Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
LOL tak to je moc
Jinak 0,5l/1000 u 120ky je podle mého názoru dost, ale není to katastrofa, ještě je to v normě. Tyhle motory naopak byly co se týká spotřeby oleje dobře, ve srovnání s některýma motorama např. značek VW a Opel které mají udávanou spotřebu oleje snad až 1l/1000km
|
30.3.08, 12:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
na spotrebu oleja su nejlepsie fava a felcky. tam sa hladina medzi vymenami nepohne. 0,5 na S120 je OK. Ale optimum je tak 0,2.
|
30.3.08, 17:47 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
No ja som po vymene oilu asi 3500 km a strata bola od maxima na mierke po rysku v strede ( neviem kolko je to v L ) ale jazdim denne max. 10 km tak to bude mozno tym
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
30.3.08, 19:08 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
bosator píše: 0,5 l/1000km na skodovku to je parada. i motor po GO ve 120 při použití standardních kroužků, bere běžně 0,25-0,5l. Pokud se udělají i vodítka se simerinky,je to ještě tak cca o 0,2l min. Já konkrétně mám 130, 30000km po GO, simerinky na vodítkách, jezdím na plyn a spotřeba oleje je tak do max. 0,3l
a sranda je, že na otcovom Š120 motore je spotreba oleja nemerateľná - možno max 0,2 l/10 000 km...hej, slovom desať tisís km ...ale motor je rv12/89, a bol to vývozový do DE...tak neviem, čo tam kamarátom západným dávali...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.4.08, 19:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ferrari píše: a sranda je, že na otcovom Š120 motore je spotreba oleja nemerateľná - možno max 0,2 l/10 000 km...hej, slovom desať tisís km ...ale motor je rv12/89, a bol to vývozový do DE...tak neviem, čo tam kamarátom západným dávali...
12/89 to by už mala byť 742.135, alebo 136 to už je vlastne motor Favorit tie motory do 100tis olej nežerú...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.4.08, 20:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Teoreticky by to mohla být ještě jedna z posledních klasických 120tek 742.12
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.4.08, 21:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Teoreticky by to mohla být ještě jedna z posledních klasických 120tek 742.12
teoreticky, ale na vývoz?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.4.08, 21:04 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
michalkatka píše: Šemik píše: Teoreticky by to mohla být ještě jedna z posledních klasických 120tek 742.12 teoreticky, ale na vývoz?
i pro vnitrostátní spotřebu . Mám záručku na klasickou 120L, datum výroby vozu 5.6.1989.
Tehdy už ty 742 dost šidily, zejména nejlevnější model 120L, už i vnitřnosti 4q ¨převodovky dávali do nějaké jiné skříně, nejspíše z 5q protože si člověk muse¨l zhotovit svépomocí měrku
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.4.08, 21:09 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
slovacek.milos píše: a nakonec teče měrkou ven, to se mi líbil borec co si udělal GO motoru za moc tisíc u 120 a olej zase rostl, tak jsem mu to spravil za 250 korun nechápal a odjel byl to intelektuál teoretik, zbořil jsem všechny jeho teorie o činnosti motoru miloš
Zas tak hrozné jsem to neměl, ale nějakou dobu jsem jezdil na emulzi. A pak že emulze nemaže...
Co tam měl borec špatného, není-li to tajné?
|
5.4.08, 21:58 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
ventYl píše: to snad nemoze byt ani pravda ved motor musi mat objem okolo 35 litrov )
Tak to ses hodně sekl. Víš jak vypadá 30l kanystr?
|
5.4.08, 22:00 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
slovacek.milos píše: ...tam si madam koupila olej litr a lila do motoru už pět minut tak jsem se šel podívat ho tam lila tou měrkou u 120 miloš
Moc šikovná madam, doufám, že jsi ji pochválil, protože strefit se olejem do tak malé dírky, to je umění.
|
5.4.08, 22:02 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
michalkatka píše: teoreticky, ale na vývoz?
Možná nějaký experimentální model, některé stodvacítky měly o jeden těsnící kroužek více. Mechanik, který to rozdělal, to prý tehdy ukazoval úplně všem.
|
5.4.08, 22:05 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: Teoreticky by to mohla být ještě jedna z posledních klasických 120tek 742.12
Je to jedna z posledných 742.12...teda je to Š125, naozaj r.v. 12/89...a naozaj nič nežerie...mal som už dve 120tky, jednu 110LS a nechcel som veriť vlastným očiam, že táto nič nežerie, no je to tak...olej je ešte aj podozrivo čistučký po 8000 km. Vo Favo motore (najazdených cca 100 000 km) mám vymenené gufeká na ventiloch a tiež tento motor nič nežerie...ale olej je špinavý - čierny po 8000 km...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.4.08, 12:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|