Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 15:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Prístrojovka 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
No jako když jsem L palubku měnil, dumal jsem jestli hranatou nebo kulatou, co jsem našel tak byly obě bídný, tak jsem koupil kulatou protože já z ní potřeboval jen ten plastík, protože otáčkoměr jsem měl (místo výdechu topení, to už od minulého majitele), no a pak jsem furt prohazoval budíky, za emko a tak, ale jinak jak píše elegant jsem to taky dělal a že jsem se v tom vrtal kolikrát a vždycky pekelně dlouho. No ale teď to hlavní: Já sice náhon rukou odšroubuju, ale vůbec to není zapotřebí :lol: a to proto, že když ty budíky vytáhnu i s náhonem tak mi z toho náhonu vyleze vnitřek a pak to jde odšroubovat venku, no ale nejzajímavější je že přitom ten tachák měří. :lol:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


24.2.08, 21:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
WIO 46 píše:
No jako když jsem L palubku měnil, dumal jsem jestli hranatou nebo kulatou, co jsem našel tak byly obě bídný, tak jsem koupil kulatou protože já z ní potřeboval jen ten plastík, protože otáčkoměr jsem měl (místo výdechu topení, to už od minulého majitele), no a pak jsem furt prohazoval budíky, za emko a tak, ale jinak jak píše elegant jsem to taky dělal a že jsem se v tom vrtal kolikrát a vždycky pekelně dlouho. No ale teď to hlavní: Já sice náhon rukou odšroubuju, ale vůbec to není zapotřebí :lol: a to proto, že když ty budíky vytáhnu i s náhonem tak mi z toho náhonu vyleze vnitřek a pak to jde odšroubovat venku, no ale nejzajímavější je že přitom ten tachák měří. :lol:

mášě pravdu zkusil sem to dneskataky a šlo to v kufru potáhneš od převodovky aodšroubuješ štít popř i volant pro lepší přístup. Poté ji povytáhneš a rukou ošroubuješ jde to skoro sama a neuvázneš v díře plné kabelů a ostrých plechů.

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


24.2.08, 22:01
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Josef.Radocha píše:
mášě pravdu zkusil sem to dneskataky a šlo to v kufru potáhneš od převodovky aodšroubuješ štít popř i volant pro lepší přístup. Poté ji povytáhneš a rukou ošroubuješ jde to skoro sama a neuvázneš v díře plné kabelů a ostrých plechů.


No ale já to vytáhnu i s budíkama bez toho, abych něco dělal jinde po autě.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


24.2.08, 22:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Stále mi to skapíňa na volnobeh. Keď dám nohu z plynu, tak motor klesne na cca 900 otáčok a skape. Podľa mňa sa muselo niečo pokaziť počas tej prestavby prístrojovky. Môže to spôsobovať to, že je zle utiahnutý kontakt na cievke? Ten, kam ide otáčkomer.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


25.2.08, 07:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
no moj problem s tou strategickou polohou je, ze som lavak. pravou rukou si neviem poriadne ani gule podrbat. a z lavej strany tam dost zavadza kurenie a zamok so zapalovanim...

ale to s uvolnenim z prevodovky skusim, ked zistim odkial skade a ako

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


25.2.08, 21:35
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
elegant píše:
Stále mi to skapíňa na volnobeh. Keď dám nohu z plynu, tak motor klesne na cca 900 otáčok a skape. Podľa mňa sa muselo niečo pokaziť počas tej prestavby prístrojovky. Môže to spôsobovať to, že je zle utiahnutý kontakt na cievke? Ten, kam ide otáčkomer.


To by samozrejme mohlo byt, poradne jej utahni :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.2.08, 21:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
No utiahol som a nič. Žiadna zmena. Ujo povedal, že karburátor zo dňa na deň je K.O. Takže zháňam karbec.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


25.2.08, 21:56
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To je vysoce nepravděpodobné.

Nemáš jen někde přiskříplý drát na otáčkoměr? Nebo samotný otáčkoměr občas zlobí u těhle budíků, odpoj ho u cívky a zkus chvíli jezdit bez něj :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.2.08, 22:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Už som ho odpojil a aj bez neho to robí.

EDIT: Dokonca dnes mi to strielalo počas jazdy z výfuka.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


25.2.08, 22:02
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
elegant píše:
No utiahol som a nič. Žiadna zmena. Ujo povedal, že karburátor zo dňa na deň je K.O. Takže zháňam karbec.
Neviem ci to tu este nebolo ale mne tiez zomieralo ,vymenil som 3 karby a nakoniec to boli rozvody a odvtedy vsetko OK volnobeh drzi aj 600 ot na studenom stroji (-12st.C) :wink: kedy si ich menil ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


25.2.08, 22:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
To neviem kedy boli menené. Hmm rozvody žeby zo dňa na deň?

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


25.2.08, 22:07
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Střílení do výfuku? To jsme doma :) Zapalování..
Vyměn kladívka, kondenzátor, a seřiď odtrh a předstih :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.2.08, 22:10
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Šemik píše:
Střílení do výfuku? To jsme doma :) Zapalování..
Vyměn kladívka, kondenzátor, a seřiď odtrh a předstih :wink:

zapalovanie je isto mimo , seridit ale ak sa to nebude dat ( moj pripad ) rozvody su KO ... nezere ti to v poslednej dobe viac ? ( u mna 14 l na 100 km :shock: )

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


25.2.08, 22:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
No cucol si 10 litrov v meste. Popri tom, čo dokázal keď som 3/4 nádrže prejazdil mimo mesto (90 km/h non-stop) na spotrebu 6,97.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


25.2.08, 22:19
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
elegant píše:
No cucol si 10 litrov v meste. Popri tom, čo dokázal keď som 3/4 nádrže prejazdil mimo mesto (90 km/h non-stop) na spotrebu 6,97.

No to je dost aj na mesto nme teraz 7,5 l (denne po meste 10 km) :wink: odporucam kuknut zapalko ... ja som ho nemohol nastavit ( 1 otocka motora ,zapalenie na 8 st ,2 ot. zap. na20 st. :shock: ) takze vymena ...

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


25.2.08, 22:28
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz