Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 04:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 1.3i vs 1.3MPi 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kachnis píše:
se porad nedohatujte o blbinach. ja bych koupil BMM protoze je jednodussi, takze i snazsi na opravy. ma normalni kabely, svicky, rozdelovac, proste jen chytrejsi karbec. jediny co je blby, je ze kdyz umre lambda, tak je o litr drazsi,ale jak casto chcipa?


tak lambáda na BMM je levnější jak na MPI i o pětikilo, lámbáda jede 160,000 km, miloš


26.3.08, 18:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
bohuzel ti musim oponovat, nesetkal sem se s mototechnou, kde by MPi sonda byla levnejsi nez BMM, nejlevnejsi MPi 1400 a BMM 2000

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


27.3.08, 13:00
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
já bych zase šel do MPI :D...lepší zátah (na nákladní auto hlavní) a nemá rozdělovač, takže odpadá palec, a lišta se mění skoro nikdy....osobně radši MPI....potřebuješ větší krouťák v nižších otáčkách než 100kw ve 9tis rpm (myšleno obrazně)....právě proto bych taky spíš chtěl 1,6 protože to je zalamovák (vazu) :D...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.3.08, 22:07
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Ten rozdíl je tak provozně nepatrnej,že bych šel po tom,co to auto drží po hromadě a jaký má podvozek atd.....Když to bude o 10 kW rozdílu,pak je možná uvážení na místě...Ale jinak je to bezpředmětný.Možná by stálo za to se s oběma ještě svézt.Ono sice 50kW je na papíře,ale někde je jich mnohem míň,než by mělo.Hold když dva dělají totéž,není to totéž...tím myslím zrovna řidiče konkrétního užitkového vozidla... :wink:


27.3.08, 22:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Ten rozdíl je tak provozně nepatrnej,že bych šel po tom,co to auto drží po hromadě a jaký má podvozek atd.....Když to bude o 10 kW rozdílu,pak je možná uvážení na místě...Ale jinak je to bezpředmětný.Možná by stálo za to se s oběma ještě svézt.Ono sice 50kW je na papíře,ale někde je jich mnohem míň,než by mělo.Hold když dva dělají totéž,není to totéž...tím myslím zrovna řidiče konkrétního užitkového vozidla... :wink:

tak nevim, ale když jedu s obyč fildou BMM a pak sednu do dědový MPI tak ten rozdíl je sakra znát...mě to je jedno, já řikám MPI

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.3.08, 14:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Bydliště: Poděbrady
Příspěvek 
Nevím já střídám fávo karbec a felinu MPI a žádnej propastnej rozdíl nepozoruji prakticky nulovej spíš se mi zdá že do feliny občas šlapu jako do peřin :lol:
Zase je fakt že s fáčkem jezdím pořád a s felinou tolika zase ne :roll:

_________________
Škoda Favorit 136 LS - automobil který vás pohltí!


28.3.08, 14:57
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Ondras83 píše:
patrik-hp píše:
Ten rozdíl je tak provozně nepatrnej,že bych šel po tom,co to auto drží po hromadě a jaký má podvozek atd.....Když to bude o 10 kW rozdílu,pak je možná uvážení na místě...Ale jinak je to bezpředmětný.Možná by stálo za to se s oběma ještě svézt.Ono sice 50kW je na papíře,ale někde je jich mnohem míň,než by mělo.Hold když dva dělají totéž,není to totéž...tím myslím zrovna řidiče konkrétního užitkového vozidla... :wink:

tak nevim, ale když jedu s obyč fildou BMM a pak sednu do dědový MPI tak ten rozdíl je sakra znát...mě to je jedno, já řikám MPI


No jestli mluvíš o tom svym BMM tak tě docela chápu :D :wink: ....to je zrovna ten příklad,že to tam je napsaný ale technickej stav toho co má ten výkon zaručit je jaksi někde jinde než má být...A je to taky hlavně a pořád dokola...kdo to auto měl před tebou,jak je zajetý atd.Pak tam 50 kW nikdy taky nemusí být.... :wink:


28.3.08, 18:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Ondras83 píše:
patrik-hp píše:
Ten rozdíl je tak provozně nepatrnej,že bych šel po tom,co to auto drží po hromadě a jaký má podvozek atd.....Když to bude o 10 kW rozdílu,pak je možná uvážení na místě...Ale jinak je to bezpředmětný.Možná by stálo za to se s oběma ještě svézt.Ono sice 50kW je na papíře,ale někde je jich mnohem míň,než by mělo.Hold když dva dělají totéž,není to totéž...tím myslím zrovna řidiče konkrétního užitkového vozidla... :wink:

tak nevim, ale když jedu s obyč fildou BMM a pak sednu do dědový MPI tak ten rozdíl je sakra znát...mě to je jedno, já řikám MPI


No jestli mluvíš o tom svym BMM tak tě docela chápu :D :wink: ....to je zrovna ten příklad,že to tam je napsaný ale technickej stav toho co má ten výkon zaručit je jaksi někde jinde než má být...A je to taky hlavně a pořád dokola...kdo to auto měl před tebou,jak je zajetý atd.Pak tam 50 kW nikdy taky nemusí být.... :wink:

děte do prdele, mě už to jezdí :D:D:D:D:D:D...včera sme s tim jeli podle GPS navigace 156 po rovině....a zátah už to taky konečně má...takže :lol: :lol: :lol: řikám normální BMM....mě to je jedno...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


