a zpětném seřízení dostatečně nezkontroluje vůle na táhle, spínač potom nepracuje pravidelně a jednotka naskakuje do náhradního režimu.
_________________ Xxenon
|
23.2.08, 21:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Xxenon píše: Vzhled k prvotní informaci, že se potíže objevují nepravidelně a ještě k tomu začaly po přetěsnění motoru, demontáži hlavy atd. Může být podstata problému docela banální. Netěsnost na hadicích nebo potrubí by se pravděpodobně neprojevovala nepravidelně. Když už tam netěsnost je tak na chvilku nezmizí, nemá proč. Spíše bych se domníval, že Ti nepravidelně spíná kontakt volnoběhu. Ten se dá zjistit opravdu až při diagnostice systému ale zkus před tím ještě jednu maličkost. Povol nastavení táhla akcelerace u tělesa klapky o 1 až 2 drážky. Občas se stane, že se při demontáži a zpětném seřízení dostatečně nezkontroluje vůle na táhle, spínač potom nepracuje pravidelně a jednotka naskakuje do náhradního režimu.
ja mám na jednom aute podobné problémy, tam to salo vzduch a to som odstránil ale mám podozrenie ešte na spínač voľnobehu, alebo potenciometer...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.2.08, 09:35 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Dobře kluci zkusim ješty vylaborovat to lanko. Ted jsem momentalne ale momentalne jeste nestihl vystřízlivět. Čistě jenom teoreticky, dalo by se an te diagnostice poznat v čem je vada?? Někdoi říká že ta diagnostika moc neřekne
|
24.2.08, 09:57 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
v.kalandra píše: Dobře kluci zkusim ješty vylaborovat to lanko. Ted jsem momentalne ale momentalne jeste nestihl vystřízlivět. Čistě jenom teoreticky, dalo by se an te diagnostice poznat v čem je vada?? Někdoi říká že ta diagnostika moc neřekne
to by chcelo pozrieť aj prevádzkové hodnoty, ak ti povedia že je všetko v tolerancii to ešte neznamená že je všetko ok, ak ti nespína spínač voľnobehu na diagnostike to neukáže nakoľko to nie je porucha, ale prevádzkový stav, tak isto čidlo teploty zvykne hlásiť obľúbených mínus 49,5°C a tiež to nie je závada....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.2.08, 10:02 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Jako každý škodovkář mám multimetr,takže nekde najdu ty hodnoty mezi kterejma konektorama mají být a mrknu na to. I když multimetrem toho moc nezjistím. to by chtělo spíš osciloskop
|
24.2.08, 10:06 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Tak jsem si proměřil ohmetrem spínač volnoběhu a zjistil jsem že se chová zvláštně že se mu tam hýbe hodnota atd. Takže to bude zřejmě tím. Zkusil jsem přitlačit lanko s plynem víc do motoru a spínač se choval už normálně. Takže závada byla odstraněna "překroužkováním" plynového lanka u vstřikovače.
Závada se zatím neprojevila a doufám že ani neobjeví
Jediný co mně trápí jsou ty černý svíčky Mam tam 3bodový Brisky
Možná i spotřebu mam vetší než ostatní ale to se těžko srovnává.
řekl bych že se mi tam dostává moc paliva, ale čím by to mohlo být? Jestli na to má vliv jenom Lambda tak je asi v... někde
|
24.2.08, 19:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|