Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 02:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Chladič oilu 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Chladič oilu
Casto se tu mluvi o chladicich na motorovej oil. Ja jsem presvedcen ze skodovacka koncepce chladice stoji za pikacu. Filtr moc nefiltruje, pokud dojde k prurazu nebo prdnuti hadice je vymalovano ... Urcitym vylepsenim by bylo udelat ten chladic podle koncepce Volvo - tedy chladit oil vodou ve vane. Otazka jak to udelat u skodovky :shock: napadaji me tenke Cu trubicky ... udelat z nich mrizku na dne vany a hnat tudy vodu z chlazeni :) Nejake namitky nebo navrhy na reseni? :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


31.3.08, 11:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Já bych zatim náko vošéfoval klasický chladič...

Když sem tu vodu do oilu navrhl Simirovi tak mě poslal dopr...páč prej žádná voda do oilu už nikdy :D :D :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


31.3.08, 11:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
este mi povedzte, naco taky chladic pchat do auta ???

jediny vazny dovod je montaz turba, pripadne rally motor......v dnesnej dobre su podstatne lepsie oleje ako pred 20-30 rokmi

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


31.3.08, 13:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Gemini píše:
este mi povedzte, naco taky chladic pchat do auta ???

jediny vazny dovod je montaz turba, pripadne rally motor......v dnesnej dobre su podstatne lepsie oleje ako pred 20-30 rokmi


Takze myslis ze zbytecne? I pro provoz ve vysokych otackach?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


31.3.08, 13:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
S tim lepšim oilem už sem taky argumentoval :D :D :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


31.3.08, 13:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Matthes píše:
Gemini píše:
este mi povedzte, naco taky chladic pchat do auta ???

jediny vazny dovod je montaz turba, pripadne rally motor......v dnesnej dobre su podstatne lepsie oleje ako pred 20-30 rokmi


Takze myslis ze zbytecne? I pro provoz ve vysokych otackach?


co myslis vysokymi otackami ? na zavodoch dovrchu sa chladice na skodovkach nepouzivaju, RSa sa nerata, to je sucha skrina.......mozem robit co chcem, teplota oleja neprevysi 100-110 stupnov, ked voda ma 80-90.........

chladice sa uz nepouzivaju , skor vymeniky tepla olej - voda , cize naskor voda zohreje olej a potom ho zase chladi

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


31.3.08, 13:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tak nic no :( :) Dam na zkusenejsiho :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


31.3.08, 13:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Gemini píše:
chladice sa uz nepouzivaju , skor vymeniky tepla olej - voda , cize naskor voda zohreje olej a potom ho zase chladi


Zrovna toto mě kdysi napadlo udělat. Když jsem jezdil delší trasy a olej se hodně zahřál, klesal mi tlak. Tak jsem o tom uvažoval. Olej byl M6AD. :)


31.3.08, 13:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
fatal píše:
Gemini píše:
chladice sa uz nepouzivaju , skor vymeniky tepla olej - voda , cize naskor voda zohreje olej a potom ho zase chladi


Zrovna toto mě kdysi napadlo udělat. Když jsem jezdil delší trasy a olej se hodně zahřál, klesal mi tlak. Tak jsem o tom uvažoval. Olej byl M6AD. :)


tak to si mal uz vylagrovany motor...

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


31.3.08, 14:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Gemini píše:
tak to si mal uz vylagrovany motor...


Vylágrovaný vůbec nebyl. Spíše měl citlivější tlakoměr (spínač kontrolky), při zastavení po 20km jízdy kontrolka na volnoběhu problikávala.


31.3.08, 15:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
fatal píše:
Gemini píše:
tak to si mal uz vylagrovany motor...


Vylágrovaný vůbec nebyl. Spíše měl citlivější tlakoměr (spínač kontrolky), při zastavení po 20km jízdy kontrolka na volnoběhu problikávala.


to neni citlivejsi kontrolka, ale nizky tlak oleja, utekalo ti to na hlavnych loziskach..... ak je dobry motor, kontrolka oleja musi zhasnut uz pri startovani (ked starter toci motorom)

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


31.3.08, 15:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
A co když zhasne během nabíhání sytiče a motor sebou mele a pak ztichne ??? 8) 8) 8)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


31.3.08, 15:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Gemini píše:
to neni citlivejsi kontrolka, ale nizky tlak oleja, utekalo ti to na hlavnych loziskach...


Hádat se nebudu, ale ložiska rozhodně nevypadaly špatně. A při točení startérem kontrolka zhasínala. Mimochodem, zrovna včera jsem oživoval motor po roce stání, no a při točení startérem kontrolka ne a ne zhasnout. Tak jsem to nahodil normálně a zhasla hned. Ovšem tenhle motor už vylágrovaný fakt je.


31.3.08, 15:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
Tohle uz je davno vymysleny -> Škoda 105/120/130 Sporotvni upravy od Plska str. 46 - 48

_________________
Obrázek


31.3.08, 16:50
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
madmax píše:
Tohle uz je davno vymysleny -> Škoda 105/120/130 Sporotvni upravy od Plska str. 46 - 48


Já tam vidim výztuhy vlečky...ty tam máš copa ??? 8) 8) 8)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


31.3.08, 16:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz