Autor |
Zpráva |
B18C4 botan
Příspěvky: 36
|
palivo v MPI
lidi chci se zeptat jestli mi muze nekdo poradit s tlakem paliva.
felicie 1.3MPI zustava palivove potrubi a lista pod tlakem?(palivove cerpadlo ma zpetny ventil?)nebo proste jak se vypne motor tak tlak spadne?
|
21.3.08, 18:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: palivo v MPI
B18C4 botan píše: lidi chci se zeptat jestli mi muze nekdo poradit s tlakem paliva. felicie 1.3MPI zustava palivove potrubi a lista pod tlakem?(palivove cerpadlo ma zpetny ventil?)nebo proste jak se vypne motor tak tlak spadne?
Samozrejme ze zostava pod tlakom
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
21.3.08, 18:38 |
|
|
B18C4 botan
Příspěvky: 36
|
Re: palivo v MPI
kwiko píše: B18C4 botan píše: lidi chci se zeptat jestli mi muze nekdo poradit s tlakem paliva. felicie 1.3MPI zustava palivove potrubi a lista pod tlakem?(palivove cerpadlo ma zpetny ventil?)nebo proste jak se vypne motor tak tlak spadne? Samozrejme ze zostava pod tlakom urcite?potrebuji to vedet na 100%PRESNE
|
22.3.08, 10:29 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
22.3.08, 11:24 |
|
|
B18C4 botan
Příspěvky: 36
|
Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně ok dik.takze zpetny ventil asi?
|
22.3.08, 12:05 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
B18C4 botan píše: Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně ok dik.takze zpetny ventil asi?
já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
22.3.08, 18:58 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Kristensen píše: B18C4 botan píše: Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně ok dik.takze zpetny ventil asi? já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání
dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš
|
22.3.08, 19:17 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
slovacek.milos píše: Kristensen píše: B18C4 botan píše: Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně ok dik.takze zpetny ventil asi? já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš
no vždyť řikám jedině v čerpadle, protože nikdy jsem nikde nic tomu podobnýho neviděl než jen v čerpadle.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
22.3.08, 19:20 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
slovacek.milos píše: někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence
Jak to myslis na vodovodni trubku? A ma to nejaky vyznam proti tomu usazovani vodniho kamene? Asi tak pred 2 rokama jsme doma davali za vodovodni cerpadlo taky jakejsi origo koupenej magnet, pres kterej ta voda proteka. Stalo to snad 4000 kc, ale zadne zlepseni nepozoruji.
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
23.3.08, 00:06 |
|
|
B18C4 botan
Příspěvky: 36
|
DRYVER píše: slovacek.milos píše: někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence Jak to myslis na vodovodni trubku? A ma to nejaky vyznam proti tomu usazovani vodniho kamene? Asi tak pred 2 rokama jsme doma davali za vodovodni cerpadlo taky jakejsi origo koupenej magnet, pres kterej ta voda proteka. Stalo to snad 4000 kc, ale zadne zlepseni nepozoruji. draku ty ses zhuleny? my se bavime u palivivem cerpadle.toje auto,benzin,vstrikovace,atd
|
23.3.08, 09:48 |
|
|
B18C4 botan
Příspěvky: 36
|
slovacek.milos píše: Kristensen píše: B18C4 botan píše: Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně ok dik.takze zpetny ventil asi? já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš ale ja mam simens.takze je tam zpetny ventil.ok diky
|
23.3.08, 09:49 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
B18C4 botan píše: draku ty ses zhuleny? my se bavime u palivivem cerpadle.toje auto,benzin,vstrikovace,atd
To je mi uplne jasne ze se tady probiraji auta ..., jen me zajimalo to co psal Miloš o tech magnetech na vodovodnich trubkach a usazovani vodniho kamene
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
23.3.08, 10:54 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
DRYVER píše: slovacek.milos píše: někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence Jak to myslis na vodovodni trubku? A ma to nejaky vyznam proti tomu usazovani vodniho kamene? Asi tak pred 2 rokama jsme doma davali za vodovodni cerpadlo taky jakejsi origo koupenej magnet, pres kterej ta voda proteka. Stalo to snad 4000 kc, ale zadne zlepseni nepozoruji.
pokud někdy budeš měnít čerpadlo řízni ho pilou a vypraparuješ krásné magnety jako půlměsíce, ty krásně přimagnetuješ i na plastovou trubku tím pak upravíš ve vodě nějaké yonty a voda ti tak nekamencuje, kamenec je spíše kašovitý a jde dobře oklepat, třeba takový postřech dvířka v kuchyni nad varnou konvicí bělala, co jsem u vodoměru dal ty magnety tak to už nedělá bojler na vodu krásně vyčistím zametu ocelákem a super, ani v záchodě se tak kamenec neusazuje sem tam prdnu do nárže kyselinu solnou a záchod pořád jak nový a co hlavně ušetříš ty čtyři tisíce banda podvodnická fuj tajbl miloš
|
23.3.08, 11:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
B18C4 botan píše: slovacek.milos píše: Kristensen píše: B18C4 botan píše: Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně ok dik.takze zpetny ventil asi? já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš ale ja mam simens.takze je tam zpetny ventil.ok diky
tam máš čerpadlo VDO miloš
|
23.3.08, 11:59 |
|
|
B18C4 botan
Příspěvky: 36
|
slovacek.milos píše: B18C4 botan píše: slovacek.milos píše: Kristensen píše: B18C4 botan píše: Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně ok dik.takze zpetny ventil asi? já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš ale ja mam simens.takze je tam zpetny ventil.ok diky tam máš čerpadlo VDO miloš ne mam externi cerpadlo ob bosche a mam to do skodovky na motor z MPI a snazim se zistit jestli tam potrebuji zpetny ventil do palivoveho oběhu.kdyby ne bylo byto jednoduchsi s instalaci
|
23.3.08, 20:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|