Autor |
Zpráva |
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Řemenice alternátoru
Chlapi, nezkoušel jste někdo zmenšit řemenici alternátoru ze 70mm na 60mm (údajně to tak má favorit). Já jsem se k tomu včera chystal a pak jsem koukal, že by tam po stranách zůstalo asi jen 0.5 až 1mm materiálu, což se mi zdá celkem málo?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
2.8.06, 12:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nedelal sem to ale jesi by tam vazne zbylo takhle malo matrose tak to je blby
K cemu to bude dobry? No bude se altik tocit rychlejc ale co dal? Chces od nej vic proudu? Tak tam dej silnejsi ne
PS: nebude se moc ohybat remen
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.8.06, 13:04 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Dobrý to bude k tomu, že když jedu s vozejkem, mám rozsvícený světla, odbočuju a čekám na semaforech, tak mi klesne napětí třeba až na 11V.
Já nepotřebuji silnější alternátor, 55A stačí bohatě ale potřebuji aby dobíjel už na volnoběh (alternátor 55A dobíjí až od vyšších otáček)
Pokud to dávali na favorita tak by s řemenem neměl být problém ?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
2.8.06, 13:19 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Aha, tak to jo
Neslo by remenici vymenit za tu z fa? Nefim jesi tam pasuje ale bylo by to lepci nez tuhle originalni tak moc ztencit na stranach.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.8.06, 13:24 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
To by asi bylo, jenže s ochotou tady ve sběrných surovinách to asi nepude
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
2.8.06, 13:32 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
V karburátorovém favoritu je zelená řemenice, má asi 7cm, ve verzi ecotronik (či jak se to píše...) je řemenice černá a má asi 6 cm, záměna bez problémů, akorát se víc utáhne řemen, samozřejmě klínový, drážkový má až BMM. Řemenici jsem si za 109 korun koupil a k naprosté spokojenosti to už asi rok funguje... taky jsem tam dal rovnou novej řemen.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
8.8.06, 14:27 |
|
|
DDX
Příspěvky: 19
|
Nepér píše: V karburátorovém favoritu je zelená řemenice, má asi 7cm, ve verzi ecotronik (či jak se to píše...) je řemenice černá a má asi 6 cm, Maji ji i obycejne karburatorove Favority od d.v. 08.91 . Nepér píše: taky jsem tam dal rovnou novej řemen.
K te novejsi/mensi remenici patri remen 950mm, kdezto k starsi/vetsi 975mm.
_________________ S pozdravem
DDX
Schade 795.136M Bi-Fuel
|
9.8.06, 19:00 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Martin píše: To by asi bylo, jenže s ochotou tady ve sběrných surovinách to asi nepude
to tady máme stejný tak když potřebuju tak jedu asi 10km do jiných a tam to de v pohodě
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.8.06, 13:18 |
|
|
jarda11
Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
DDX píše: Nepér píše: V karburátorovém favoritu je zelená řemenice, má asi 7cm, ve verzi ecotronik (či jak se to píše...) je řemenice černá a má asi 6 cm, Maji ji i obycejne karburatorove Favority od d.v. 08.91 . Nepér píše: taky jsem tam dal rovnou novej řemen. K te novejsi/mensi remenici patri remen 950mm, kdezto k starsi/vetsi 975mm.
Při výměně alternátoru u Formana (r.v. ´92) jsem na starši typ alternátoru (protože novější jsem nesehnal) přehodil řemenici z novějšího typu (tedy menší, abych tam mohl nechat kratší klínový řemen). Zatím to maká dobře, ale, nevíte, zda to není riziko? Je to lepší nebo horší řešení než kdybych tam nechal původní (větší) řemenici a vyměnil klínový řemen za delší?
|
29.8.06, 10:27 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Trochu to zlepší dobíjení v nízkých otáčkách, to je vše.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
29.8.06, 10:54 |
|
|
jarda11
Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
Nepér píše: Trochu to zlepší dobíjení v nízkých otáčkách, to je vše.
To je mi jasné (kontrolka dobíjení na volnoběh přestala problikávat), ale jde mi hlavně o to, zda nehrozí, že vyššími otáčkami ten altík zničím.
|
29.8.06, 11:02 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
jarda11 píše: Nepér píše: Trochu to zlepší dobíjení v nízkých otáčkách, to je vše. To je mi jasné (kontrolka dobíjení na volnoběh přestala problikávat), ale jde mi hlavně o to, zda nehrozí, že vyššími otáčkami ten altík zničím.
Neměl bys. Jen se o něco sníží životnost ložisek
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.8.06, 11:12 |
|
|
zokot
Příspěvky: 1311 Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
|
Sadra17 píše: Martin píše: To by asi bylo, jenže s ochotou tady ve sběrných surovinách to asi nepude to tady máme stejný tak když potřebuju tak jedu asi 10km do jiných a tam to de v pohodě
Kam jezdíš? Kdybych jel náhodou kolem.
_________________ Škoda Felicia 1.3 MPi Fiat GP 1.9 JTD Škoda Roomster 1,2 TSI
|
29.8.06, 13:00 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
zokot píše: Sadra17 píše: Martin píše: To by asi bylo, jenže s ochotou tady ve sběrných surovinách to asi nepude to tady máme stejný tak když potřebuju tak jedu asi 10km do jiných a tam to de v pohodě Kam jezdíš? Kdybych jel náhodou kolem.
zběrné suroviny Vodňany
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
29.8.06, 15:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|