|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Jak 2 pružiny na ventil? Máte někdo foto jak to vypadá?
|
4.3.08, 11:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
cyz píše: Jak 2 pružiny na ventil? Máte někdo foto jak to vypadá?
No dvě pružiny na ventil, malá a velká. Fávo to má taky
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.3.08, 11:21 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
jo takhle tak to jo....
|
4.3.08, 12:06 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
co vsichni plasite s tema vackama, vzdyt sou ve 130kach... a kdyby byly tak uzasny, proc by je soudruzi z metalexu vyhazovali a nahrazovali Rkovymi
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.3.08, 13:05 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
Ta jedna pružína na ventilu LS byla tvrdší než ty dvě potom dohromady, a to je pro motor lepší, ovšem nesměla prasknout, to se potom potkal ventil s pístem.
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
8.3.08, 20:21 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
kachnis píše: co vsichni plasite s tema vackama...
To je jedno jaké byly, jde o to, že LS motor byl z počátku prostě odlišný ve více částech. Pak už se to sjednocovalo a rozdíly byly minimální...
|
9.3.08, 09:23 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 80 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|