Autor |
Zpráva |
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
patrik-hp píše: Je tam naprosto všecko stejný,ale?... u X akceleračka stříká při 20 stupních natočení klapky 0,326ccm/zdvih +/- 0,078.....Ostatní mají 0,5 +/- 0,12.Jinak od roku 92 byl vzdušník volnoběhu pro všechny typy a motory o 5 setin zvětšen ze 130 na 135. To jsou všecky ty rozdíly....A je to jak Jikov tak Pierburg...kdyby jste někdo v nich taky chtěl hledat rozdíl ...
patriku není... viděl jsem to na vlastní oči a jestli se nepletu tak je to napsané i v cedrychovi že 136X má jiné osazení.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
27.3.08, 23:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Neex píše: patrik-hp píše: Je tam naprosto všecko stejný,ale?... u X akceleračka stříká při 20 stupních natočení klapky 0,326ccm/zdvih +/- 0,078.....Ostatní mají 0,5 +/- 0,12.Jinak od roku 92 byl vzdušník volnoběhu pro všechny typy a motory o 5 setin zvětšen ze 130 na 135. To jsou všecky ty rozdíly....A je to jak Jikov tak Pierburg...kdyby jste někdo v nich taky chtěl hledat rozdíl ... patriku není... viděl jsem to na vlastní oči a jestli se nepletu tak je to napsané i v cedrychovi že 136X má jiné osazení.
Tak on jak to kdo píše....Andrt píše tohle....
|
27.3.08, 23:48 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
patrik-hp píše: Tak on jak to kdo píše....Andrt píše tohle....
neboj vím co je tam napsané... LEKR znám jako vlastní boty... ale každopádně nikoho přesvědčovat nebudu
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
27.3.08, 23:53 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
co by bolo teda pre mna ako cloveka co potrebuje vlastne LEKR s osadenim na vykonnejsi motor? nejak sa pokusit experimentovat s tymto karbecom alebo zohnat nejaky pierburg 2E3 z vykonnejsieho auta?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
28.3.08, 00:05 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
28.3.08, 00:07 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Teda karburátorovej maniak mi ještě nikdo neřekl, ale je fakt že je to oblast co mě zajímá asi nejvíc... jinak jasně že to pojede bez problému i s osazením pro 135/136 to je bez debat... jen jsem říkal co vím.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
28.3.08, 00:10 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
deekay: Napřed to vyzkoušej se sérií a pak experimentuj... série ti ten rozdíl pár kW utáhne bez problému. Jestli ti to nebude stačit pak se poohlídni po jiném s větším osazením třeba z Vectry, Golfu 2 nebo toho Fordu jak tady kdosi psal. Ale zas tak moc na výkonu tím nezískáš to spíš na spotřebě to poznáš víc.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
28.3.08, 00:24 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Neex píše: deekay: Napřed to vyzkoušej se sérií a pak experimentuj... série ti ten rozdíl pár kW utáhne bez problému. Jestli ti to nebude stačit pak se poohlídni po jiném s větším osazením třeba z Vectry, Golfu 2 nebo toho Fordu jak tady kdosi psal. Ale zas tak moc na výkonu tím nezískáš to spíš na spotřebě to poznáš víc.
oki teraz prerobim rozdelovac na 136X verziu (pretoze upravy motora najviac zodpovedaju tejto verzii) a potom uvidime.
zatial je jedina zmena na karburatore difuzor na druhom stupni. je zvacseny o daco
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
28.3.08, 00:39 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
keď sme pri tom, našli ste niekde karburátor Favo pre klímu, ja som ho našiel iba v cenníku, len informačne?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.3.08, 08:07 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Ak sa dobre pamätám, trysky boli 92/1 na 120/2 komora a tie sa nemenili pocas vyroby. Problem je ze ziadne ine trysky na tento typ karb nezozenies v predajniach. Ked som mal favo tiez som skusal, lebo na SEDR slo menit a dalo sa vselico dosiahnut s tym, ale u fava nic moc...
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
28.3.08, 10:51 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
mozte napisat aj ake ma favo vzdusniky ?
difuzory su 20/24 ?
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
31.3.08, 13:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|