Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 10:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Hmotnosti motorů 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3
Bydliště: Břeclav
Příspěvek Hmotnosti motorů
Jenom tak čistě jsem se chtěl zeptat ze zvědavosti- kolik tak může vážit běžný čtyřválcový motor o objemu 1,4l a o objemu tak 2,0l? Docela dlouho si také lámu hlavu s tím, proč jsou automobily tak těžké- taková fábka má hmotnost zhruba tunu- co nejvíc přispívá hmotnosti automobilu??
Díky


25.3.08, 19:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
hmotnost dělá dneska hodně nutnost vyrábět auto bezpečnější než dříve. Zkus si porovnat plech na zdravém favoritu, a na fabii. Favorit se dá tvarovat kombinačkama s druhou rukou v nose, je to jako papír, fabie ne, ta je tvrdá jako prase. Navíc má kvanta výztuh, jak jinak než ze železa. Porovnej rámy dveří, to je pěkně vidět, favorit nebo třeba 120 apod, to je jen takový rámeček ze slabýho profilu, na novým autě je masivní kus materiálu (neporovnávej s čínou :) )... atd, celá karoserie je výrazně pevnější a tužší. A má to výsledky. Sice je potřeba silnější motor než ve slabém, ale při nehodě jsou následky mnohem lepší. Dále jsou dnes všude odhlučňovací materiály, kvanta počítačů, kvanta drátů... všecko se to nasčítá a pak máš mezi fabii a favoritem o stejném obsahu několik metráků rozdíl


25.3.08, 19:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Motor tak ve dvou lidech, bez hlavy a nějakýho příslušenství v pohodě v jednom člověku a samotnej blok zvednu jednou rukou :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


25.3.08, 19:41
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nepér píše:
...a samotnej blok zvednu jednou rukou :D


No to ja taky ale nelze s nim manipulovat rozumne ... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


25.3.08, 19:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ale treba poznamenat ze favorit ma celohlinikovy motor ktory je vyrazne lahsi ako ine motory o tom istom objeme z podobneho roku vyroby.
tusim to bolo prve seriovo vyrabane auto s celohlinokovym motorom, opravte ma ka sa mylim

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


25.3.08, 19:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Hups jsem si myslel jak jsem slabej když jsem ládoval kompletní šáde motor i s vejfukem altíkem karbcem a příčkou na vozejček, zvednul jsem ho, popošel jsem s ním o metr a myslel jsem že se poseru no ale co má člověk dělat když je sám :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


25.3.08, 20:38
Profil

Příspěvky: 3
Bydliště: Břeclav
Příspěvek 
Takže tím největším sádliskem na autě z hlediska hmotnosti je karoserie- to sem chtěl vědět. Právě jde o to, že teď je tím hlavním proudem v produkci automobilů snižování emisí- právě kdyby byly lehčí automobily, nebylo by potřeba tolik výkonu a byla by menší spotřeba. Takže tudy snadná cesta nevede...


25.3.08, 20:39
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
ale vede, máme kompozity, hliník, kevlar, laminát... atd., materiály o kterých se nám nezdá, můžeme si hrát s aerodynamikou... jen je to všecko drahé jako prase


25.3.08, 20:42
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18278
Příspěvek 
Kristensen píše:
Hups jsem si myslel jak jsem slabej když jsem ládoval kompletní šáde motor...


:shock: Já to tahal podobně nastrojené, ale s kámošem, on držel těžší půlku, já tu lehčí, přesto jsem měl co dělat, abych se nezlomil vejpůl...


25.3.08, 20:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
V jednom člověku se motor do Škodovky špatné dává i vytahuje, optimální jsou na to 2 lidé, s Kachnisem již tvoříme sehraný tým :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.3.08, 20:56
Profil

Příspěvky: 3
Bydliště: Břeclav
Příspěvek 
Vít píše:
hmotnost dělá dneska hodně nutnost vyrábět auto bezpečnější než dříve. Zkus si porovnat plech na zdravém favoritu, a na fabii. Favorit se dá tvarovat kombinačkama s druhou rukou v nose, je to jako papír, fabie ne, ta je tvrdá jako prase. Navíc má kvanta výztuh, jak jinak než ze železa. Porovnej rámy dveří, to je pěkně vidět, favorit nebo třeba 120 apod, to je jen takový rámeček ze slabýho profilu, na novým autě je masivní kus materiálu (neporovnávej s čínou :) )... atd, celá karoserie je výrazně pevnější a tužší. A má to výsledky. Sice je potřeba silnější motor než ve slabém, ale při nehodě jsou následky mnohem lepší. Dále jsou dnes všude odhlučňovací materiály, kvanta počítačů, kvanta drátů... všecko se to nasčítá a pak máš mezi fabii a favoritem o stejném obsahu několik metráků rozdíl


Ale zas když porovnám rozměry faválu a fábky a množství použitého matrošu na karoserii, tak mně rozdíl hmotností nějak 150 kg (teda pokud počítám správně) nepřipadá nějak veliký.
BTW. má fábka taky celohliníkový motor? :| :| :|


25.3.08, 20:59
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
koc.pet píše:
Vít píše:
hmotnost dělá dneska hodně nutnost vyrábět auto bezpečnější než dříve. Zkus si porovnat plech na zdravém favoritu, a na fabii. Favorit se dá tvarovat kombinačkama s druhou rukou v nose, je to jako papír, fabie ne, ta je tvrdá jako prase. Navíc má kvanta výztuh, jak jinak než ze železa. Porovnej rámy dveří, to je pěkně vidět, favorit nebo třeba 120 apod, to je jen takový rámeček ze slabýho profilu, na novým autě je masivní kus materiálu (neporovnávej s čínou :) )... atd, celá karoserie je výrazně pevnější a tužší. A má to výsledky. Sice je potřeba silnější motor než ve slabém, ale při nehodě jsou následky mnohem lepší. Dále jsou dnes všude odhlučňovací materiály, kvanta počítačů, kvanta drátů... všecko se to nasčítá a pak máš mezi fabii a favoritem o stejném obsahu několik metráků rozdíl


Ale zas když porovnám rozměry faválu a fábky a množství použitého matrošu na karoserii, tak mně rozdíl hmotností nějak 150 kg (teda pokud počítám správně) nepřipadá nějak veliký.
BTW. má fábka taky celohliníkový motor? :| :| :|


fabie je koncepčně 1000mb s větším vrtáním a zdvihem a elektronikou

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


25.3.08, 21:02
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
spartra píše:
koc.pet píše:
Vít píše:
hmotnost dělá dneska hodně nutnost vyrábět auto bezpečnější než dříve. Zkus si porovnat plech na zdravém favoritu, a na fabii. Favorit se dá tvarovat kombinačkama s druhou rukou v nose, je to jako papír, fabie ne, ta je tvrdá jako prase. Navíc má kvanta výztuh, jak jinak než ze železa. Porovnej rámy dveří, to je pěkně vidět, favorit nebo třeba 120 apod, to je jen takový rámeček ze slabýho profilu, na novým autě je masivní kus materiálu (neporovnávej s čínou :) )... atd, celá karoserie je výrazně pevnější a tužší. A má to výsledky. Sice je potřeba silnější motor než ve slabém, ale při nehodě jsou následky mnohem lepší. Dále jsou dnes všude odhlučňovací materiály, kvanta počítačů, kvanta drátů... všecko se to nasčítá a pak máš mezi fabii a favoritem o stejném obsahu několik metráků rozdíl


Ale zas když porovnám rozměry faválu a fábky a množství použitého matrošu na karoserii, tak mně rozdíl hmotností nějak 150 kg (teda pokud počítám správně) nepřipadá nějak veliký.
BTW. má fábka taky celohliníkový motor? :| :| :|


fabie je koncepčně 1000mb s větším vrtáním a zdvihem a elektronikou


1,4 8v fábie :wink: ostatní sou ,,nový" motory

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.3.08, 21:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
fatal píše:
Kristensen píše:
Hups jsem si myslel jak jsem slabej když jsem ládoval kompletní šáde motor...


:shock: Já to tahal podobně nastrojené, ale s kámošem, on držel těžší půlku, já tu lehčí, přesto jsem měl co dělat, abych se nezlomil vejpůl...


No jo ty myslíš jako zvednout uplně? no to ne to bych se posral na tvrdo :lol: To jsem ho jen bafnul tak cca 20 cm do vejšky a v předklonu s roztaženejma nohama popošel o metr a posadil na takovej nizoučkej vozejček

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


25.3.08, 21:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Šemik píše:
V jednom člověku se motor do Škodovky špatné dává i vytahuje, optimální jsou na to 2 lidé, s Kachnisem již tvoříme sehraný tým :lol:
ale jde to i v jednom :wink: ale je to fakt mazec a tech slovíček u toho jinak taky sem tahal sám motor ze šáde nastrojenej ale spíš sme ho vláčil po zemi :sick:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


25.3.08, 21:08
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz