Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 10:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Karbec Pierburg 
Autor Zpráva

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek Karbec Pierburg
zdar lidi, mám dotaz, kámošovi na rapidu s fávo motorem a tímhle karbem drží i za tepla vyšší otáčky, cca 1200, mám pocit, že to jede stále na sytič... ale možná jsou jen vysoké volnoběžné otáčky, jak prosím zjistím, jestli to jde na sytič a jak to odstranit? já zatím dělal jen sedry a tohle jen pro mě novinka:D


26.2.08, 18:10
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Je to trošku komplikovanější. Ale jde to zjistit, když při zahřátém motoru se podíváte na karburátor, pod to víčko s bimetalem. Je tam taková stupňovitá rohatka a ta musí být u zahřátého motoru otočena tak, aby se ji ten šroubek nedotýkal. Jinak se jde podívat na karbec bez vzduchoveho filtru. Ta klapka(přívěra) musí být kolmo k zemi. Jestli je ta přívěra pootočena trošku zešikma nebo jestli se ten šroubek dotýká některého ze stupňů vačky, je pořád sytič zapnutý.


26.2.08, 19:05
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Podívej se na segment škrtící klapky jeho součástí je i šroub zvýšených volnoběžných otáček.... ten nesmí dosedat na stupňovitou vačku která je ovládaná bimetalem ve víku sytiče.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


26.2.08, 19:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
alebo prestavovaním šroubu voľnobehu motor nereaguje (vtedy je sytič zapnutý), je dobré si zapamätať koľko si ho povolil, alebo ubral... :lol: :lol: :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.2.08, 21:01
Profil

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek membrána akcelerační pumpičky + obohacovače paliva
kde najdu na karbecu membránu akcelerační pumpičky a je problem ji vyměnit (favorit 136 r.v89) a chci se zeptat jestli je problem při výměně obohacovače paliva jsou tam 2 šroubky


26.2.08, 21:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: membrána akcelerační pumpičky + obohacovače paliva
kozina píše:
kde najdu na karbecu membránu akcelerační pumpičky a je problem ji vyměnit (favorit 136 r.v89) a chci se zeptat jestli je problem při výměně obohacovače paliva jsou tam 2 šroubky


membrána akceleračnej pumpičky je zo zadu (smerom k vodičovi) pod štvorcovým krytom na 4 skrutkách a ide s toho taká páčka, výmena jednoduchá, ale lepšie na studenom motore lebo ti od tiaľ vytečie trocha benzínu na výfukové kolená...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.2.08, 21:29
Profil

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek Re: membrána akcelerační pumpičky + obohacovače paliva
michalkatka píše:
kozina píše:
kde najdu na karbecu membránu akcelerační pumpičky a je problem ji vyměnit (favorit 136 r.v89) a chci se zeptat jestli je problem při výměně obohacovače paliva jsou tam 2 šroubky


membrána akceleračnej pumpičky je zo zadu (smerom k vodičovi) pod štvorcovým krytom na 4 skrutkách a ide s toho taká páčka, výmena jednoduchá, ale lepšie na studenom motore lebo ti od tiaľ vytečie trocha benzínu na výfukové kolená...


takže povolím 4 šroubky vyměním ( není tam nějakej problem např pružina, nejáka kulička nebo něco???) a ještě k tomu obohacovači ----- ten by taky neměl být problém asi vyměnit je to kus za kus je to pouze na těch 2 šroubech???


26.2.08, 21:54
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek Re: membrána akcelerační pumpičky + obohacovače paliva
kozina píše:
takže povolím 4 šroubky vyměním ( není tam nějakej problem např pružina, nejáka kulička nebo něco???) a ještě k tomu obohacovači ----- ten by taky neměl být problém asi vyměnit je to kus za kus je to pouze na těch 2 šroubech???


žádný problém tam není... vše se vymění jen kus za kus... jen pod membránou akc. pumpičky je pružinka kterou prostě jen vrátíš zpátky až budeš dávat novou membránu.... a jak napsal michalkatka dělej to na studeném motoru protože obohacovač je přímo spojený s plovákovou komorou takže si nachystej malou nádobku nebo hadru :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


26.2.08, 22:11
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
díky moc za pomoc!


27.2.08, 17:09
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz