Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
no jo, ale motor mám v pořádku, decku oleje si nevezme, šlape jak švýcarský hodinky a jede jak drak a přitom nikdy ne víc jak za 7,5 na sto. Přesto to pak přestane táhnout a stačí nejdříve na sklepnout chvíli sklepnout na 0,6 a za chvíli pak zahodit, a že by na nich bylo něco jinak vidět, to není.
|
28.3.08, 08:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
na BMM ty svíčky vydrží těch 30 000 km naprosto normálně. Matce dokonce jedny NGK vydržely skoro 50 000 ale už byly takové horší
|
28.3.08, 09:21 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Mě DR15YS vydrželi normálně 20tkm, akorát při 10 a 15ti sklepnout na 0,5. Při 20tkm jsem je raději prevetivně měnil, ale jezdilo by se na nich dál.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
28.3.08, 10:41 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
FerdikF píše: Mě DR15YS vydrželi normálně 20tkm, akorát při 10 a 15ti sklepnout na 0,5. Při 20tkm jsem je raději prevetivně měnil, ale jezdilo by se na nich dál.
Já tam mám taky BRISK DR17YC asi 10000km a zatím pohoda. Mám vymlácený rozvody, ale přesto svíčky držeji a táhne suprově a spotřeba taky max 7,5l.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
28.3.08, 10:58 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
p20k píše: FerdikF píše: Mě DR15YS vydrželi normálně 20tkm, akorát při 10 a 15ti sklepnout na 0,5. Při 20tkm jsem je raději prevetivně měnil, ale jezdilo by se na nich dál. Já tam mám taky BRISK DR17YC asi 10000km a zatím pohoda. Mám vymlácený rozvody, ale přesto svíčky držeji a táhne suprově a spotřeba taky max 7,5l.
Pokud jezdíš jen na benzín, tak svíčky tolik netrpí a hlavně není znát větší odtrh na svíčkách. LPG mi už při cca 0,7mm začlo cukat.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
28.3.08, 12:20 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
cyz píše: na BMM ty svíčky vydrží těch 30 000 km naprosto normálně. Matce dokonce jedny NGK vydržely skoro 50 000 ale už byly takové horší
no a jaký to byli svíčky ??? myslim prostě to číslo (na simáku mám ngk B8HS) tak co do BMM ???
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.3.08, 14:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
No, já mám ve fáčku taky Brisk DC15 tři elektrody a jede dobře. Mám ale s nimi lepší zkušenosti než třeba s Bosh. Jednou mi dali v servisu po diagnostice Bosch číslo už nevím a byla to katastrofa. Sice auto necukalo a nedělalo větší problémy, ale bylo strašně líné a nechtělo pořádně táhnout do kopce. Championy jsem zkoušel, byly dobré ale strašně málo vydržely jen asi 5000 km a šly někam. NGK jsem ještě nezkoušel možná to zkusím a uvidím. Jen bych se chtěl zeptat: do 135 se dávají 17ky a do 136 15ky svíčky? Podle katalogu ano, když jsem auto koupil byly tam 17ky a Auto v pohodě. Teď mám ty 17ky a když je motor studený tak trošku cuká, ale nevím jestli to je těmi svíčkami.
|
29.3.08, 08:41 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
varok: já být tebou tak tam dám jednoelektrodové... říká se sice že tříelektrodové nepatří jen na karburátor ale co jsem slyšel zkušenosti tak ani na BMM nejsou nejlepší... až na MPi jedou jak mají bez problému... ale je to čistě můj názor podložený zkušenosti ostatních.... a pro 135 jsou 17 a pro 136 jsou 15.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
29.3.08, 08:52 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tak já mám 3-elektrodové (DR15TC) na BMM a žádné problémy jsem nepozoroval, spíš naopak. Akorát když se něopatrně rozjedu s hodně vymrzlým motorem as spadnou mi otáčky pod 1000 tak se to zadusí ale to dělá asi každý BMM.
Typ těch NGK si nevzpomenu, teď tam v servisu dali Brisk, ale možná je mám někde v šuplíku tak bych mrknul.
Jinak vzpomínám ještě na Felicii BMM v autoškole kde byly svíčky snad ještě víc než 50 000km, neví co tam bylo zač ale ty teda byly dosmrti nezapomenu na ten šok když jsem měl předjet něco, už nevím co, najednou proti mě z kopce vyletěla Tatra, já jsem přidal plyn abych ho rychleji předjel a motor místo aby zrychlil začal kuckat instruktor mě potom strašně zdrbal za to že dávat plný plyn se nesmí a taky za to že jsem to vytočil do zakázaných otáček (3000/min) :D
|
29.3.08, 11:33 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Neex píše: varok: já být tebou tak tam dám jednoelektrodové... říká se sice že tříelektrodové nepatří jen na karburátor ale co jsem slyšel zkušenosti tak ani na BMM nejsou nejlepší... až na MPi jedou jak mají bez problému... ale je to čistě můj názor podložený zkušenosti ostatních.... a pro 135 jsou 17 a pro 136 jsou 15.
Teď zrovna mám v motoru už nějakých 15tis bosh super tříbodové a úplně pohoda. Nepozoruju rozdíl mezi jednobodem a tříbodem.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
29.3.08, 21:29 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
beru zpět jsem si uvědomil že to byly Brisk Premium o kterých jsem slyšel že nepatří do BMM
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
29.3.08, 23:38 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
wordy píše: Dobrá otázka, aké NGKčka na LPG do favorita s karburátorom? ??...
oni taky mají NGK silver miloš
|
30.3.08, 11:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|