Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 21:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Špatný vlažný starty U Favorita 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek Špatný vlažný starty U Favorita
Zdravím všechny.Mám problém s teplým startem. Ani se nedá říct s teplým,protože když chcípnu motor a nastartuju tak to chytne na první otočení, ale jak to tak půl hodinky stojí a motor ještě úplně nevychladl tak točím pěkně dlouho.Potom jde do slabých otáček a když prošlápnu tak se chytne normálně a běží už dobře.
Když je úplně studenej,tak chytne na první otočení.Mám karbec 135L.

Slova "TEPLÝ" a SLABÝ" se píší s "Y" a ne s "I" :wink: Opraveno, Šemik.
Děkuji šemíku :D

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


Naposledy upravil Vitezslav dne 8.3.08, 20:29, celkově upraveno 1



8.3.08, 18:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Příspěvek Re: Špatný vlažný starty U Favorita
Já mám také úplně stejný problém, studený chytne okamžitě, horký hned po jízdě také, ale vlažný-třeba těch 30min, nebo i hoďku po dojetí točí pak při startování hrozně dlouho, než chytne. Čím to?

_________________
Favorit 136L 46kW (1989)


8.3.08, 20:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
To je přesně to co mám já.Snad nám někdo poradí.

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


8.3.08, 20:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 33
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Vitezslav píše:
To je přesně to co mám já.Snad nám někdo poradí.

Asi je to normalne. U mňa to isté.javascript:emoticon(':P')
Razz

_________________
Š Felicia 1.3 MPI


8.3.08, 21:10
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
chová se mi to podobně, ale zvykl jsem si na to... pak jsem přišel na to, že je potřeba startovat s plynem, ne s plným, stačí trošku, je to výrazně lepší, jeslit jste to nezkoušeli, zkuste to

platí pro karbec :)


8.3.08, 21:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
No,kdybych aspon trochu nepřidal plyn,tak to nachytne vůbec a s plným plynem se to zase uchlastává.
Zajímalo by mne čím to je.Kdyby to byla vysoká hladina v karburátoru,nebo tak něco,tak by to špatně chytalo i s horkým motorem,nebo ne?

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


8.3.08, 22:29
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Sice otázka pro začátečníky, ale zeptat se musím... prošlápnete před startem plyn? Ten kdo si myslí že to nemusí tak musí... Tohle není start teplého ani horkého motoru kde se při startování šlape na plyn. Při vlažném startu je potřeba směs přiměřeně obohatit a zvýšit otáčky pro aktuální stav teploty motoru.... tzn. že bimetal ve víku sytiče přivře přívěru a natočí stupňovitou vačku pro aktuální teplotu chl. kapaliny respektive motoru. Kdo to neudělá pak ať se nediví. :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


Naposledy upravil Neex dne 9.3.08, 07:26, celkově upraveno 1



9.3.08, 03:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
Vitezslav píše:
No,kdybych aspon trochu nepřidal plyn,tak to nachytne vůbec a s plným plynem se to zase uchlastává.
Zajímalo by mne čím to je.Kdyby to byla vysoká hladina v karburátoru,nebo tak něco,tak by to špatně chytalo i s horkým motorem,nebo ne?


Ještě jedna drobnost,ja kdyz startoval s plynem,ale to platilo o teplem i vlaznem motoru,tak sem taky musel dlouho tocit, pak sem prisel na to ze nesmim pridavat plyn zaroven se startovanim,ale nechat motor tak pulkrat nebo jednou otocit a pak pridat,a s pridanim mi vzdy chytne :)

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


9.3.08, 07:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
venca.m píše:
Vitezslav píše:
No,kdybych aspon trochu nepřidal plyn,tak to nachytne vůbec a s plným plynem se to zase uchlastává.
Zajímalo by mne čím to je.Kdyby to byla vysoká hladina v karburátoru,nebo tak něco,tak by to špatně chytalo i s horkým motorem,nebo ne?


Ještě jedna drobnost,ja kdyz startoval s plynem,ale to platilo o teplem i vlaznem motoru,tak sem taky musel dlouho tocit, pak sem prisel na to ze nesmim pridavat plyn zaroven se startovanim,ale nechat motor tak pulkrat nebo jednou otocit a pak pridat,a s pridanim mi vzdy chytne :)

To je zajímaví.Příště to hned vyzkouším.
Jinak pedál vždycky prošlápnu.I před teplým startem i před studeným,protože při studeným startu se po prošlápnutí zavře přívěra sání a funguje pak sytič.

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


9.3.08, 09:11
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
já teda při teplým neprošlapávám, poněvadž pak to natočit nejde v podstatě vůbec


9.3.08, 09:13
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Při studeném a vlažném prošlapávám... při teplém a horkém staruju s plynem. Při správné údržbě mi to chytá vždycky na první drc. I vlažný motor má pasivní odpory které je potřeba překonat zvýšením otáček a obohacením směsi. Proto sytič respektive zvýšený volnoběh trvá až do úplného prohřátí motoru kdy se drží na nějakých 1000 otáčkách (na posledním stupni vačky) aby se zamezilo nepravidelnému chodu na prázdno právě díky pasivním odporům. :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


9.3.08, 09:18
Profil
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Před úplně studeným startem prošlápnu jednou, v mrazu 2x. Při vlažném motoru (tj. před krátkou dobou běžel) prošlápnu pooomaaaluuuu, tím se aktivuje sytič a zároveň akcelerační pumpa nestříká moc benzínu. A bez problému. Chce to odzkoušet, každý motor se chová trošku jinak.


9.3.08, 09:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
fatal píše:
Před úplně studeným startem prošlápnu jednou, v mrazu 2x. Při vlažném motoru (tj. před krátkou dobou běžel) prošlápnu pooomaaaluuuu, tím se aktivuje sytič a zároveň akcelerační pumpa nestříká moc benzínu. A bez problému. Chce to odzkoušet, každý motor se chová trošku jinak.


Když je to studený tak mě stačí jen jednou lehce prošlápnout asi do poloviny (poslouchám až 2x cvakne přívěra) a potom na drc to chytne. Když je to teplé (hned po zastavení motoru) tak to chytne s přehledem bez plynu a když je to takové vlahé (asi po necelých dvou hodinách) tak otočím klíčkem a hned zlehka šlápnu na plyn (stačí 1,5-2cm) a chytne to nemusí se ani celý motor protočit. :D

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


9.3.08, 10:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
Vitezslav píše:
Jinak pedál vždycky prošlápnu.I před teplým startem i před studeným,protože při studeným startu se po prošlápnutí zavře přívěra sání a funguje pak sytič.


Já nevím jak je to u toho vlažného,já neprošlapávám a problémy nemám, ale při teplém bys myslím prošlapávat neměl...Moje fávo pak sice chytne,ale točit se musí dlouho předlouho....

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


9.3.08, 10:59
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a co třeba se zaměřit na něco jiného pokud se motor ohřeje tak se zvedne přeskokový odpor na svíčce, dobrá diagnostika je že to špatně startuje jak říkáš ale na roztlačení na drc, tak nám napiš odtrhy a stav izolace, odpory VN kabelů, palce, úhhel sepnutí a celková čistota rozdělovače, napětí aku při startu, miloš


9.3.08, 11:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz