Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
škodař píše: Šemik píše: V jednom člověku se motor do Škodovky špatné dává i vytahuje, optimální jsou na to 2 lidé, s Kachnisem již tvoříme sehraný tým ale jde to i v jednom ale je to fakt mazec a tech slovíček u toho jinak taky sem tahal sám motor ze šáde nastrojenej ale spíš sme ho vláčil po zemi
já ho tahal na pojízdným heveru taky nic moc
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.3.08, 21:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
fabie není jen jeden motor !!!! a ten co vycházel z 1000MB už se kupu let vůbec nedělá
krátká fabie 1,2 htp 44 kW pohotovostní hmotnost 1040 kg
krátká fabie 1,2 htp 51 kW pohotovostní hmotnost 1050 kg
krátká fabie 1,4 63 kW pohotovostní hmotnost 1060 kg
krátká fabie 1,6 77kW pohotovostní hmotnost 1070 kg (automat 1115 kg)
krátká fabie 1,4 TDi 51 kW pohotovostní hmotnost 1125 kg
krátká fabie 1,4 TDi 59 kW pohotovostní hmotnost 1130 kg
krátká fabie 1,9 TDi 77 kW pohotovostní hmotnost 1170 kg
favorit 136 pohotovostní hmotnost 860 kg
to je při stejném výkonu a 180 kg rozdíl !!! a to má přitom favorit o válec víc
Naposledy upravil Vít dne 25.3.08, 21:15, celkově upraveno 1
|
25.3.08, 21:11 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Vítku těch 798 kg u fáčka 136 je vlastní hmotnost
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
25.3.08, 21:14 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Neex píše: Vítku těch 798 kg u fáčka 136 je vlastní hmotnost no jo, o řádek vejš a 60 kilo je v háji opraveno ale sedí jim to, asi 46 litrů benzín, 4 litry oleje, 2,4 litru v převodovce plus voda, to akorát vychází.. no a když si sednu já, tak jsem skoro na váze fabie
|
25.3.08, 21:16 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nechci rejpat ale nemá náhodou 1,9 t di "jenom" 74 KW
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.3.08, 21:18 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
|
25.3.08, 21:23 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
spartra píše: fabie je koncepčně 1000mb s větším vrtáním a zdvihem a elektronikou
a já myslel že 1.4 MPI vychází ze 136, a že má jenom větší zdvih...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
25.3.08, 21:29 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
URU píše: spartra píše: fabie je koncepčně 1000mb s větším vrtáním a zdvihem a elektronikou a já myslel že 1.4 MPI vychází ze 136, a že má jenom větší zdvih...
jo dyt vychází ostatní sou VW motory
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.3.08, 21:30 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Kristensen píše: No jo ty myslíš jako zvednout uplně? ...
Jo, však jsi ho zvedl. My ho nesli z vozíku k autu. Pak šel na prkno, pak na hever a pak šup do auta. A pak rozebrat, ale to už je jiná historie...
|
25.3.08, 21:42 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Já mám třeba v techničáku u formana psaných 985kg, je fakt že tam bude započítaný lpg.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
26.3.08, 06:52 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
motor fabia 1.4MPi je samotny tazky od 136tiek , ma masivnu kluku s protizavaziamy, masivny rost spodnych hlavnych lozisk, kopec hlinika na pumpe, bloku.......ked som doviezol komplet nastrojeny motor fabia, dvaja sme ho nevedeli vylozit z kombika....nechapali sme
mozno ma + 20 kg
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
26.3.08, 10:47 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
gemini, nemáš fotografie jak ta 1,4 vypadá - věci rozdílné proti 1,3 ? já se k tomu nedostanu nikde, ale rád se podívám, když sem někdo něco takového dá
|
26.3.08, 10:49 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
koc.pet píše: Takže tím největším sádliskem na autě z hlediska hmotnosti je karoserie- to sem chtěl vědět. Právě jde o to, že teď je tím hlavním proudem v produkci automobilů snižování emisí- právě kdyby byly lehčí automobily, nebylo by potřeba tolik výkonu a byla by menší spotřeba. Takže tudy snadná cesta nevede...
Uhodil si hřebíček na hlavičku.... Je to přesně tak.....No a i motor je těžší....když máš objem musíš ho dát i do většího obalu....Ta cesta už je dost trnitá...pro automobilky...nejde pořád zvyšovat hmotnost kvůli bezpečnosti na úkor už tak velké spotřeby.Motory už moc nenabízejí ku výkonu.Dříve auta byly lehký a taky se s nima jezdilo opatrněji.Přece jen když máš přístrojovku metr dlouhou a v ní pytel,hned se cítíš na oko uklidněn,než když jí máš max. 20cm.A to je ten kámen úrazu...Všichni co dnes převážně mají tyto nová auta si pak připadají jako páni silnic s nesmrtelnou duší...ta doba se přímo vybízí ku nepořádku na silnicích.Vše špatné je k něčemu dobré a naopak... ...Ale většina už kašle na velký objemy a začíná dělat auta malá...Dokonce i amíci....
|
28.3.08, 14:00 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Vít píše: gemini, nemáš fotografie jak ta 1,4 vypadá - věci rozdílné proti 1,3 ? já se k tomu nedostanu nikde, ale rád se podívám, když sem někdo něco takového dá
ze si to ty...... tu je konkretny kusok, co som v decembri kupil..... 1.4MPi
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
31.3.08, 13:19 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
patrik-hp píše: Uhodil si hřebíček na hlavičku.... Je to přesně tak.....No a i motor je těžší....když máš objem musíš ho dát i do většího obalu....Ta cesta už je dost trnitá...pro automobilky...nejde pořád zvyšovat hmotnost kvůli bezpečnosti na úkor už tak velké spotřeby.Motory už moc nenabízejí ku výkonu.Dříve auta byly lehký a taky se s nima jezdilo opatrněji.Přece jen když máš přístrojovku metr dlouhou a v ní pytel,hned se cítíš na oko uklidněn,než když jí máš max. 20cm.A to je ten kámen úrazu...Všichni co dnes převážně mají tyto nová auta si pak připadají jako páni silnic s nesmrtelnou duší...ta doba se přímo vybízí ku nepořádku na silnicích.Vše špatné je k něčemu dobré a naopak... ...Ale většina už kašle na velký objemy a začíná dělat auta malá...Dokonce i amíci....
Moje řeč místo "vzduchových pytlů" namontovat vystřelovací rezavé hroty a hned se bude jezdit opatrněji
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
31.3.08, 15:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|