29.3.08, 09:29
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já vážně nechápu co se tady pořád řeší. Ten název SPi jsem taky už hodněkrát slyšel i viděl různě na netu. Je to zkratka pro jednobodové vstřikování. Ale aby se rozlišovalo malé nebo velké i nebo I to ne. Je rozdíl mezi BMM 40kW nebo 50kW ale i mezi MPi 40kW nebo 50kW. Ty 40kW verze jsou línější a musí se více točit. Tím pádem roste spotřeba. Rozdíl mezi 50kW BMM a MPi ale není moc poznat. Já mám fáčko 50kW BMM a v práci máme felícii MPi 50KW, sice je trošku živější, ale ne zase o tolik aby člověk cítil nějaký razantnější výkon. Jak tady už někdo psal, tak záleží hlavně na tom jak se o to auto člověk stará. Ale jako Pick Upa bych bral spíše tu 1,6. V práci vozíme tou felinou vlečku s asi 500kg nákladu a strašně se trápí, hlavně do prudších kopců. U toho pick Upa to bude podobné, spotřeba bude jako blázen.


12.4.08, 09:48
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Ondras83 píše:
patrik-hp píše:
Ondras83 píše:
patrik-hp píše:
Ten rozdíl je tak provozně nepatrnej,že bych šel po tom,co to auto drží po hromadě a jaký má podvozek atd.....Když to bude o 10 kW rozdílu,pak je možná uvážení na místě...Ale jinak je to bezpředmětný.Možná by stálo za to se s oběma ještě svézt.Ono sice 50kW je na papíře,ale někde je jich mnohem míň,než by mělo.Hold když dva dělají totéž,není to totéž...tím myslím zrovna řidiče konkrétního užitkového vozidla... :wink:

tak nevim, ale když jedu s obyč fildou BMM a pak sednu do dědový MPI tak ten rozdíl je sakra znát...mě to je jedno, já řikám MPI


No jestli mluvíš o tom svym BMM tak tě docela chápu :D :wink: ....to je zrovna ten příklad,že to tam je napsaný ale technickej stav toho co má ten výkon zaručit je jaksi někde jinde než má být...A je to taky hlavně a pořád dokola...kdo to auto měl před tebou,jak je zajetý atd.Pak tam 50 kW nikdy taky nemusí být.... :wink:

děte do prdele, mě už to jezdí :D:D:D:D:D:D...včera sme s tim jeli podle GPS navigace 156 po rovině....a zátah už to taky konečně má...takže :lol: :lol: :lol: řikám normální BMM....mě to je jedno...


:lol: :lol: hurááá


12.4.08, 09:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Ondras83 píše:
patrik-hp píše:
Ondras83 píše:
patrik-hp píše:
Ten rozdíl je tak provozně nepatrnej,že bych šel po tom,co to auto drží po hromadě a jaký má podvozek atd.....Když to bude o 10 kW rozdílu,pak je možná uvážení na místě...Ale jinak je to bezpředmětný.Možná by stálo za to se s oběma ještě svézt.Ono sice 50kW je na papíře,ale někde je jich mnohem míň,než by mělo.Hold když dva dělají totéž,není to totéž...tím myslím zrovna řidiče konkrétního užitkového vozidla... :wink:

tak nevim, ale když jedu s obyč fildou BMM a pak sednu do dědový MPI tak ten rozdíl je sakra znát...mě to je jedno, já řikám MPI


No jestli mluvíš o tom svym BMM tak tě docela chápu :D :wink: ....to je zrovna ten příklad,že to tam je napsaný ale technickej stav toho co má ten výkon zaručit je jaksi někde jinde než má být...A je to taky hlavně a pořád dokola...kdo to auto měl před tebou,jak je zajetý atd.Pak tam 50 kW nikdy taky nemusí být.... :wink:

děte do prdele, mě už to jezdí :D:D:D:D:D:D...včera sme s tim jeli podle GPS navigace 156 po rovině....a zátah už to taky konečně má...takže :lol: :lol: :lol: řikám normální BMM....mě to je jedno...


A co jsi s tím měl že to moc nechtělo jet? nějak mě to uniklo někde

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


12.4.08, 11:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Bydliště: BRNO
Příspěvek 
no, jak už sem říkal, nakonec to vyhrála SPi a musím říct, že to stačí...
taky sem se trochu bál, jestli sem neměl spíš brát ropáka, nebo tu 1,6 ale zvládá to pěkně...
jednou týdně vozí cca 400kg 100km od Brna a paráda...

_________________
Renault 19 16V 101kW
Škoda Octavia 20V turbo 110kW


9.5.08, 19:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Úplně v pohodě, s mojím Formanem vozím běžně kolem 400kg aparatury nebo třeba v 5 lidech s plným kufrem. To že motor má "větší krouťák vocpod" je sice strašně pěkné, ale u motoru který má obsah 1,3l a výkon 50kW absolutně naprd. Projevuje se to tak že v jednom člověku máš pocit že řídíš BMW ale jak to naložíš tak chtě nechtě potřebuješ ten motor vytočit aby to trochu jelo. BMM ten krouťák ve vysokých otáčkách má, MPi ne. Zkrátka míň je někdy víc.


9.5.08, 20:50
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
taky sem pro bmm, ma chytrou jednotku, kdyz na to slapes, nauci se podle tebe krmit motor a auto je letadlo

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


10.5.08, 21:00
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz