Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 22:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 odstrediva regulace 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek odstrediva regulace
rad bych otevrel diskuzi k pruzinkam odstr. regulace.podtlakova jde mimo, da se odpojit. z grafů odstredivych regulaci je jasny ze k ostrejsim vackam je lepsi regulace lomena, jako 110r. pruzinky 110r nesezenem, pruzinky z fava 50kw ano, vacky byly rozdilne o 1stupen, predpokladam ze sou tedy zamene, ale bohuzel sem nikdy nevidel rozdelovac 110r a v rozdelovaci 120 jsou tyto pruzinky dosti volne,vypada to ze zareaguji az pri urc. otackach, coz mi vnuka myslenku, ze to je prave ten bod zlomu v grafu. je to mozne anebo proste na favoriti 50kw pruzinky potrebuju i favo rozdelovac?
http://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=5&pid=2

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


18.3.08, 11:16
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Já mám třeba ve fávu dvě pružinky, jedna je napnutá od začátku a druhá je volná a omezuje zvyšování předstihu až ve vyšších otáčkách a to bude ten bod zlomu... si myslim.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


18.3.08, 11:20
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
to ma skodovka taky, ale ty favoriti sou jako asi delsi bo co :( proste SVOBODNY ROZDELOVAC HLEDA PRO SVOU CESTU ZIVOTEM S OSTREJSI VACKOU TU PRAVOU odstredivou regulaci a je to tezky jako blazen :(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


18.3.08, 11:28
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Při repasi jsem si v rozdělovači trošku přihnul packy, na kterých pružiny drží, aby to bylo tvrdší. Kvůli vyšší kompresi. Na emisích mi pak řekl, že je předstih jak má být... :roll:


18.3.08, 11:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
tak to tu znovu ozivujem :)
kachnis podarilo sa ti zohnat tie pruzinky z fava? tiez by sa mi to siklo. teraz mam nejak cez 50kW a ostru vacku

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.3.08, 21:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jj, Kachnis je má, v pátek jsme je zasadili do Fá zapalováni které teď žene Pepču :)

Zdá se mi ale, že tyto nové 50kW jsou moc dlouhé oproti původním pružinám, jak 742 tak 781.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


23.3.08, 21:42
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
Jj, Kachnis je má, v pátek jsme je zasadili do Fá zapalováni které teď žene Pepču :)

Zdá se mi ale, že tyto nové 50kW jsou moc dlouhé oproti původním pružinám, jak 742 tak 781.

tak neviem no, najradsej by som kupil cely novy Hanhart rozdelovac na 50kW ale drahota :(

edit: teraz pozeram ze uplne vsetky rozdelovace na favorita maju rovnaku podlakovu regulaciu. rozdielna je len odstrediva regulacia! tak bacha, je uplne jedno ake pruzinky tam davate ;)
http://www.eurosta.cz/hanhart/Rozd_860.html

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.3.08, 21:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no prave ze ty pruzinky jsou jine a proto na nich zalzi, protoze pri nizsich otackach redstih roste fofrem a kdyz se packy roztahnou,tak zabere pruzinka ktera je TVRDSI nez klasika favo. ma i jiny pocet zavitu

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


25.3.08, 10:16
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 46
Bydliště: Prešov, SR
Příspěvek 
Takže tá odstredivá regulácia sa dá nastaviť presne len pomocou stroboskopu. Ten bohužiaľ zatiaľ nemám Zvyšuješ otáčky motoru a sleduješ rysku na remenici. Kdesi som však čítal, že záleží aj od zaťaženia motoru a že nastavenie stroboskopom nie je až také presné. Ak máš však dobrú spojkovú lamelu, tak sa dá stroboskopom nastavovať aj so záťažou: 1.Naštartuješ a sleduješ predstih. Nižšie-vyššie otáčky, ryska by mala opticky stáť na mieste, ak sa posúva, odstredivá regulácia je blbá. 2.Kolega sedí v aute, ručná brzda fest zatiahnutá, pribrzďuje motor spojkou a otáčky zvyšuje (zaradená štvorka) a ty sleduješ znova rysku. Ak ryska opticky stojí na mieste, predstih je OK. Ak sa správa rovnako, ako bez záťaže, alebo ešte horšie, je to iba potvrdenie toho, že treba meniť pružinky. Lenže, či treba pevnejšie, alebo slabšie, to ti veru nepoviem. Dokonca to ktosi riešil tak, že po kontrole šrubovákom šprtal do pružiniek dovtedy, dokým to nebolo presné. Dúfam, že rozumieš, o čom píšem. Opakujem, že podmienkou záťažovej kontroly je dobrá spojková lamela.


20.4.08, 15:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz