info o typech škoda 100, 110L, 110LS
Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Šemik píše: Hm Kouknul jsem do Cedrycha o Š100/110, a vážně vzadu excentry. Ale v odklápěcí posteli na které práve ležím mám dobovou, plnou krabičku s nápisem "samostavy zadních brzd ŠKODA 100/110
možná dobový Brake upgrade kit
|
29.3.08, 19:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Jiri píše: ramena jsou stejny...jen silentblok na konci je jinej
To bych teda netvrdil. Mel jsem doma rameno co bylo na vejsku 100% mensi nez ma 120ka. Je mozny ze to zmenili nekdy v prubehu za silnejsi nebo tak neco. Ten silentblok bych rekl ze je stejnej, uchyceni je jiny, ale silentblok myslim ze nee.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
29.3.08, 19:22 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Viky píše: Jiri píše: ramena jsou stejny...jen silentblok na konci je jinej To bych teda netvrdil. Mel jsem doma rameno co bylo na vejsku 100% mensi nez ma 120ka. Je mozny ze to zmenili nekdy v prubehu za silnejsi nebo tak neco. Ten silentblok bych rekl ze je stejnej, uchyceni je jiny, ale silentblok myslim ze nee.
to slabsi rameno je z tisicovky ta byly slabsi..stovka mela stejne a ten silentblok no vlastne mas pravdu on je stejnej jen ma jeste takovej plech a pak 4 srouby na prisroubovani do podlahy..ale ted prave si nepamatuju jestli ten plech je zvlast a nebo je to nejak jako celej stred toho silentbliku...ale asi zvlast...
|
29.3.08, 19:54 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Jiri píše: to slabsi rameno je z tisicovky ta byly slabsi.. ..ale ted prave si nepamatuju jestli ten plech je zvlast ..ale asi zvlast...
Otec mel 100ku rok model 1970, takze to slabsi rameno mohlo bejt klidne z ni... zname co se v Boleslavi delo... pri prechodu na jinej typ....
Do literatury sem koukal a ten silentblok je stejnej, ma jenom jiny ty drzaky.
Edit: Jo a nasel jsem tam, ze poloosa ma vypustny sroub olejove naplne hlavniho loziska, coz 120ky nemaji, takze by se mela pouzit origo poloosa, nebo tam ten sroub navrtat, aby to byl veteran.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
30.3.08, 09:25 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Vít píše: děkuju, zatím mě to těší...
konkrétně se zeptám, brzdový válečky? pakny? bubny? kotouče? třemy? desky? .... může se stát, že budu mít to štěstí a jednu 110L budu přivádět k životu, jenže už minimálně 10 let stojí, čili velká akce, komplet brzdy, motor a jinak OK, no a tak mě zajímá, co je stejné, protože díly 105 120 jsou dostupnější (avšak stejné jako stejné, nikoli podobné, aby z toho byl veterán)
Nejsem si tím zcela jist, ale myslím, že přední stovkové brzdové pístky mají menší průměr, než 742... desky by měly být stejné...
Co se prasátek týče, tak štít zadních brzd je shodný od škody 1000 - Rapid (tedy až na zmíněné excentry), tudíž prasátka tam jdou jakékoliv škodovácké (19 i 22 mm)...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
30.3.08, 09:37 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
tak to rameno pak je mozne ze v nekterych prvnych typech bylo...o tom vypustnem sroubu nevim..to sem nikde nevidel...to je treba mozne ze tam nekdo dodelal...nebo nevim...o tech trmenech sem taky slysel ze jsou mensi ale ja sem meril asi tri...ze stovky a byli stejne....dale vim jeste ze pasuji startery...ty se lisi jen vykonem a tvarem elektromagnetu
|
30.3.08, 10:31 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
este jedna nepresnost... posledne serie 100viek mali spinac spiatocky v telese prevodovky podobne, ako rada 742.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
30.3.08, 11:14 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Skusim to uviest na pravu mieru.
Zadna naprava S100 je identicka s uzovkou. Samostavy sa davali do S110R a 110LS a mozno do posledneho rocnika S100. Samostav nieje problem instalovat do S100. Prave pozdlzne rameno pre S100 sluzi v uzovke aj v M-ku na lavej strane. Predna naprava uzovky bola vyrazne vylepsena oproti S100 - ine ramena, ine excentre ine zvislaky ale ako celok zamenna. Predne brzdy S100 maju mensie piesty snad o 2 mm ale takmer zamenne dosticky (musi sa vymenit aj s krycim plechom). Dalej je ina dlzka lanka rucnej brzdy.
S1000MB je ina kapitola, tam je ina zadna naprava, zadne brzdy su rovnake. Predna naprava S1000 MB mala 17 mazacich miest, vacsina veci zamenna s S100, takze po opravach pocet mazniciek vzdy klesol. Hlavny brzdovy valcek sa lisi a lisia sa aj gumicky medzi roznymi modelmi.
|
30.3.08, 18:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|