Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 20:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Hmotnosti motorů 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
škodař píše:
Šemik píše:
V jednom člověku se motor do Škodovky špatné dává i vytahuje, optimální jsou na to 2 lidé, s Kachnisem již tvoříme sehraný tým :lol:
ale jde to i v jednom :wink: ale je to fakt mazec a tech slovíček u toho jinak taky sem tahal sám motor ze šáde nastrojenej ale spíš sme ho vláčil po zemi :sick:


já ho tahal na pojízdným heveru :sick: taky nic moc

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.3.08, 21:11
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
fabie není jen jeden motor !!!! a ten co vycházel z 1000MB už se kupu let vůbec nedělá

krátká fabie 1,2 htp 44 kW pohotovostní hmotnost 1040 kg
krátká fabie 1,2 htp 51 kW pohotovostní hmotnost 1050 kg
krátká fabie 1,4 63 kW pohotovostní hmotnost 1060 kg
krátká fabie 1,6 77kW pohotovostní hmotnost 1070 kg (automat 1115 kg)
krátká fabie 1,4 TDi 51 kW pohotovostní hmotnost 1125 kg
krátká fabie 1,4 TDi 59 kW pohotovostní hmotnost 1130 kg
krátká fabie 1,9 TDi 77 kW pohotovostní hmotnost 1170 kg

favorit 136 pohotovostní hmotnost 860 kg

to je při stejném výkonu a 180 kg rozdíl !!! a to má přitom favorit o válec víc


Naposledy upravil Vít dne 25.3.08, 21:15, celkově upraveno 1



25.3.08, 21:11
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Vítku těch 798 kg u fáčka 136 je vlastní hmotnost :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


25.3.08, 21:14
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Neex píše:
Vítku těch 798 kg u fáčka 136 je vlastní hmotnost :wink:
no jo, o řádek vejš a 60 kilo je v háji :) opraveno :) ale sedí jim to, asi 46 litrů benzín, 4 litry oleje, 2,4 litru v převodovce plus voda, to akorát vychází.. no a když si sednu já, tak jsem skoro na váze fabie :)


25.3.08, 21:16
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
nechci rejpat ale nemá náhodou 1,9 tdi "jenom" 74 KW :?:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.3.08, 21:18
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
čo bolo, to bolo, terazky ne http://new.skoda-auto.com/CZE/model/new ... facts.aspx


25.3.08, 21:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
spartra píše:
fabie je koncepčně 1000mb s větším vrtáním a zdvihem a elektronikou

a já myslel že 1.4 MPI vychází ze 136, a že má jenom větší zdvih...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


25.3.08, 21:29
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
URU píše:
spartra píše:
fabie je koncepčně 1000mb s větším vrtáním a zdvihem a elektronikou

a já myslel že 1.4 MPI vychází ze 136, a že má jenom větší zdvih...


jo dyt vychází :wink: ostatní sou VW motory :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.3.08, 21:30
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Kristensen píše:
No jo ty myslíš jako zvednout uplně? ...


Jo, však jsi ho zvedl. :shock: My ho nesli z vozíku k autu. Pak šel na prkno, pak na hever a pak šup do auta. :) A pak rozebrat, ale to už je jiná historie... :roll:


25.3.08, 21:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Já mám třeba v techničáku u formana psaných 985kg, je fakt že tam bude započítaný lpg.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


26.3.08, 06:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
motor fabia 1.4MPi je samotny tazky od 136tiek , ma masivnu kluku s protizavaziamy, masivny rost spodnych hlavnych lozisk, kopec hlinika na pumpe, bloku.......ked som doviezol komplet nastrojeny motor fabia, dvaja sme ho nevedeli vylozit z kombika....nechapali sme

mozno ma + 20 kg

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


26.3.08, 10:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
gemini, nemáš fotografie jak ta 1,4 vypadá - věci rozdílné proti 1,3 ? já se k tomu nedostanu nikde, ale rád se podívám, když sem někdo něco takového dá


26.3.08, 10:49
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
koc.pet píše:
Takže tím největším sádliskem na autě z hlediska hmotnosti je karoserie- to sem chtěl vědět. Právě jde o to, že teď je tím hlavním proudem v produkci automobilů snižování emisí- právě kdyby byly lehčí automobily, nebylo by potřeba tolik výkonu a byla by menší spotřeba. Takže tudy snadná cesta nevede...


Uhodil si hřebíček na hlavičku.... :wink: Je to přesně tak.....No a i motor je těžší....když máš objem musíš ho dát i do většího obalu....Ta cesta už je dost trnitá...pro automobilky...nejde pořád zvyšovat hmotnost kvůli bezpečnosti na úkor už tak velké spotřeby.Motory už moc nenabízejí ku výkonu.Dříve auta byly lehký a taky se s nima jezdilo opatrněji.Přece jen když máš přístrojovku metr dlouhou a v ní pytel,hned se cítíš na oko uklidněn,než když jí máš max. 20cm.A to je ten kámen úrazu...Všichni co dnes převážně mají tyto nová auta si pak připadají jako páni silnic s nesmrtelnou duší...ta doba se přímo vybízí ku nepořádku na silnicích.Vše špatné je k něčemu dobré a naopak... ...Ale většina už kašle na velký objemy a začíná dělat auta malá...Dokonce i amíci.... :D :wink:


28.3.08, 14:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Vít píše:
gemini, nemáš fotografie jak ta 1,4 vypadá - věci rozdílné proti 1,3 ? já se k tomu nedostanu nikde, ale rád se podívám, když sem někdo něco takového dá


ze si to ty...... tu je konkretny kusok, co som v decembri kupil..... 1.4MPi

Obrázek

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


31.3.08, 13:19
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Uhodil si hřebíček na hlavičku.... :wink: Je to přesně tak.....No a i motor je těžší....když máš objem musíš ho dát i do většího obalu....Ta cesta už je dost trnitá...pro automobilky...nejde pořád zvyšovat hmotnost kvůli bezpečnosti na úkor už tak velké spotřeby.Motory už moc nenabízejí ku výkonu.Dříve auta byly lehký a taky se s nima jezdilo opatrněji.Přece jen když máš přístrojovku metr dlouhou a v ní pytel,hned se cítíš na oko uklidněn,než když jí máš max. 20cm.A to je ten kámen úrazu...Všichni co dnes převážně mají tyto nová auta si pak připadají jako páni silnic s nesmrtelnou duší...ta doba se přímo vybízí ku nepořádku na silnicích.Vše špatné je k něčemu dobré a naopak... ...Ale většina už kašle na velký objemy a začíná dělat auta malá...Dokonce i amíci.... :D :wink:


Moje řeč :wink: místo "vzduchových pytlů" namontovat vystřelovací rezavé hroty a hned se bude jezdit opatrněji 8)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


31.3.08, 15:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz