Autor |
Zpráva |
Stryko
Příspěvky: 103 Bydliště: Poděbrady
|
Dobrá děkuji právě mi někdo říkal že musím mít evidenčku tak jsem se raději přeptal
_________________ Škoda Favorit 136 LS - automobil který vás pohltí!
|
7.3.08, 15:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
CROWACK píše: na výmaz nepotřebuješ nic, přijdeš na dopravku, sepíšeš žádost a je to
Po mě chtěli technickou...
|
7.3.08, 16:29 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Tak pánové...S otcem jezdím pravidelně na STK do jednoho nejmenovaného okresního města...většinou tam je jeho známý a tak to probíhá hladce a většinou teda na mém fáčku ani závady nejsou...ale rok 2007 se nám stal osudným...neměl jsem čas něco na autě řešit a tak přišel na řadu jenom sprej Body, a s ním jsem vystříkal všechny podvozkové části...auto přijelo na technickou a ejhle...žádný otcův známý tam nebyl Emise....musel seřídit volnoběžné otáčky, protože haprovaly mezi 600-900 (vždycky mi to tak dělalo při přepnutí z LPG na BA) emise benzínu dobré, LPG vysoké....vyřešil to tak, že na počítači nastavil 2500 otáček a přitom motor nechal běžet na volnoběh...takže mám papírově snad nejčistší auto na světě. A přitom neustále nadával na LPG a na koncern VW (což se mě netýká).
STK - díry v prazích, chybí mi kus lemu, koroze kde se dá, pravý spodní čep vylágrovaný, zadní pravá brzda nebrzdí...vypsané závady? - Kastle - koroze, převodovka těsnění, vůle v řízení (tyto dvě závady nám píšou každý rok) asi už mu končila šichta, tak to nechtěl protahovat
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.3.08, 17:05 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
fatal píše: CROWACK píše: na výmaz nepotřebuješ nic, přijdeš na dopravku, sepíšeš žádost a je to Po mě chtěli technickou...
Na vímyz je potřeba evidenčka, před 2měsícama jsem dělal
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
7.3.08, 18:51 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Ještě mám takovej dotaz, když je velký zdvih pedálu, je to špatný brzdový válec nebo co? Ta nesouměrnost brzdného účinku na zadní kola je způsobená čím, taky brzdovej válec nebo špatný pakny? V zimě jsem měnil jedno prasátko, protože teklo, je možný že kolo brzdí mín protože je mastný od té brzdové kapaliny
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
7.3.08, 18:58 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
florisimo píše: Ještě mám takovej dotaz, když je velký zdvih pedálu, je to špatný brzdový válec nebo co? Ta nesouměrnost brzdného účinku na zadní kola je způsobená čím, taky brzdovej válec nebo špatný pakny? V zimě jsem měnil jedno prasátko, protože teklo, je možný že kolo brzdí mín protože je mastný od té brzdové kapaliny
si to po mě čti, špatně ovzdušněné nebo pokud ti z ovzdušnováku pujdou pořád bubliny je KO, a ty pakna musíš dát nové jdou i odmastit vemeš tolunen natřeš štětkou paknu a pak ji smažíš horkovzdučnou pistolí to opakuješ tak dlouho až je pakna horká a naprosto suchá miloš
|
7.3.08, 19:21 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
slovacek.milos píše: florisimo píše: Ještě mám takovej dotaz, když je velký zdvih pedálu, je to špatný brzdový válec nebo co? Ta nesouměrnost brzdného účinku na zadní kola je způsobená čím, taky brzdovej válec nebo špatný pakny? V zimě jsem měnil jedno prasátko, protože teklo, je možný že kolo brzdí mín protože je mastný od té brzdové kapaliny si to po mě čti, špatně ovzdušněné nebo pokud ti z ovzdušnováku pujdou pořád bubliny je KO, a ty pakna musíš dát nové jdou i odmastit vemeš tolunen natřeš štětkou paknu a pak ji smažíš horkovzdučnou pistolí to opakuješ tak dlouho až je pakna horká a naprosto suchá miloš
a keď meníš jeden valček čo tečie, je vždy lepšie meniť oba do páru... a pakne od kvapaliny už dosť ťažko vysušíš, možno to ide s tým toluenom, ale myslím že je lepšie tie pakne dať nové...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.3.08, 19:30 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
michalkatka píše: slovacek.milos píše: florisimo píše: Ještě mám takovej dotaz, když je velký zdvih pedálu, je to špatný brzdový válec nebo co? Ta nesouměrnost brzdného účinku na zadní kola je způsobená čím, taky brzdovej válec nebo špatný pakny? V zimě jsem měnil jedno prasátko, protože teklo, je možný že kolo brzdí mín protože je mastný od té brzdové kapaliny si to po mě čti, špatně ovzdušněné nebo pokud ti z ovzdušnováku pujdou pořád bubliny je KO, a ty pakna musíš dát nové jdou i odmastit vemeš tolunen natřeš štětkou paknu a pak ji smažíš horkovzdučnou pistolí to opakuješ tak dlouho až je pakna horká a naprosto suchá miloš a keď meníš jeden valček čo tečie, je vždy lepšie meniť oba do páru... a pakne od kvapaliny už dosť ťažko vysušíš, možno to ide s tým toluenom, ale myslím že je lepšie tie pakne dať nové...
