Autor |
Zpráva |
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Re: O směsi a o ventilech
Panejo A já to odvzdušňoval sám jenom na neurál přes sytič
Tak proto to tam pak tolik rachtalo
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
27.2.08, 22:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Re: O směsi a o ventilech
Xxenon píše: To je právě ta chyba, kterou dělá většina mechaniků...
Teoreticky to znám, ale prakticky seřizuju tak jak auto stojí. S hadicí i s převodovkou. U auta s motorem vpředu stojím bokem. Ale finálně to obvykle dolaďuju po delší jízdě, možná proto mi ta zapojená hadice tolik nevadí...
S tou kousnutou převodovkou, dělají to jen pětikvalty, nebo se mám bát i o zdraví obyčejné převodovky na stodvacítce?
|
27.2.08, 23:04 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Re: O směsi a o ventilech
Mno my máme právě 5q (Škoda 125L)
Hele, jak se dělá že když stojíš na semaforu tak vyřadíš, tak co je teda lepší?
Mít nohu na spojce nebo dát neutrál a pustit spojku?
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
27.2.08, 23:05 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Re: O směsi a o ventilech
bany.xf.cz píše: Hele, jak se dělá že když stojíš na semaforu tak vyřadíš, tak co je teda lepší?
To už máš promazané, tu chvilku to nemůže vadit.
|
27.2.08, 23:08 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Re: O směsi a o ventilech
fatal píše: bany.xf.cz píše: Hele, jak se dělá že když stojíš na semaforu tak vyřadíš, tak co je teda lepší? To už máš promazané, tu chvilku to nemůže vadit.
Aha. No když stojíš na spojce tak tim něco odděláváš? Všude slyšim že se "vytahává". Ale nedovedu si představit jak.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
27.2.08, 23:10 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Re: O směsi a o ventilech
bany.xf.cz píše: Aha. No když stojíš na spojce tak tim něco odděláváš? Všude slyšim že se "vytahává". Ale nedovedu si představit jak.
O vytahávání jsem neslyšel, ale zbytečně si ojíždíš spojkové ložisko. Teoreticky by mohlo dostávat zabrat i axiální ložisko, ale to už jsme probírali v jiné diskusi a všichni znalejší psali, že opotřebení axiálního nemazaného (při startu) ložiska je minimální, takže při promazaném běžícím motoru bych se toho nebál vůbec.
|
27.2.08, 23:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Na křižovatce na spojce nestůj, chudák spojkové ložisko O převodovku se neboj, tu soudruzi vymysleli dobře, ta je věčná Zkontroluj, máš-li dost oleje a je to
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.2.08, 23:25 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
28.2.08, 00:04 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: O směsi a o ventilech
Xxenon píše: Když už jsme u těch okolích podmínek, tak je třeba také zmínit vzpěru na spojkový pedál. Spojka by měla být vystavená. Převodovka není v tomto režimu mazaná, mohla by se přidřít 5tka a auto by mohlo toho kdo seřizuje porazit. To není fór , to je fakt, zváště když u toho kontroluješ křivku rozdelovače .
jenze on serizuje 120ku, ne tu felicii
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
28.2.08, 11:24 |
|
|
Xxenon
Příspěvky: 53 Bydliště: cz
|
Re: O směsi a o ventilech
kachnis píše: Xxenon píše: Když už jsme u těch okolích podmínek, tak je třeba také zmínit vzpěru na spojkový pedál. Spojka by měla být vystavená. Převodovka není v tomto režimu mazaná, mohla by se přidřít 5tka a auto by mohlo toho kdo seřizuje porazit. To není fór , to je fakt, zváště když u toho kontroluješ křivku rozdelovače . jenze on serizuje 120ku, ne tu felicii
Dával jsem to poznámku k okolním podmínkám při seřizování motoru. ( dodatečné chlazení, provozní teplota motoru, výměna oleje nebo odpojení odvětrání , atd.) Jinak vystavení spojky platí samozřejmě pro vozy Favorit a Felicia, protože pouze ty mají pětku na vrchní hřídeli nad hladinou oleje a u nich hrozí přidření.
_________________ Xxenon
|
28.2.08, 18:45 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: O směsi a o ventilech
Xxenon píše: kachnis píše: Xxenon píše: Když už jsme u těch okolích podmínek, tak je třeba také zmínit vzpěru na spojkový pedál. Spojka by měla být vystavená. Převodovka není v tomto režimu mazaná, mohla by se přidřít 5tka a auto by mohlo toho kdo seřizuje porazit. To není fór , to je fakt, zváště když u toho kontroluješ křivku rozdelovače . jenze on serizuje 120ku, ne tu felicii Dával jsem to poznámku k okolním podmínkám při seřizování motoru. ( dodatečné chlazení, provozní teplota motoru, výměna oleje nebo odpojení odvětrání , atd.) Jinak vystavení spojky platí samozřejmě pro vozy Favorit a Felicia, protože pouze ty mají pětku na vrchní hřídeli nad hladinou oleje a u nich hrozí přidření.
Ale jo máš pravdu s těma podmínkama, ale vem si fáčko motory a i šáde, no co na tom chceš zase až takhle ladit jak píšeš? Odpojená nebo zapojená hadice u motoru kterej má 100 000km a víc si myslím že už je v podstatě jedno, karbce jsou vychozený, je kolem nich fůra miniaturních netěsností, filtry na vzduch nejsou nové, svíčky, trysky by se musely zkalibrovat, no prostě v podstatě vše na motoru by se muselo před každým seřízením vyměnit no a řekni mě kterej servis tohle dělá, myslím si že to neděláte ani v autorizovaným servisu. Když někdo přijede že mu to nejde tak jak má tak se vsadím že vyběhneš ven se šroubovákem nebo to strčíš dovnitř, poladíš a pošlel majitele pryč, samozřejmě nezapomeneš dodat že pokud by to blblo dál tak byse musely zkouknout svíčky, filtr, karbec vyčistit atd atd no a majitel ti na to odpoví že to už bylo všechno dělaný, odjede a zase to za pár dní někam šoupne kdo mu to zase trošku poladí, já myslím že nemá cenu to psát určitě to znáš a zná to spousta lidí co se živěj autama jako mi.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.2.08, 19:21 |
|
|
Xxenon
Příspěvky: 53 Bydliště: cz
|
Re: O směsi a o ventilech
[/quote]
Ale jo máš pravdu s těma podmínkama, ale vem si fáčko motory a i šáde, no co na tom chceš zase až takhle ladit jak píšeš? Odpojená nebo zapojená hadice u motoru kterej má 100 000km a víc si myslím že už je v podstatě jedno, karbce jsou vychozený, je kolem nich fůra miniaturních netěsností, filtry na vzduch nejsou nové, svíčky, trysky by se musely zkalibrovat, no prostě v podstatě vše na motoru by se muselo před každým seřízením vyměnit no a řekni mě kterej servis tohle dělá, myslím si že to neděláte ani v autorizovaným servisu. Když někdo přijede že mu to nejde tak jak má tak se vsadím že vyběhneš ven se šroubovákem nebo to strčíš dovnitř, poladíš a pošlel majitele pryč, samozřejmě nezapomeneš dodat že pokud by to blblo dál tak byse musely zkouknout svíčky, filtr, karbec vyčistit atd atd no a majitel ti na to odpoví že to už bylo všechno dělaný, odjede a zase to za pár dní někam šoupne kdo mu to zase trošku poladí, já myslím že nemá cenu to psát určitě to znáš a zná to spousta lidí co se živěj autama jako mi.[/quote]
Taky určitý názor a tím nechci říci, že z tohohle úhlu pohledu nemáš pravdu. Nezdá se Ti ale že právě pro takové velké množství vyběhaných, netěsných a opotřebených věcí, jejichž náprava by stála moc peněz a času, stojí zato eliminovat minimálně to co jde eliminovat za relativně málo peněz. To, co pomůže udržet původní díly v dalším pozvolném chátraní a neurychlí jejich konec. Já osobně se domnívám, že například správné nastavení hodnot na které jsou jednotlivé díly konstruovány i když vyběhané, jim pomůže víc než nastavení nesprávné. To je také důvod proč tady čas od času napíšu jaký postup nebo hodnoty které by se měly použít. Ono ke zničení ještě relativně dobrých dílů stačí, když si na jejich nastavení někteří lidé vytvoří svůj vlastní názor a přitom o opravdové funkci nebo správném nastavení jednotlivých systémů nemají ani páru a neví jak to vlastně opravdu dohromady funguje.
Neber to prosím osobně, tou poslední větou jsem opravdu nemyslel Tebe.
_________________ Xxenon
|
28.2.08, 20:52 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Re: O směsi a o ventilech
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
29.2.08, 06:16 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: O směsi a o ventilech
Xxenon píše: Neber to prosím osobně, tou poslední větou jsem opravdu nemyslel Tebe.
V pohodě já ti rozumím, já jsem chtěl jenom říct že určitě víš jak to je, někdo přijede ty řekneš je potřeba tohle a tohle on ti řekne že to je všechno dobrý a stejně tě nakonec ukecá abys jenom pohnul tím nebo tamtím, no a buď ho tam máš za chvíli znova a už konečně tě nechá dělat to co uznáš za vhodný no pak zjistíš že třeba svíčky KO filtr KO majitel čumí jak blbej s tvrzením vždyť jsem je čistil, vždiť jsem ho profoukávál to musí bejt dobrý atd atd a nebo propstě ten člověk zase zajede v podstatě "otravovat" někoho jinýho a ten mu stím zase pohne tak, prostě to je začarovanej kruh a lidi jsou paličatý nenechaj si poradit.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
29.2.08, 16:14 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Tak jsem se díval na tu směs a něco bude asi špatně.
Po seštelování podle návodu od Kristensena se z motoru ozývaj pořád detonace
Takže jsou dvě možnosti... Buď je to tim že nefunguje jedna z regulací (podtlaková nebo odstředivá - teď nevim) a nebo je to tim, že sem tu směs nějak blbě pošteloval. Nebo žeby obojí? Co myslíte?
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
16.3.08, 10:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|