při zátahu se ozývá cvakání z motoru
Autor |
Zpráva |
HaBaKuK
Příspěvky: 248 Bydliště: Praha - Klánovice
|
při zátahu se ozývá cvakání z motoru
ahojda, tak jsem přetěsňoval sání a výfuk a když jsem to poskládal zpátky, tak se ozývá z motoru takový cvakání , ale jenom když šlapu víc na plyn. není to závislé na otáčkách, ale na zátěži motoru. Také bych se chtěl zeptat, na nějaký fígl na otáčení klikou když seřizujete ventily, protože jsem se do toho chtěl pustit, ale nehl jsem s ní ani o píď
dík moc za pomoc.
_________________ Škoda Felicia GLXi - "Žába" (136 BMM, r.v:96)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14845
|
29.10.07, 15:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: při zátahu se ozývá cvakání z motoru
HaBaKuK píše: ahojda, tak jsem přetěsňoval sání a výfuk a když jsem to poskládal zpátky, tak se ozývá z motoru takový cvakání , ale jenom když šlapu víc na plyn. není to závislé na otáčkách, ale na zátěži motoru. Také bych se chtěl zeptat, na nějaký fígl na otáčení klikou když seřizujete ventily, protože jsem se do toho chtěl pustit, ale nehl jsem s ní ani o píď dík moc za pomoc.
ventily nastavujem tak že auto na jednej strane zdvihnem kolesom do luftu, vyberiem aj sviečky a zaradím 5ku, vtedy otáčaním kola otáčaš motor....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.10.07, 15:44 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
zařadíš pětku a hýbeš celým autem, ve dvou to jde líp , taháme ho s tátou vždycky za přední čelo,.... a při tý zátěži, nebudou to detonace? že by byl špatně předstih...
|
29.10.07, 15:47 |
|
|
HaBaKuK
Příspěvky: 248 Bydliště: Praha - Klánovice
|
tak to nevím. poprvé v životě zkusím nastavit ventily a pak budu alchymovat s předstihem no a pak to dobiju šroubkama na karburátoru no a když ani to nedá kladný výsledek, tak to bude jistit servis...
_________________ Škoda Felicia GLXi - "Žába" (136 BMM, r.v:96)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14845
|
29.10.07, 15:49 |
|
|
Jakub_Simir
Příspěvky: 655 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Hele dej mi prosim vedet jak si uspel a jestli uz ti to nedela tak co to bylo. Díky moc
_________________ Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA" Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102 Škoda 110R 1980 Škoda felicia 1.6 GLX 1995
Zakladatel Coupé clubu TW Škoda 742 a 718K Forever Team
|
1.11.07, 15:49 |
|
|
HaBaKuK
Příspěvky: 248 Bydliště: Praha - Klánovice
|
no tak to cvakání, teda spíš pšoukání je ještě větší netěsností než byla předtím, asi se mi něco nepovedlo. no, tak si to užiju ještě jednou. jinak jsem taky zjistil, ze jak se to zahřálo, tak mi to utrhlo jeden sroub co drzi vyfukovy svody v hlavě. takže až budu teď někdy ještě měnit rozvody, tak asi odstrojím skoro celej motor.
_________________ Škoda Felicia GLXi - "Žába" (136 BMM, r.v:96)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14845
|
1.11.07, 19:19 |
|
|
Jakub_Simir
Příspěvky: 655 Bydliště: Heřmanův Městec
|
HaBaKuK píše: no tak to cvakání, teda spíš pšoukání je ještě větší netěsností než byla předtím, asi se mi něco nepovedlo. no, tak si to užiju ještě jednou. jinak jsem taky zjistil, ze jak se to zahřálo, tak mi to utrhlo jeden sroub co drzi vyfukovy svody v hlavě. takže až budu teď někdy ještě měnit rozvody, tak asi odstrojím skoro celej motor.
Diky moc hele az to (jestli to vyresis ) tak mi dej prosim vedet pac mam asi stejnej problem.
_________________ Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA" Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102 Škoda 110R 1980 Škoda felicia 1.6 GLX 1995
Zakladatel Coupé clubu TW Škoda 742 a 718K Forever Team
|
1.11.07, 20:24 |
|
|
HaBaKuK
Příspěvky: 248 Bydliště: Praha - Klánovice
|
tak se chci zeptat, jestli nějaká z vás, dobrých a zkušených duší nebydlí ve východní části prahy, nebo v blízkém okolí... náhodou.
_________________ Škoda Felicia GLXi - "Žába" (136 BMM, r.v:96)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14845
|
2.11.07, 07:41 |
|
|
PeterS
Příspěvky: 4
|
Ahojky, rád bych se zeptal na to cvakání. Dělá mi to na Felicii taky, pouze v zátěži. Po delším přemýšlení jsem dospěl k názoru, že se otevírá nějaký dírka v nějakém spoji na výfukovém potrubí, když se v zátěži nakloní motor v závěsech. Čím to bylo způsobeno u Vás?
