Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
EDSR
Tak, dnes jsem dal Pastelce ten EDSR co jsem sestrojil a zklamání na celé čáre
Odpustil bych mu lehké škubání při přechodech, to by se časem zlepšilo až by se spálily i ty poslední zbytky bordelů z kanálků uvolněné cyklohexanonem,
avšak problém je s volnoběhem - je v podstatě neregulovatelný, nelze dát pod 1100rpm a pořád tak mírně kolíše.. na pohyby regulačních šroubů to zcela
kašle, můžou být oba klidně zašroubované na doraz a motor si vesele točí okolo 1000rpm Strunu plynu jsem příliš předpnutou neměl.
Čím by to mohlo být? Dosedací plochy karbu jsou vcelku velmi rovné. Mě napadly příliš vyšroubované šrouby dorazů klapek, ale vypadají že na ně od ¨
expedice z JIKOVu nikdo nesahal tak se mi to moc nezdá
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.3.08, 18:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Skubani pri prechodech je myslim moc paliva, EDSR v prechodu musi zahulit, ale cukat nesmi, to je jasny.
Kdyz to mas "spravne" serizeny, musis hodit oblacek jako turbodehtak.
Volnobeh.. tezko rict. Odhadl bych bud prisavani ohnutym vikem nebo tak neco. Pripadne ty klapky... jestli jsi toho kolem nich neodcistil vic nez zdravo a nevznikly vetsi skviry.
Nekdy holt bordel drzi vsechno pohromade.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
26.3.08, 19:02 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
mne presne toto robilo esdr tesnenie na sedri... volnobeh sa nedal nastavit a zralo to jak raketoplan.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
26.3.08, 19:09 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
co o krouzky na serizovacich sroubech?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.3.08, 19:17 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Těsnění je určitě EDSR, a O kroužky na šroubech byly samozřejmě vyměněny
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.3.08, 19:22 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
A co sis postavil přesně ???
Další věc je je příliš čistoty a přesnosti někdy škodí...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
26.3.08, 20:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
EDSR 120LS
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.3.08, 20:02 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
No trysky atd tam je vše jo ?
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
26.3.08, 20:03 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Dorazy obou klapek se musí hodně dobře seřídit, jinak se to chová divně a špatně se to seřizuje. Pokud ti to někde nesaje falešný vzduch, tak bych to viděl na pravděpodobnou příčinu.
|
26.3.08, 20:07 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jj, LS jak má být.
Já bych to taky viděl na ty klapky ať o tom uvažuju jak uvažuju Stejně mi to ale přijde divné, ty dorazové šrouby nenesou známky toho že by za uplynulých 30 let viděly šroubovák
Na falešný vzduch to nemá nárok, příruba je vzorně rovná Tedy asi si zkusím pohrát s těmi dorazy "bajwoko" co můžu pokazit nakonec...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.3.08, 20:12 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Šemik píše: ... Tedy asi si zkusím pohrát s těmi dorazy "bajwoko" co můžu pokazit nakonec...
Bajwoko nedoporučuju. Takhle jsem to taky zkoušel a karbec musel po prvním startu ven, seřídit znova a pořádně.
|
26.3.08, 20:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ovšem jak seřídit? Potřebnými měřidly nedisponuji
Zkusím to tak, aby se klapka ještě nezadírala do materiálu difuzoru, ale zároveň byla co nejvíce zavřená.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.3.08, 20:16 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Falešný vzduch to nemůže sát jenom kolem příruby !!! tam je míst kolem...určitě jsou zpět všechny záslepky, hadičky atd ?
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
26.3.08, 20:19 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Šemik píše: Ovšem jak seřídit? Potřebnými měřidly nedisponuji Zkusím to tak, aby se klapka ještě nezadírala do materiálu difuzoru, ale zároveň byla co nejvíce zavřená.
Také nemám měřidla. Cíl je správný, co nejuzavřenější, ale bez opření o stěnu karbu. Já to dělám podle sluchu. Při uzavření klapky (1. i 2.) musí být jasně slyšet cvaknutí o šroubek dorazu. O kousíček dál už cvakání nahrazuje tupý úder klapky o stěnu karbu, takže těsně před tím je to správné nastavení.
A jede jak pilka.
|
26.3.08, 20:20 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Těmi záslepkami a hadičkami jsem si jist, ale pro jistotu zítra ještě okouknu
Díky za radu Fatale, vyzkouším
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.3.08, 20:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|