Autor |
Zpráva |
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
tak po dlouhý době a zkušenostech musim říct že to auto 130 + 4q jezdí slušně 135 jsem z toho dal:D a opravdu to nejvíc táhne do 80 km v hodině jako by to mělo o dost pomalejší zrychlení pak. A ten problém s tím čuděním nepřestal...zjistil jsem že mi mizí záhadně olej, takže určitě ho to žere. Takže to dám nejspíše do servisu. Nebo co bych s tím měl dělat jiného? pokud to žere olej a čudí to?
|
10.3.08, 20:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Servis je to nejhorší co tomu autu můžeš udělat. Pokud olej nikde neteče, vyměn alespoň pístní kroužky.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.3.08, 20:53 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
no tohle je docela profík a znám ho tak trošku. Takže myslim že to nebude tak hrozný. Zajímala by mě cena. Kolik myslíte?
|
10.3.08, 21:05 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No ale co bude všechno dělat když mu tedy důvěřuješ ?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.3.08, 21:06 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Šemik píše: Servis je to nejhorší co tomu autu můžeš udělat. Pokud olej nikde neteče, vyměn alespoň pístní kroužky.
jak kterej náš mistr na praxi dělal škodovky 30 let tak je docela profík
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.3.08, 21:08 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
to je jasný že v dnešní době se nemůžete spolehnout na nikoho..
|
10.3.08, 21:10 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
olej nikde neteče...jde to tím výfukem..a taky je v tom výfuku docela tlak...fouká to hodně, když to tak řeknu
|
10.3.08, 21:22 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A co tedy všechno měnit?
Kroužky vyjdou materiálově kolem 1000 CZK, komplet 130 sada (vložky kruhy písty origo AZNP) okolo 3000 CZK
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.3.08, 21:29 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
to je tedy slušná pálka za škodovku...
|
10.3.08, 21:37 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
ale tak 5000 do toho ještě dám...ale bojim se za dva roky na technický aby mě z ní nevyhodili s tímhle 130 motorem ve 120
|
10.3.08, 21:38 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak sežeň 120LS motor místo 130kového a máš to
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.3.08, 21:39 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
já jsem teda rozdíl na první ani na druhý pohled nepoznal o proti 120. Takže pokud pominu rozdíly čísel, tak v čem se liší? slyšel jsem něco o výztuhách
|
10.3.08, 21:46 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No tyhle motory se liší úplně ve všem
Jiná klika, jiná hlava, jiný blok..no prostě úplně všechno jiné
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.3.08, 21:47 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
ale vzhledově jsou jiný?
|
10.3.08, 21:49 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
A co se týče vzhledu "at first sight", tak 130 má narozdíl od ostatních škodováckých motorů s litinovou hlavou velmi výrazné žebro (výztuhu) na boku bloku...
...tu, co vede od převodovky k měrce oleje...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
10.3.08, 21:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|