_________________ PeterS
Škoda Felicia kombi 1,3 BMM
|
2.3.08, 20:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
PeterS píše: Ahojky, rád bych se zeptal na to cvakání. Dělá mi to na Felicii taky, pouze v zátěži. Po delším přemýšlení jsem dospěl k názoru, že se otevírá nějaký dírka v nějakém spoji na výfukovém potrubí, když se v zátěži nakloní motor v závěsech. Čím to bylo způsobeno u Vás?
to by som skôr videl na homokyneťák, alebo spojku.... musel by si to presnejšie popísať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.3.08, 20:46 |
|
|
PeterS
Příspěvky: 4
|
michalkatka píše: PeterS píše: Ahojky, rád bych se zeptal na to cvakání. Dělá mi to na Felicii taky, pouze v zátěži. Po delším přemýšlení jsem dospěl k názoru, že se otevírá nějaký dírka v nějakém spoji na výfukovém potrubí, když se v zátěži nakloní motor v závěsech. Čím to bylo způsobeno u Vás? to by som skôr videl na homokyneťák, alebo spojku.... musel by si to presnejšie popísať...
Má to souvislost s otáčkami motoru, při přeřazení nahoru se rychlost cvakání zpomalí a zase narůstá s otáčkami motoru a cvaká pouze v zátěži, necvaká při brzdění motorem, při jízdě na neutrál, ani při tůrování motoru na neutrál. Jediný způsob, jak se to cvakání dá vyrobit při stojícím autě je nechat auto po jízdě asi tak 1,5 hodiny odstát, po nastartování je slyšet na volnoběh cvakání, při přidání plynu ale cvakání zmizí a většinou už se neozve, až při jízdě.
_________________ PeterS
Škoda Felicia kombi 1,3 BMM
|
2.3.08, 20:58 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
PeterS píše: Má to souvislost s otáčkami motoru, při přeřazení nahoru se rychlost cvakání zpomalí a zase narůstá s otáčkami motoru a cvaká pouze v zátěži, necvaká při brzdění motorem, při jízdě na neutrál, ani při tůrování motoru na neutrál. Jediný způsob, jak se to cvakání dá vyrobit při stojícím autě je nechat auto po jízdě asi tak 1,5 hodiny odstát, po nastartování je slyšet na volnoběh cvakání, při přidání plynu ale cvakání zmizí a většinou už se neozve, až při jízdě.
To by mohl dělat silentblok ...nebo výfukový potrubí by mohlo do něčeho klepat...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
2.3.08, 21:13 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Cvakání v zátěži nejpravděpodobněji způsobují detonace...samozápaly v motoru..... ....Nevim co sem vozí za benzín,nebo kdo ho míchá,ale asi bude technickej na čištění nářadí....To snad oktany nevidělo...poslední dobou... A můžete mít předstih fabrickej a stejně cvrdlikot....Na feldách můžete mít deset čidel klepání a stejně se to bude ozývat,pokud to bude vadné palivo.....Někdy vylétne i rozvodová tyčka...tak se nelekněte až to bůjde na tři nendejte si jí nazpět a G.O. k jiné pumpě.....Jinak je to taky velkým předstihem a nebo moc chudou směsí u karburátorových verzí,tak seřídit,nebo vyměnit....
|
2.3.08, 21:27 |
|
|
PeterS
Příspěvky: 4
|
Když to cvakání poslouchám jako řidič, slyším to nějak okolo sebe, když to poslouchám jako spolujezdec, slyším to z levé strany. Palivo mě napadlo, tak jsem tu 1/4 nádrže (z laciné pumpy) dolil doplna na jiné (laciné) pumpě a cvaká pořád. Ještě jsem si vzpomněl, nejsem si zcela jist, ale myslím, že to začalo cvakat po dolití oleje (přesně stejného, jaký tam byl a jaký jsem tam už doléval i dříve), ale u 1,3 BMM je to spíš jen náhoda.
_________________ PeterS
Škoda Felicia kombi 1,3 BMM
|
2.3.08, 22:21 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
PeterS píše: Když to cvakání poslouchám jako řidič, slyším to nějak okolo sebe, když to poslouchám jako spolujezdec, slyším to z levé strany. Palivo mě napadlo, tak jsem tu 1/4 nádrže (z laciné pumpy) dolil doplna na jiné (laciné) pumpě a cvaká pořád. Ještě jsem si vzpomněl, nejsem si zcela jist, ale myslím, že to začalo cvakat po dolití oleje (přesně stejného, jaký tam byl a jaký jsem tam už doléval i dříve), ale u 1,3 BMM je to spíš jen náhoda.
BMM čidlo klepania nemá, aaby si vylúčil nekvalitný benzín skús natankovať nejaký vysokooktánový, 98, alebo aj viac, ak to nezmizne môže to robiť niektorý silent, alebo tá spojka...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.3.08, 08:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|