divny plech mezi sanim a karbcem
Autor |
Zpráva |
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
divny plech mezi sanim a karbcem
uz se to tu nekde resilo, ale mohl by mi nekdo sdelit k cemu to tam je ,,, jestli to ma nejaky vyhody a jestli to treba neudela vic bordelu nez uzitku ... jednoduse, mam to vyndat nebo to tam nechat ... ???
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
14.3.08, 19:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: divny plech mezi sanim a karbcem
jizíček píše: uz se to tu nekde resilo, ale mohl by mi nekdo sdelit k cemu to tam je ,,, jestli to ma nejaky vyhody a jestli to treba neudela vic bordelu nez uzitku ... jednoduse, mam to vyndat nebo to tam nechat ... ???
Pryc s tim, melo by to bez toho jet lip.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
14.3.08, 19:56 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jééééžiši to máš ještě tyhle vrtulky, no jo to bylo údajně na rozvíření směsi jako do takovej turbulence, no pokud děláš celej motor nějaká ta vačka a leštěný kanály tak to hoď do kopřiv
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.3.08, 19:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To jsou vířivé vrtulky, měly by mít za smysl něco jako lepší rozvíření směsi. Víceméně to vůbec k ničemu není, takže je jen na tobě zda-li to tam necháš nebo ne
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.3.08, 19:57 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Niekto tu pisal, ze pri pouziti na motore 105 to znizovalo spotrebu (zeby maly motor, mensia rychlost sania, tak to tam vrazili, aby bola homogennejsia zmes?), ale na 130tkovom motore to spotrebu zvysilo. Nie je to ale nejake brutalne zlepsenie a test nebol nijako extremne reprezentativny.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
14.3.08, 19:59 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No je to proste takova soucastka na ruskej tuning ... zvysi spotrebu a snizi vykon
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.3.08, 20:33 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tak na pokusy brýýý ne
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
14.3.08, 20:39 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
pryc s tim
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
14.3.08, 21:40 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
No když jsem měl komplet sundaný sání a karb, řikal jsem si jestli s tim zpět, nebo ne, dal sem to tam, ale jak to čtu, asi to sundám.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
15.3.08, 10:38 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
WIO 46 píše: No když jsem měl komplet sundaný sání a karb, řikal jsem si jestli s tim zpět, nebo ne, dal sem to tam, ale jak to čtu, asi to sundám.
Pokud máš na mysli ten velký plech pod celým karbem, ten tam nech, je tam tuším také proti kapání benzínu na potrubí (v případě netěsnosti karbu).
|
15.3.08, 18:50 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
kdybys ses toho zbavoval tak mi to mužeš klidně poslat byl bych ti vděčen.
.
|
15.3.08, 19:17 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Tak jsem to vyndal, zpozoroval jsem jiný zvuk, zatím jsem s tím nějak moc nejel.
Ale jelikož jsem intelektuál a sundal jsem i tu trubičku na podtlak a pak jak jsem jí nandaval, tak jsem to (jako vždy)
utahoval, jako by to byl nejdůležitější šroub na světě. No ale šroubeček nevydržel a zalomil se.
Tak bych prosil o radu, jak vyndat ten starej. Jo a je zalomenej tak že je vevnitř, tj. nedá se chytnout kleštěma, zatím jsem udělal ,,kombo´´ s hadičkou, ale to mi nepříjde ideál.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
15.3.08, 19:54 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Myslíš ten na karburátoru? s dírkou uprostřed? Šel by určitě odvrtat, ale je tam myslím jemný závit (blbě se bude shánět závitník) a navíc ti nalítají špony dovnitř, takže bych zkusil jedině vytahovák zalomených šroubů, tím by to mělo jít celkem snadno.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
15.3.08, 20:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Martin píše: Myslíš ten na karburátoru? s dírkou uprostřed? Šel by určitě odvrtat, ale je tam myslím jemný závit (blbě se bude shánět závitník) a navíc ti nalítají špony dovnitř, takže bych zkusil jedině vytahovák zalomených šroubů, tím by to mělo jít celkem snadno.
Není to ale obyčejný závit M6?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.3.08, 21:00 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
tam je 6 závit 1,25 je klasickej tápu
odvrtat udělat novej, se šponam se nežer to je hliník ten shoří
jak myslíš že dělaj v lpg dílnách že někdo něco sundává, nebo opravujou závit v hlavě
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
15.3.08, 21:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|