Autor |
Zpráva |
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
kachnis píše: ... fatal se podeli s jeho know how ...
A pak vám to pojede lépe než mi.
Mám dojem, že už jsem tu úpravu někde popisoval, zkusím to najít. Pokud bude někdo rychlejší, hoďte tu prosím odkaz.
|
11.3.08, 14:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nejaka podlozka nekde bo co,ale fotecka napovi
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.3.08, 15:39 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
mechanicke otvaranie sa robilo na jeden sposob tak, ze sa z karbu zosadil dole ten cicik, co zospodu blokuje otvorenie klapky druheho stupna (je namontovany na oske klapky 1. stupna) a zhora sa k nemu privari || prinytuje plech tvaru L tak, aby nezavadzal nicomu inemu a pri otvarani prveho stupna so sebou vliekol aj klapku druheho stupna za to kolecko. Ovsem ja by som tomu mechanizmu dal nejaku volu, aby neotvaral 2. komoru hned od nizkych otacok, lebo to potom moc dobre nebude...
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
11.3.08, 18:01 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
ventYl píše: ... Ovsem ja by som tomu mechanizmu dal nejaku volu, aby neotvaral 2. komoru hned od nizkych otacok, lebo to potom moc dobre nebude...
Tak to neuděláš závislé na otáčkách, ale jen na sešlápnutí plynu.
|
11.3.08, 18:09 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Poteče tam benzínu jak do Zila...aniž by se dosáhlo něčeho čehosi...Hlavně v malých otáčkách to nebude mít vůbec význam...ale žrát to bude významně. Ale kdo nazkusil ať okusí....
|
11.3.08, 21:44 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
fatal píše: ventYl píše: ... Ovsem ja by som tomu mechanizmu dal nejaku volu, aby neotvaral 2. komoru hned od nizkych otacok, lebo to potom moc dobre nebude... Tak to neuděláš závislé na otáčkách, ale jen na sešlápnutí plynu.
som si toho vedomy, ze to bude dost naprd tahat, ale ked to takto chce, nech si to takto spravi. Sideefekt bude, ze ked dupne na plynovy pedal, tak motoru podreze krk a zdochne mu to.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
11.3.08, 21:59 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nechci to dusit ted mam sundanou zas jen tu pruzinku, nez to nejak dovymyslim, nevyhodou je,ze pri razeni se klapka nezavre, pokud pred tim o dost driv nesundam nohu z plynu.na benzin to cuka,ale to neva.na lpg to jede slusne.na rovince 150, do mirneho kopecka pak taky,ale to uz semikovo novym rozdelovacem..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
12.3.08, 12:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|