Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 23:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Spotřeba Favorit 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
hele a uvažuju správně, že když na jedné straně do víčka palec děla rýhu, tak na druhý straně asi bude od víčka dost daleko? To pak nemůže mít pořádnou jiskru


26.3.08, 12:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nejlepší by možná bylo černé víčko z vrakoviště :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.3.08, 13:37
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Řeknu ti jedno... tak zvané originální palce a víka jsou dost těžko k sehnání takže někdy jsem nucenej někomu dát i ty za 80 Kč. A víš co? Nic... žádný problémy s nima zatím nebyly... Já tady samozřejmě nechci shazovat důležitost víka a palce ale podle mě v tom ty problém nemáš pokud máš jen problém se studeným startem a jinak máš běh pravidelný bez cukání a vynechávání, volnoběh bez problému a stejně tak teplé starty na drc. Tohle se mi nechce věřit... Tak a teď se do mě třeba Miloši pusť :D Ale tohle jsou zase moje zkušenosti a takhle to vidím já nemůžu si pomoct :wink:

Edit: Jinak pokud se nepletu tak palce a víka Hanhart které se dají považovat za originál se dají koupit na http://www.evv.cz/ ...Hanhart patří mezi jejich obchodní partnery.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


26.3.08, 14:11
Profil

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
tak já sem to přestal řešit...víčko sem šel vrátit a v pohodě..ještě tam měl nějaký červený ale na to sem se vybod...jinak sem zjistil, že po výměně palce (dřív to pocukávalo pod 2000 otáček sem tam) se cukání uplně vytratilo a možná mám jen zdání ale líp to táhne (předešlej palec byl určitě origo byl černý se značkou PAL a neměl překrytý odpor takže byl vidět..nový je oranžový bez značení)..jinak na ten karbec se dneska asi nestihnu podívat..hned jak bude čas tak to nafotim..

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


26.3.08, 14:56
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Podívej se na něj... jak sundáš airbox tak musíš vidět jestli když aktivuješ sytič táhlem a prošlápneš plyn u studenýho motrou tak se ti jednak musí uzavřít vzduchová přívěra a jednak se musí opřít šroub o stupňovitou vačku. Jestli ano a opře se pak je to v pořádku jestli ne pak je to celej kámen úrazu protože zvýšenej volnoběh je pro studenej motor životně důležitej jinak ti bude chcípat. Dokud se na to nepodíváš tak jsou to všechno jen dohady a domněnky. Když tak se na to podívej do andrta aby jsi věděl jak stupňovitá vačka vypadá a kde je a který šroub myslím. :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


26.3.08, 15:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
to je pravda originálne viečka aj palce si strážim, ke to kvalitá uverená rokmi, to isté platí aj o VN kábloch od roku 93...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.3.08, 18:00
Profil

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

tak sem to nafotil co nejvíc to šlo :-) je to při teplym motoru..jinak když je studenej tak klapka j mírně přivřená..i po sešlápnutí plynu..ručně sem sáhnul na ty pružinky a klapka se zavřela..tak sem sešlápl plyn ale nic se nestalo..dá se z toho něco vykoukat? :-)


28.3.08, 12:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
hneď prvá fotka nasvedčuje o tom že na zohriaty motor sa klapka otvorila, takže zrejme funguje, pozri ešte ten obohacovač, preventívne ho vymeň za nový, nič iné tam byť zlé nemôže, je to ten kovový bazmek na 2 skrutkách na 5tej fotke...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.3.08, 13:55
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Přívěra sice otevřená je ale vačka stupni nahoru normální teda není... Když se podíváte tak i když máte přívěru otevřenou a zvýšený volnoběh deaktivovaný tak stupně vačky vidět nejsou. Tahle je úplně vzhůru nohama... Tohle není úplně normální i když je to manuál. Zkus ten sytič aktivovat (tzn. při studeným motoru dát táhlo do polohy aktivovaného sytiče a prošlápnout plyn) a podívat se jestli ten šroub dosedá na stupně vačky. A jestli musíš sahat na pružinky aby se ti přívěra zavřela úplně tak je to špatně.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


28.3.08, 15:32
Profil

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
s tim ručnim sytičem sem to zkoušel..je tam jak když neni..vůbec nic to nědělá..ten obohacovač vyměním hned jak budou peníze..ale radši bych teď aby šel ten sytič (automatickej) no.. :-(


28.3.08, 15:41
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
pjdefort píše:
s tim ručnim sytičem sem to zkoušel..je tam jak když neni..vůbec nic to nědělá..ten obohacovač vyměním hned jak budou peníze..ale radši bych teď aby šel ten sytič (automatickej) no.. :-(


Jestli máš možnost a máš náhradní karb. jak jsi psal vyměň jen víko karburátoru... celý mechanický převod je jen na něm. Hned se tak zbavíš manuálu bez toho abys musel mít větší znalosti...prostě rychle a jednoduše :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


28.3.08, 15:46
Profil

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
možná bych si na to i troufnul ale měl sem ho jen pučenej..a nevypadal nejlíp..takže už tu možnost nemám :-(


28.3.08, 15:52
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Musel bych to vidět a mít v ruce, ale co mě tam nesedí je ta vačka stupni nahoru jakoby jsi to měl celé přetočené... Manuál jsem teda zatím nedělal protože nikdo v mým okolí ho nemá, ale přijde mi že i když teda sytič táhlem aktivuješ a prošlápneš plyn tak ti vačka nemůže na šroub dosedat jestli je až takhle stupni nahoru. A jestli si to už zkoušel a šroub na vačku opravdu nedosedá a přívěra se dovře jen když drbneš do pružinek tak je to celý jádro problému.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


28.3.08, 16:00
Profil

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
takže řikáš sehnat nějakym způsobem to víko karburátoru ? a jak poznám že je v pořádku abych nevzal zas nějakej bazmek? a jak se to vůbec mění? pár šroubků nebo větší složitosti? pro mě bude největší problém to sehnat..nikde žádnej vrakáč..no uvidim jak dopadnu..


28.3.08, 16:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pjdefort píše:
takže řikáš sehnat nějakym způsobem to víko karburátoru ? a jak poznám že je v pořádku abych nevzal zas nějakej bazmek? a jak se to vůbec mění? pár šroubků nebo větší složitosti? pro mě bude největší problém to sehnat..nikde žádnej vrakáč..no uvidim jak dopadnu..


skús niekoho v okolí s Favom a porovnávaj... alebo niekoho kto sa tomu rozumie v okolí, takto nadiaľku ti moc neporadíme...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.3.08, 16:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz