|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Startér se kousl a pak furt točil
Autor |
Zpráva |
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
Startér se kousl a pak furt točil
Na rapidu s fávo motorem 136 a karbem pierburg se vyskytl zajímavý problém, kámoš mi volal, že mu to nejde natočit, přijel jsem za ním, točím klíčkem, nic, jdu kouknu na kabely, ok, ale smrdí benzin, říkám si, asi přechlastáno..tak zkusím startovat s plným plynem, nic, druhý pokus, štěklo ale zas nic...pak ale staruju, štěká, štěká, naráz se to kouslo a jako by baterka neměla sílu rozotčit startér, i kontrolky pohasínaly, tak nic, vypnu zapalování, zapnu, startuju, startuju v pohodě, motor nechytá a a když jsem vypnul klíček startér pořád točitl, vytáhl jsem klíče ze spínačky, startér furt točil!! tak jsem vytáhl kabel od indučky, aby to náhodou nechytlo a pak odpojil baterku. Co to je? čím to může být? děkuji za pomoc
|
27.2.08, 20:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No ten valecek na starteru asi se svarily kontakty
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
27.2.08, 20:02 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
To, že se kousl startér a furt točí je důsledkem toho, že se připekly měděné kontakty v elmag zasouvači pastorku, popřípadě se zasekl (zarezl) ten zasouvač v tělu cívky - v tomto druhém případě by nejspíš startér točil motorem, v prvním případě by točil naprázdno...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
27.2.08, 20:05 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
prostě starter musí jít ven miloš
|
27.2.08, 20:17 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
jj, super, to jsem chtěl slyšet:) já totiž s elektrikou nekamarádím zas až tak moc, takže kdyby to byla nějaká kabeláž a spínačka, tak by to bylo na dva dni:) tak já teda vyměním startér a uvidím, jak řekl ten slepý:)díky
|
27.2.08, 20:25 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
Starter treba vybrat a treba rozobrat magnet vysuvaca pastorka. Mne pri tomto istom probleme pomohlo ho rozobrat, vycistit a premazat nejakym frasom na to urcenym. Pir spatnej montazi si priprav kladivo, pre pripad, ze by sa to znova zaseklo, staci po magnete par krat s citom (rozumej: tak silne, aby to neodpadlo z auta) majznut a kotva odpadne. Pri tejto zavade hrozi poziar!
Mne sa to stalo po cisteni motora vo WAPke. Nemal som medzi motorom a prevodovkou plech a asi sa dostala voda do startera. Prve startovanie kazdy den bolo ohubu, lebo sa to tam furt kuslo.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
28.2.08, 08:12 |
|
|
žděba
Příspěvky: 615 Bydliště: Úpice(Trutnov)
|
Mě se takhle kousl startér, bylo to kvůli měděnýmu kontaktu v elmag spínači, odělil se do šroubu nějak se vzpřičil a startovalo to pořád. Vyřešily to měděný šrouby, který jsou zároveň kontaktem. doporučuju je, ale je to měď, tak se to nesmí přetáhnout
_________________ 120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN
|
28.2.08, 11:09 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já bych to taky viděl na svařené kontakty v tom elektromagnetu na staréru. Možná i slepené kontakty ve spínačce, to je ale málo pravděpodobné. Ty kontakty je lépe vyměnit za nové, nebo celý elektromagnet. Ty staré už totiž bývají dost opálené, nebo jinak poskozene.
|
28.2.08, 16:38 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
jj, zítra za kámošem jedu, tak snad to bude ono, tak poreferuju. Taky si myslím, že to je tím, jen mě zarazilo, že i po vytáhnutí klíčů ze spínačky stále startoval:D
|
28.2.08, 18:48 |
|
|
Funky.F
Příspěvky: 111
|
Tak s tím bych si asi neporadil.
_________________ Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.
|
28.2.08, 21:04 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
tak startér bude načlý, stačilo jej odpojit, zabouchat na něj a pak reagoval dobře. Startuje dobře. Jen co mě zarazilo, po zkušební jízdě mi to před garáží zdechlo - ale má vina, nedotáhl jsem kontakty na baterku, vyskočil mínus pól. Tak zapojím, všechno v poho, jedu a dojedu do garáže chci zastavit a auto chcípne samo od sebe a nejde nastartovat, kontrolky svítí, když chci startovat, startér netočil, jen kontrolky pohasly.... kouknu na kontakty na baterce - ok, tak vytáhnu mínus pól, dám ho zpět a vše v poho - sstartuje, jede.... v čem je faul? co je špatně, že to normálně chcípne a pak nejde natočit? chci jet s tím na delší cestu, bojím se, že nedojedu....
|
1.3.08, 10:58 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
kostra motoru
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.3.08, 11:08 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A i ten startér, oprav jej
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.3.08, 12:26 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
díky kluci:)
|
1.3.08, 17:05 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
tak spraveno, dneska jsem na to kámošovi vlítnul, vyměnil jsem startér a je klid:) akorát teda to chcípání za jízdy, celkem drsná závada, jak se v tom rypali - baterka a kontakty sem a tam, tak nedali kryt na baterku a plech od sedačky měl kontakt s plusem na baterce, tak se to zkratlo:) sranda:) díky za rady
|
2.3.08, 13:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|