Chester.8- Škoda 105L "Luciiinka"
Autor |
Zpráva |
madmax
Příspěvky: 451 Bydliště: Chrudim
|
Podle toho co pise, tak uz ji ma. Na kolik vysla, jestli je to ten original
_________________
|
29.2.08, 16:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Chester.8
Příspěvky: 176 Bydliště: Ostrava
|
Matthes píše: Ty chces sehnat 8 kanalovou hlavu? Hodne stesti, bylo jen nekolik prototypu ...
Ahoj. Už ji mám doma na stole, nestála nic. Jen dlouholeté kamaradství s jedním zavodníkem.
_________________ Škoda 105L r.v. 1977. Karoserie 120, upravy podvozku, nový lak, sedačky z eRka, chystám nový motor, spousta lakování... nápravy atd. Více v GARÁŽI
|
29.2.08, 16:49 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Matthes píše: Ty chces sehnat 8 kanalovou hlavu? Hodne stesti, bylo jen nekolik prototypu ...
Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává...
Řezání tlumičů ??? Co to je to neznám...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
29.2.08, 16:50 |
|
|
madmax
Příspěvky: 451 Bydliště: Chrudim
|
Nj, to ma nekdo stesti, zrovna dneska mi rikal znamej, kdyz me vez na benzinku, ze nakej jeho kamos sehnal rapida se vstrikovanim z rakouska za 12000 a prej celkem peknyho, btw. martine uz vim jakou to ma ted spotrebu
_________________
|
29.2.08, 16:53 |
|
|
Chester.8
Příspěvky: 176 Bydliště: Ostrava
|
Martin 007 píše: Matthes píše: Ty chces sehnat 8 kanalovou hlavu? Hodne stesti, bylo jen nekolik prototypu ... Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává... Řezání tlumičů ??? Co to je to neznám...
Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává...// Já ti dám ty sráči Kua až tam budu mít sání z formule tak si dáme ještě závod na srazu ale dikes že píšeš Martine.
A řekni mi že jsi ještě neviděl uřezaná pružiny... nevím přesný název pro mě to je jako celek prostě tlumiče.
_________________ Škoda 105L r.v. 1977. Karoserie 120, upravy podvozku, nový lak, sedačky z eRka, chystám nový motor, spousta lakování... nápravy atd. Více v GARÁŽI
|
29.2.08, 16:55 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Dej fotku ty hlavy, este sem ji na vlastni oci nevidel
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.2.08, 16:56 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
29.2.08, 16:58 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Chester.8 píše: Martin 007 píše: Matthes píše: Ty chces sehnat 8 kanalovou hlavu? Hodne stesti, bylo jen nekolik prototypu ... Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává... Řezání tlumičů ??? Co to je to neznám... Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává...// Já ti dám ty sráči Kua až tam budu mít sání z formule tak si dáme ještě závod na srazu ale dikes že píšeš Martine. A řekni mi že jsi ještě neviděl uřezaná pružiny... nevím přesný název pro mě to je jako celek prostě tlumiče.
Nepřháníš to už? Pokud vím už se tu sprostota řešila ale asi to nebylo nic platné.
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
29.2.08, 17:33 |
|
|
Chester.8
Příspěvky: 176 Bydliště: Ostrava
|
Josef.Radocha píše: Chester.8 píše: Martin 007 píše: Matthes píše: Ty chces sehnat 8 kanalovou hlavu? Hodne stesti, bylo jen nekolik prototypu ... Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává... Řezání tlumičů ??? Co to je to neznám... Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává...// Já ti dám ty sráči Kua až tam budu mít sání z formule tak si dáme ještě závod na srazu ale dikes že píšeš Martine. A řekni mi že jsi ještě neviděl uřezaná pružiny... nevím přesný název pro mě to je jako celek prostě tlumiče. Nepřháníš to už? Pokud vím už se tu sprostota řešila ale asi to nebylo nic platné.
Tak promiň ale já jsem to myslel jen ze srandy. Martin je jinak v pohodě, moc se mi líbí jeho Rapid a jeho práce.
_________________ Škoda 105L r.v. 1977. Karoserie 120, upravy podvozku, nový lak, sedačky z eRka, chystám nový motor, spousta lakování... nápravy atd. Více v GARÁŽI
|
29.2.08, 18:10 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
S tim stabilizátorem bacha. Když budeš mít moc silnej, tak ti bude působit opačně.
On, tim že se zkrucuje, přitlačuje v zatáčce vnitřní kolo k silnici. Ale když bude moc tuhej, tak se nezkroutí a naopak to kolo bude zvedat stejně jako vnější kolo. Jestli mi rozumíš.
Jinak barvičky moc pěkný.
Hele a ta barva je průhledná co máš na nádržce na chladící kapalinu?
Edit: K tomu natřenýmu motoru - podle mě konstruktéři i mysleli na proudící vzduch. Nebude se teď hůř chladit tim vzduchem? Třeba i olej. Ten je chlazenej vzduchem někdy.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
1.3.08, 10:48 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6571 Bydliště: Kosice
|
bany.xf.cz píše: S tim stabilizátorem bacha. Když budeš mít moc silnej, tak ti bude působit opačně. On, tim že se zkrucuje, přitlačuje v zatáčce vnitřní kolo k silnici. Ale když bude moc tuhej, tak se nezkroutí a naopak to kolo bude zvedat stejně jako vnější kolo. Jestli mi rozumíš. Jinak barvičky moc pěkný. :-) Hele a ta barva je průhledná co máš na nádržce na chladící kapalinu? Edit: K tomu natřenýmu motoru - podle mě konstruktéři i mysleli na proudící vzduch. Nebude se teď hůř chladit tim vzduchem? Třeba i olej. Ten je chlazenej vzduchem někdy.
No pozor. Ako moze stabilizator pritlacat vnutorne koleso v zakrute dole, ak jeho sameho dole okrem toho kolesa nic netlaci? Stabilizator funguje presne opacne. Vytlaca vonkajsie holeso smerom k ceste, resp. vnutorne smerom od cesty. Vzhladom k tomu, ze ale ma nejaku torznu pruznost, vnutorne koleso z cesty obvykle nezdvihne. Tym znizuje snahu auta k bocnemu naklonu a pritvrdzuje pruzenie. S tvrdsim stabilizatorom sa mu stane akurat to, ze mu to bude bud menej naklanat auto, alebo skor dostane vnutorne koleso v zakrute do luftu.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
1.3.08, 15:08 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Já si právě myslim - a tak sme se to i učili ve škole, že jakoby se zkrucuje.
Jedno kolo, se ti "zamáčkne" a stabilizátor tlačí proti, takže pomáhá ho tlačit na silnici - to je jasný. To druhý se odlehčí a stabilizátor ho taky drží na silnici.
Jenomže když budeš mít tvrdej stabilizátor, tak se ti to vnější kolo v zatáčce nezamáčkne, auto se ti jakoby nakloní do strany a to vnitřní kolo se ti i s autem zvedne. Nebude schopný dosáhnout na silnici... Takže o jednu podpěru míň a vnější kola ti budou muset přenášet všechny síly a zhorší se ti stabilita.
ventYl píše: alebo skor dostane vnutorne koleso v zakrute do luftu.
To je právě to co myslim... Bude to pak jako neodpružený.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
1.3.08, 19:11 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
No ja si myslim... nikdo me to tak neucil.... ze je to takhle....kazdej stabilizator je jen pruzne propojeni obou ramen pokud jej odpojis od obou stran auta tak s nim muzes volne pohybovat nahoru a dolu... kdyz pomines odpor v silentblokach takze sam o sobe nemuze nikam ani tlacit ani tahnout ... pri prujezdu zatackou se auto nakloni a vlivem zmacknuti vnejsi ho kola dojde pres stabilizator ke castecnemu zmacknuti i vnitrniho kola.. tim cele auto sedne niz k silnici a snizi se teziste pri prujezdu zatackou... coz ma za vysledek lepsi stabilitu a vlivem jakesi tuhosti stabilizatoru.. se auto tolik nenaklani... a pruzny musi byt pro to.. aby pri normalni jizde kdyz jedno kolo prejede nerovnost mohlo pruzit samostatne... kdyby byl pevny... tak tezko... dostalo by ranu i druhe kolo nebo spise by se neco utrhlo... tot muj nazor... kdyz tak me opravte
|
1.3.08, 19:54 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Jiri píše: No ja si myslim... nikdo me to tak neucil.... ze je to takhle....kazdej stabilizator je jen pruzne propojeni obou ramen pokud jej odpojis od obou stran auta tak s nim muzes volne pohybovat nahoru a dolu... kdyz pomines odpor v silentblokach takze sam o sobe nemuze nikam ani tlacit ani tahnout ... pri prujezdu zatackou se auto nakloni a vlivem zmacknuti vnejsi ho kola dojde pres stabilizator ke castecnemu zmacknuti i vnitrniho kola.. tim cele auto sedne niz k silnici a snizi se teziste pri prujezdu zatackou... coz ma za vysledek lepsi stabilitu a vlivem jakesi tuhosti stabilizatoru.. se auto tolik nenaklani... a pruzny musi byt pro to.. aby pri normalni jizde kdyz jedno kolo prejede nerovnost mohlo pruzit samostatne... kdyby byl pevny... tak tezko... dostalo by ranu i druhe kolo nebo spise by se neco utrhlo... tot muj nazor... kdyz tak me opravte
Ten stabilizátor je tam pevně ne?
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
1.3.08, 19:57 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
bany.xf.cz píše: Jiri píše: No ja si myslim... nikdo me to tak neucil.... ze je to takhle....kazdej stabilizator je jen pruzne propojeni obou ramen pokud jej odpojis od obou stran auta tak s nim muzes volne pohybovat nahoru a dolu... kdyz pomines odpor v silentblokach takze sam o sobe nemuze nikam ani tlacit ani tahnout ... pri prujezdu zatackou se auto nakloni a vlivem zmacknuti vnejsi ho kola dojde pres stabilizator ke castecnemu zmacknuti i vnitrniho kola.. tim cele auto sedne niz k silnici a snizi se teziste pri prujezdu zatackou... coz ma za vysledek lepsi stabilitu a vlivem jakesi tuhosti stabilizatoru.. se auto tolik nenaklani... a pruzny musi byt pro to.. aby pri normalni jizde kdyz jedno kolo prejede nerovnost mohlo pruzit samostatne... kdyby byl pevny... tak tezko... dostalo by ranu i druhe kolo nebo spise by se neco utrhlo... tot muj nazor... kdyz tak me opravte Ten stabilizátor je tam pevně ne?
neni pevne.. u nekterych aut chodi uplne volne.. teda po dopojeni na obou koncich... nekde je v silentblokach tak to jde ztuha s nim hybat ale nemuze byt napevno.. nebo sem to teda nikde nevidel u stodvacy ho mas taky ve dvou silentblokach a pak v ramenech .. a nikde jinde...
|
1.3.08, 20:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|