já michale jen že to jde, ale asi jedině tímto postupem,opakovaně 3-4x, ta kapalina se ti nenasaje do pakny ale do prasklinek ze kterých se to pak při brzdění vypotí a na pakně se udělá film a už to nebrzdí, pakny stojí jen 280 korun sada, no u zahraničních aut kde je sada cenově jinde a chybí čas tak to dělám často se 100% výsledkem a tu paknu nesušíš ale tou pistolí doslova upečeš miloš
|
7.3.08, 20:47 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
slovacek.milos píše: michalkatka píše: slovacek.milos píše: florisimo píše: Ještě mám takovej dotaz, když je velký zdvih pedálu, je to špatný brzdový válec nebo co? Ta nesouměrnost brzdného účinku na zadní kola je způsobená čím, taky brzdovej válec nebo špatný pakny? V zimě jsem měnil jedno prasátko, protože teklo, je možný že kolo brzdí mín protože je mastný od té brzdové kapaliny si to po mě čti, špatně ovzdušněné nebo pokud ti z ovzdušnováku pujdou pořád bubliny je KO, a ty pakna musíš dát nové jdou i odmastit vemeš tolunen natřeš štětkou paknu a pak ji smažíš horkovzdučnou pistolí to opakuješ tak dlouho až je pakna horká a naprosto suchá miloš a keď meníš jeden valček čo tečie, je vždy lepšie meniť oba do páru... a pakne od kvapaliny už dosť ťažko vysušíš, možno to ide s tým toluenom, ale myslím že je lepšie tie pakne dať nové... já michale jen že to jde, ale asi jedině tímto postupem,opakovaně 3-4x, ta kapalina se ti nenasaje do pakny ale do prasklinek ze kterých se to pak při brzdění vypotí a na pakně se udělá film a už to nebrzdí, pakny stojí jen 280 korun sada, no u zahraničních aut kde je sada cenově jinde a chybí čas tak to dělám často se 100% výsledkem a tu paknu nesušíš ale tou pistolí doslova upečeš miloš
Představ si ten bordel, ženská v drogerce mi toluen neprodala, že prej je jen na živnostenský list. Tak jsem koupil Perchlor, půjde to i tím?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
8.3.08, 17:53 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jo, tím se taky dobře sjedeš
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
8.3.08, 18:03 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
já jsem si koupil odmašťovač brzd ve spreji.Jestli to jsou vyhozené peníze nevím
Jinak na mastné brzdy je dobrý líh
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
9.3.08, 16:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
barton píše: Jinak na mastné brzdy je dobrý líh
pokud jsou mastný od brzdovky tak stačí i obyčejná voda
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.3.08, 16:15 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
florisimo píše: slovacek.milos píše: michalkatka píše: slovacek.milos píše: florisimo píše: Ještě mám takovej dotaz, když je velký zdvih pedálu, je to špatný brzdový válec nebo co? Ta nesouměrnost brzdného účinku na zadní kola je způsobená čím, taky brzdovej válec nebo špatný pakny? V zimě jsem měnil jedno prasátko, protože teklo, je možný že kolo brzdí mín protože je mastný od té brzdové kapaliny si to po mě čti, špatně ovzdušněné nebo pokud ti z ovzdušnováku pujdou pořád bubliny je KO, a ty pakna musíš dát nové jdou i odmastit vemeš tolunen natřeš štětkou paknu a pak ji smažíš horkovzdučnou pistolí to opakuješ tak dlouho až je pakna horká a naprosto suchá miloš a keď meníš jeden valček čo tečie, je vždy lepšie meniť oba do páru... a pakne od kvapaliny už dosť ťažko vysušíš, možno to ide s tým toluenom, ale myslím že je lepšie tie pakne dať nové... já michale jen že to jde, ale asi jedině tímto postupem,opakovaně 3-4x, ta kapalina se ti nenasaje do pakny ale do prasklinek ze kterých se to pak při brzdění vypotí a na pakně se udělá film a už to nebrzdí, pakny stojí jen 280 korun sada, no u zahraničních aut kde je sada cenově jinde a chybí čas tak to dělám často se 100% výsledkem a tu paknu nesušíš ale tou pistolí doslova upečeš miloš Představ si ten bordel, ženská v drogerce mi toluen neprodala, že prej je jen na živnostenský list. Tak jsem koupil Perchlor, půjde to i tím?
jo tím perchlorem to půjde, ale bez toho upečení pístolí fakt ne to uvidíš ten odpar co z těch paken poletí, ten toluen mi nedocvakl já tam živnosták mám kvůli slevě tak se mě to omezení netýká miloš
|
9.3.08, 16:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|