Autor |
Zpráva |
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Martin 007 píše: WIO 46 píše: No to by mě zajímalo, když by tam byl karb z Tatry, tak tatra je minimálně 5litr (můj dojem, kdyžtak opravte) no a jsou tam dva karby, tzn. 1karb na 2,5 litru... není to až zbytečný mrhání palivem, při tom o kolik líp to pojede ? (To jsem filozof co ?) 603ka V8 2.5 a 613ka V8 3.5
a 815-ka je tusim 12,1 litrovy motor - ale tam karb nenajdes
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
20.3.08, 23:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Lukas píše: a 815-ka je tusim 12,1 litrovy motor - ale tam karb nenajdes
A co tam najdu ?
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
20.3.08, 23:38 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
WIO 46 píše: Lukas píše: a 815-ka je tusim 12,1 litrovy motor - ale tam karb nenajdes A co tam najdu ?
malinkaty trpasliky s konvickama ze kterych lijou tu naftu do valcu
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
20.3.08, 23:44 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Jéén blbni !!!
EDIT: nějak se mi vytratil fakt, že 815 jezdí na naftu..
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
21.3.08, 00:05 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Martin 007 píše: Jak ti řekne Gemimi..vetší karb a víc paliva v motoru vždy neznamená větší výkon, ale určitě vždy větší spotřebu
Tak to je zajímavé, já jsem se domníval, že nezáleží na velikosti, ale na osazení. Jinými slovy, podle mě tam můžeš dát karb i z dvoulitra, ale musíš ho správně osadit a seřídit. Větší karbec má větší difuzory, takže méně brání průchodu vzduchu a tedy při vysokých otáčkách může do motoru pustit více směsi. Napadá mě sice možnost při takto sníženém "odporu" karburátoru a ostré vačce protahování směsi až do výfuku, ale od toho je snad výfuk, aby to vhodně tlumil...
|
21.3.08, 08:45 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
fatal píše: Martin 007 píše: Jak ti řekne Gemimi..vetší karb a víc paliva v motoru vždy neznamená větší výkon, ale určitě vždy větší spotřebu Tak to je zajímavé, já jsem se domníval, že nezáleží na velikosti, ale na osazení. Jinými slovy, podle mě tam můžeš dát karb i z dvoulitra, ale musíš ho správně osadit a seřídit. Větší karbec má větší difuzory, takže méně brání průchodu vzduchu a tedy při vysokých otáčkách může do motoru pustit více směsi. Napadá mě sice možnost při takto sníženém "odporu" karburátoru a ostré vačce protahování směsi až do výfuku, ale od toho je snad výfuk, aby to vhodně tlumil...
domnieval si sa zle. Ked tam das prilis velky karburator, tak nebudes mat na difuzore (v zuzenom mieste v komore) dost velky rozdiel rychlosti na to, aby sa palivo poriadne na volnobehu rozprasovalo a bude ti to naprd tahat.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
21.3.08, 10:23 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
ventYl píše: ... Ked tam das prilis velky karburator, tak nebudes mat na difuzore (v zuzenom mieste v komore) dost velky rozdiel rychlosti na to, aby sa palivo poriadne na volnobehu rozprasovalo...
To se bavíš o jakém karburátoru? Já měl na mysli karbec konstrukčně podobný EDSR/SEDR, kde je volnoběh zabezpečen nezávislým systémem.
Samozřejmě neuvažuju o záměně karbu s difuzorem 100 (pokud takový existuje) místo origo karbu s difuzorem 20, to je jasné. Ale když dám například EDSR místo SEDR , motor táhne lépe, přestože na 1. komoře má větší difuzor.
|
21.3.08, 10:44 |
|
|
Stryko
Příspěvky: 103 Bydliště: Poděbrady
|
Ono záleží především na seštelování toho karbecu vím třeba že děda dával kvůli spotřebě na patnáctku žigula karbec ze stodvacítky a taky šlapal
_________________ Škoda Favorit 136 LS - automobil který vás pohltí!
|
21.3.08, 15:24 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
tak co vejde se teda tohle sani i skarburatorama pod kapotu fava?
|
21.3.08, 18:09 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
to budeš muset udělat na kapotu nasávač jako na impreze a do něj to schovat, pak to bude v pohodě, akorát bude nesymtricky umístěný
|
21.3.08, 19:00 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Vít píše: to budeš muset udělat na kapotu nasávač jako na impreze a do něj to schovat, pak to bude v pohodě, akorát bude nesymtricky umístěný
voto bych se nebál, že to bude nesimetrický, ale když to udělá šikovně, bude tam mit náporový sání....
jinak bych místo webru (či jiných dabl karbeců) volil karb z patnáctky žigula
přesně tohle řešení sem měl na mysli taky, abych zachoval topení, ale nakonec sem nesehnal prachy, takže karby nemám
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.3.08, 00:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|