Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 03:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Š 130 - generálka... 

jak na generálku motoru 130?
vyměnit klikovku a písty za 135, hlavu dát 120 0%  0%  [ 0 ]
viz předchozí, ale hlava 105 40%  40%  [ 4 ]
písty 135, hlava 130 50%  50%  [ 5 ]
vyměnit jenom šály, zbytek nechat origo 10%  10%  [ 1 ]
Celkem hlasů : 10

 Š 130 - generálka... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Š 130 - generálka...
tak jsem sehnal motor 130, ale byl přidřenej... zničená šála na 2. válci + lechce vydřená třecí plocha na klice, hlavní ložiska na klice jsem ještě neviděl... mam jenom vyměnit šály a nějak vyrovnat kliku, nebo dát kliku + písty ze 135 +hlavu ze 120(popř. 105)?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


26.2.08, 09:14
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: Š 130 - generálka...
Ze 120ky hlavu tam nedáš, dává se ze 105ky která se přebrušuje.


26.2.08, 11:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
proč tam nedam hlavu ze 120?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


26.2.08, 11:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
To přesně nevím, asi má trochu jinak rozmístěné spalováky. Vím že motorář když mi dělal 130kovou hlavu tak mi řekl že ze 120ky na to použít nejde, že jedině 105.


26.2.08, 11:48
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
cyz píše:
To přesně nevím, asi má trochu jinak rozmístěné spalováky. Vím že motorář když mi dělal 130kovou hlavu tak mi řekl že ze 120ky na to použít nejde, že jedině 105.


Protoze 130ka ma jako vsechny pozdejsi motory rovnomerne rozmisteny valce, ale 120ka a starsi maji mezi 2. a 3. valcem vetsi mezeru.
Spalovak 120ky presahuje pres okraj vlozky, takze by nepasovalo tesneni. 105ka ma spalovaky mensi a vyjde to.

Kdybys pouzil neupravenou hlavu 105 a pisty 135, tak z toho budes mit takovej trochu zpomalenej hybrid, ale pravdepodobne hodne to vydrzi bez potreby GO. Jinak bys mel na ty 105kovy hlavje predelat spalovaky, dat vetsi ventily a zvetsit kanaly.

Edit: jinak kdybys nechal pisty 130 a dal 105 hlavu bez upravy, tak by se mozna potkal pist s hlavou. Pro pisty 135 by se mela hlava upravovat jinak nez pro pisty 130.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


26.2.08, 11:57
Profil ICQ YIM
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
na 105kovy hlave si snadno vybrousis spalovak podle prani,akorat potiz mas se svickou..nebude presne uprostred spalovaku.proste tam prdni hlavu 130, pisty 135 a mas to

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


26.2.08, 12:53
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Motor 130 rychle někomu daruj a postav motor 135/136 :wink: Ta 130 by se ti NEMUSELA vyplatit..
Hlavu 120 na 130 motor nedáš, jiná rozteč válců :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.2.08, 14:03
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Šemik píše:
Motor 130 rychle někomu daruj a postav motor 135/136 :wink: Ta 130 by se ti NEMUSELA vyplatit..
Hlavu 120 na 130 motor nedáš, jiná rozteč válců :)


Cocoo... kdyz stahne kompresi na uroven 135ky a bude mit rozumne upravenou 105hlavu, tak to bude drzak, jestli teda blok dotedka prezil.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


26.2.08, 15:00
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Šemik: Nevím co tady teď tvoříš za kampaň proti 130kám - jediný problém (při rozumném používání) jsou propadající se vložky, jinak oproti 120ce žádný vážnější problém pokud vím nemají, pokud neberu v úvahu praskající hlavu, ta občas praskne i na 120.


26.2.08, 16:12
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Šemik píše:
Motor 130 rychle někomu daruj a postav motor 135/136 :wink: Ta 130 by se ti NEMUSELA vyplatit..
Hlavu 120 na 130 motor nedáš, jiná rozteč válců :)


Jezis marja ja ti asi neco udelam :lol:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


26.2.08, 16:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
135kove piesty vyrazne znizia kompresny pomer a tym poriadne znizia vykon motora

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


26.2.08, 16:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Gemini píše:
135kove piesty vyrazne znizia kompresny pomer a tym poriadne znizia vykon motora


No muj hruby odhad/pocitani :oops: rika ze pokud das pisty 136 a nechas hlavu 130, musis ji snizit o 0,17mm aby zustal staly KP :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


26.2.08, 16:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Matthes píše:
Gemini píše:
135kove piesty vyrazne znizia kompresny pomer a tym poriadne znizia vykon motora


No muj hruby odhad/pocitani :oops: rika ze pokud das pisty 136 a nechas hlavu 130, musis ji snizit o 0,17mm aby zustal staly KP :)


mozes aspon nacrtnut ako si prisiel na tak presne cislo ?

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


26.2.08, 16:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Gemini píše:
mozes aspon nacrtnut ako si prisiel na tak presne cislo ?


No ehm :oops: Proste sem meril o kolik vice objemu nahore zabira pist 130 oproti 136 ... no a pak ten rozdil rozlozenej do valce o prumeru 75,5mm ma vejsku tak nejak jak jsem napsal. Doufam ze zas nekecam totalni hovadiny :(

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


26.2.08, 16:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Matthes píše:
...rozdil rozlozenej do valce o prumeru...


Řekl bych, že háček je v tvaru spalovacího prostoru. Nevím jak 130, ale hlava 120 nemá spalovací prostor ani zdaleka podobný válci, takže rozložení do válce o průměru X se nekoná.


26.2.08, 17:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz