Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
otryskovanie 136X
neviete niekto nahodou ake trysky mal LEKR na tomto najvykonnejsom karbecovom motore?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.3.08, 21:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Re: otryskovanie 136X
deekay píše: neviete niekto nahodou ake trysky mal LEKR na tomto najvykonnejsom karbecovom motore?
někde bych to měl mít ale nevím jestli to teď hned najdu... a nejsou to jen trysky ale i vzdušníky.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
23.3.08, 21:58 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: otryskovanie 136X
Neex píše: deekay píše: neviete niekto nahodou ake trysky mal LEKR na tomto najvykonnejsom karbecovom motore? někde bych to měl mít ale nevím jestli to teď hned najdu... a nejsou to jen trysky ale i vzdušníky.
aha, tak keby si mal cas a chut to najst bol by som ti vdacny
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.3.08, 22:00 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Re: otryskovanie 136X
deekay píše: Neex píše: deekay píše: neviete niekto nahodou ake trysky mal LEKR na tomto najvykonnejsom karbecovom motore? někde bych to měl mít ale nevím jestli to teď hned najdu... a nejsou to jen trysky ale i vzdušníky. aha, tak keby si mal cas a chut to najst bol by som ti vdacny
Pokusím se ale mám tady v tom binec... jinak nevím jestli ty trysky a vzdušníky seženeš hlavně ty vzdušníky protože se to shání sakra těžko... a výměna vzdušníků u LEKRu taky není žádná sranda v amatérských podmínkách skoro nemožná... to už je snazší se poohlídnout po Pierburgu 2E3 z Opelu Kadett nebo Vectra který mají větší osazení i difuzory.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
23.3.08, 22:05 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Re: otryskovanie 136X
Neex píše: Pokusím se ale mám tady v tom binec... jinak nevím jestli ty trysky a vzdušníky seženeš hlavně ty vzdušníky protože se to shání sakra těžko... a výměna vzdušníků u LEKRu taky není žádná sranda v amatérských podmínkách skoro nemožná... to už je snazší se poohlídnout po Pierburgu 2E3 z Opelu Kadett nebo Vectra který mají větší osazení i difuzory.
kde je tam problem ? trysky idu vpohode a co vzdusnik ?
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
23.3.08, 23:14 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Re: otryskovanie 136X
Gemini píše: Neex píše: Pokusím se ale mám tady v tom binec... jinak nevím jestli ty trysky a vzdušníky seženeš hlavně ty vzdušníky protože se to shání sakra těžko... a výměna vzdušníků u LEKRu taky není žádná sranda v amatérských podmínkách skoro nemožná... to už je snazší se poohlídnout po Pierburgu 2E3 z Opelu Kadett nebo Vectra který mají větší osazení i difuzory.
kde je tam problem ? trysky idu vpohode a co vzdusnik ?
trysky ano tam problém není... ale jak víš tak vzdušníky jsou nalisované
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
23.3.08, 23:21 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
viz hore, jestli chceš karburátot pierburg zkus opla dával se i do siery 2,0, já ho blbec dal do šrotu
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
24.3.08, 08:16 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
to su obliny, normalne auta maju srobovatelne vzdusniky.....pici..........Deekay a sme doladili......urobim prirubu na vertikal webra
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
24.3.08, 15:20 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Gemini píše: to su obliny, normalne auta maju srobovatelne vzdusniky.....pici..........Deekay a sme doladili......urobim prirubu na vertikal webra
a k***rva to bude favo-žrút skusim zohnat ten pierburg na kadeta, kamos ha zhodou okolnosti 2,0 GSI, len ten asi ma vstrekovanie, skusim sa popytat.
pocuj ved mas na LEKRa experimentovanie, tak pekne sup sup a ideme odlisovavat
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
24.3.08, 15:29 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
deekay píše: Gemini píše: to su obliny, normalne auta maju srobovatelne vzdusniky.....pici..........Deekay a sme doladili......urobim prirubu na vertikal webra a k***rva to bude favo-žrút skusim zohnat ten pierburg na kadeta, kamos ha zhodou okolnosti 2,0 GSI, len ten asi ma vstrekovanie, skusim sa popytat. pocuj ved mas na LEKRa experimentovanie, tak pekne sup sup a ideme odlisovavat
nic sa neboj, zachvilu odovzdam tu 90PS bestiu co mam na stole, dam dokopy blok fabia do rapidy a ideme experimentovat
ked to bude zladene, ani to nemusi zrat...... do 7l sa zmestis
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
24.3.08, 18:50 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No, aspoň už to bude pro mě odladěný a nebude se muset ladit na mojem
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.3.08, 19:55 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Nevím jestli ses díval do Andrta a tak.... Já jsem otevřel Andrt,Malina a pár trysek a vzdušníků tam máš.
Zkus ještě jiné, možná tam bude víc...
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
27.3.08, 19:37 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Dyno píše: Nevím jestli ses díval do Andrta a tak.... Já jsem otevřel Andrt,Malina a pár trysek a vzdušníků tam máš. Zkus ještě jiné, možná tam bude víc...
to je ale všude jen pro 135/136 ...otryskování pro 136X je v dílenské ale tu nemůžu najít
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
27.3.08, 20:29 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Je tam naprosto všecko stejný,ale?... u X akceleračka stříká při 20 stupních natočení klapky 0,326ccm/zdvih +/- 0,078.....Ostatní mají 0,5 +/- 0,12.Jinak od roku 92 byl vzdušník volnoběhu pro všechny typy a motory o 5 setin zvětšen ze 130 na 135. To jsou všecky ty rozdíly....A je to jak Jikov tak Pierburg...kdyby jste někdo v nich taky chtěl hledat rozdíl ...
|
27.3.08, 23:36 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
patrik-hp píše: Je tam naprosto všecko stejný,ale?... u X akceleračka stříká při 20 stupních natočení klapky 0,326ccm/zdvih +/- 0,078.....Ostatní mají 0,5 +/- 0,12.Jinak od roku 92 byl vzdušník volnoběhu pro všechny typy a motory o 5 setin zvětšen ze 130 na 135. To jsou všecky ty rozdíly....A je to jak Jikov tak Pierburg...kdyby jste někdo v nich taky chtěl hledat rozdíl ...
juu, parada
diki moc, nevies este nahodou nejaky sposob ako odlisit rok vyroby a tym aj vzdusniky? alebo sa k nim da normalne dostat a zmerat? popripade da sa upraivt jeden typ na drihy?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
27.3.08, 23:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|