|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Paradigm
Příspěvky: 48 Bydliště: Trnava
|
Predzapal BMM Favorit
Zdravim, bol som u jedneho mechanika a okrem ineho som chcel aj nastavit ventilovu volu. Povedal ze si mam dat skontrolvat alebo nastavit predzapal stroboskopickou lampou na rozdelovaci, ze potom to spravi. Je to normalny postup, ked sa len nastavuje ventilova vola?
|
29.8.06, 19:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
když si necháš seřídit předstih tak tomu nemůžeš ublížit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
29.8.06, 20:45 |
|
|
Paradigm
Příspěvky: 48 Bydliště: Trnava
|
No jasne, ale aj u BMM, vstrekovanie?
|
29.8.06, 20:52 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Podľa toho čo som čítal v knihe, sa u BMM predstih nenadstavuje, riadi to elektronika.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
29.8.06, 23:28 |
|
|
jarda11
Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
MAJO píše: Podľa toho čo som čítal v knihe, sa u BMM predstih nenadstavuje, riadi to elektronika.
Také mám zato, že u BMM by se měl předstih seřídit automaticky na optimální hodnotu, jsou-li vpořádku čidla a řídící jednotka. Když si myslíš, že by předstih mohl být špatně, tak si musíš dát BMM zkontrolovat od někoho, kdo má na to kabel a program v notebooku, či ještě lépe, ale za víc peněz, ve značkovém servisu Škoda.
|
30.8.06, 00:56 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Předstih se nenastavuje, jak píšou kluci řídí to automatika.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
30.8.06, 07:16 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
jo jo taky souhlasím nastavuje se sám.
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
30.8.06, 08:40 |
|
|
Paradigm
Příspěvky: 48 Bydliště: Trnava
|
Aj pri vymene rozvodov?
|
30.8.06, 14:32 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
Mám pocit, že ten technik měl na mysli základní předstih a ten se musí nastavit vždy, pokud má auto rozdělovač. Akorát regulaci předstihu na základě režimu práce motoru už si pak dělá řídící jednotka sama.
A osobně si myslím, že ventilová vůle se dá seřídit bez ohledu na stav seřízení předstihu, takže to považuju spíš za výmluvu mechanika.
|
30.8.06, 14:58 |
|
|
Zaky
Příspěvky: 19
|
BMM snímá polohu kliky čidlem u setrvačníku, předstih nelze nijak nastavit, poloha čidla je pevná. Pouze je u řídící jednotky možnost spojit/rozpojit takový malý konektor , čímž se předstih o nějaký pevný úhel změní, lze použít, pokud motor klepe. BMM nemá čidlo klepání. Z tohoto řešení plyne, že předstih musí být udržován bezpečně malý, aby motor neklepal, BMM není schopen předstih měnit podle o.č. právě natankovaného paliva, tzn. palivo s vyšším o.č. se nevyužije a palivo s nízkým o.č. způsobí klepání. Není to zrovna dobře vyřešeno. Jedinné, co je třeba nastavit, je poloha palce rozdělovače proti kontaktům ve víčku. Změřit předstih stroboskopem samozřejmě lze. Se seřízením ventilových vůlí to nijak nesouvisí, při výměně rozvodů se defakto nic nezmění, není co nastavovat.
Michal
|
31.8.06, 11:09 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Fa ma nastavitelny rozdelovac. Ziadna automatika to neriadi. To len MPI felicie so zapalovacou listou maju el. riadene zapalovanie. Povolis matku č.10 dole na rozdelovaci a nastavis predstih. Vyskusas klepe nie a upravis si podla potreby. tak dosiahnes najvyssi vykon a najlepsiu spotrebu. O tom su vsetky upravy aj preteky, najst na motor najlepsie nastavenie a skusat a skusat....
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
5.9.06, 08:57 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Myslím, že tu hovoríme o FA BMM a nie o karburátorovom.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
5.9.06, 09:12 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Presne tak.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
5.9.06, 13:03 |
|
|
Zaky
Příspěvky: 19
|
Favorit BMM snímá polohu klikového hřídele z nástavců na setrvačníku, čidlo je ve skříni převodovky, ne v rozdělovači. Předstih řídí řídící jednotka a NEJDE nastavit. Podívej se do rozdělovače, je tam jen vysokonapěťová část, jiné dráty do něj nevedou. Jedinný požadavek na rozdělovač je, aby se v okamžiku zážehu kryla poloha palce s kontaktem příslušného válce. Karburátorové Favority to mají samozřejmě jinak, tam lze předstih normálně nastavit natáčením rozdělovače.
Zaky
|
5.9.06, 21:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|