Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
sniteni spotreby LPG
cim mam tocit,abych pepcu krapet uskrtil... s favo zapalovanim slezla spoptreba o kousek niz,avsak dnes sem zmeril, ze pri klidne jizde ( do 90km/h sezere stejne 9,5l/100, coz me stve,pak nema smysl se courat, pac v kvaltu sezere 10 na volnobeh je citit plyn za autem, rikl, sem si, ze smes bude teda asi bohata.. ted sem utahnul ten kohout co je na hadici az o 2 oatcky ( ne pulotacky), zvysil se mu volnobeh na 1300/min, kdyz utahuju dal, tak zacne chcipat... mam tocit jeste necim? na zplynovaci je takovej mosaznej cudlik, co se s nim da tezce kroutit a vedle imbus.. je to BRC 70KW
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
2.4.08, 12:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Sender
Příspěvky: 172
|
seřizuje se to oběma.Nejdřív tím mosazným a pak se nastavuje maximum na tom kohoutu.(chápu dobře ,že máš zařízení s podtlakem ?)
|
2.4.08, 15:03 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nahlaš odpory, palce, VN kabelů, svíčky odtrh, čistota kontaktů v rozdělovači, vzduchový filtr, co pal líce volně moc? co předstih má být na max hranici, no a potom se dá ladit ten škrtící ventil dáš 3000 otáček a držíš zatáhneš až to bude chcípat a povol o jednu otáčku, tím mosazným otáčením doleva doprava nastav volnoběh na nejvyšší možné a trochu utáhni na těch 850 miloš
|
2.4.08, 15:32 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
zapalko je favo, takze kontakty odpadaj, predstih je nastavenej nejvysii moznej, pri zvyseni to jede jeste o dost lip, ale pak neni mozny motor natocit protoze kope zpatky, regulaci mam elektrickou, ne podtlakovou..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
3.4.08, 09:25 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
kachnis píše: zapalko je favo, takze kontakty odpadaj, predstih je nastavenej nejvysii moznej, pri zvyseni to jede jeste o dost lip, ale pak neni mozny motor natocit protoze kope zpatky, regulaci mam elektrickou, ne podtlakovou..
tak kontakty myslím jiné v rozdělovači nahoře ty čtyři a palec a celková čistota víčka a palce, a maximální předstih tím myslím že máš třeba 3000 otáček předstih 34-42 tak dáš těch 42 to jsem si momentálně vymyslel do dílny už nevkročím, dnes byly galeje, ten předstih je nejlépe ladit na benál, dej nulu a po milimetříku přidávej a jezdi a jak popvrve zaklepou ventily při přidání tak je to OK, ty kabely nahlaš v kiloohmech miloš
|
3.4.08, 15:35 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ok, o vikendu je zmerim
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
3.4.08, 16:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
kachnis píše: ok, o vikendu je zmerim
i ten předstih udělej jak to kope zpátky to už je fakt moc miloš
|
3.4.08, 17:41 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Určitě souhlasím s Milošem i co se tyče seřízení. Jen ze svých zkušeností můžu dodat, že u 130 škodovky s fávo. zapalováním se mi spotřeba snížila výrazně při zrušení přívodu teplého vzduchu-vykuchání termostatu, zaslepení otvoru o min.dobrých 0,5-0,75l, dále při zvětšení průměru difuzoru 1. komory, mam120 karb měl dif. 20 mm, po provrtání a vyleštění difuzoru na 22 mm, karburátor upraven na 130, pro lpg je rozhodující jen průměr difuzoru, se spotřeba snížila o dalších min. 0,5l. Výsledek je takový jezdím se 4-kvaltem, na krátke vzdálenosti za 8,5-9l, na delší za 7-8l a to to nijak nešetřím. benzín není potřeba auto startuje i při -15° bez vážných problémů.Zakl. předstih mám 10°, víc jak 13° nemá smysl.
|
3.4.08, 18:53 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
O tom odpojení hadice teplého vzduchu, už jsem četl v článku pana Čecha. K čemu to je vůbec dobrý a jak to má velký vliv na spotřebu a třeba výkon motoru?
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
3.4.08, 20:17 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ty hadice na teplý vzduch mají v podstatě vliv jen na odpor vzduchu, a ten poměr zase ladí škrtící ventil, záleží na mnoha aspektech aby jel motor úsporně, můžete měnit membrány, ladit všechny hejblata, pokud bude v háji zapalovaní brzdy budou brzdit pneu podhuštěny tak se bude jezdit za l0 a tak se to dá brát od začátku do konce a od konce až na začátek to je prostě obor opravy motorových vozidel miloš
|
3.4.08, 20:29 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
bosator píše: Určitě souhlasím s Milošem i co se tyče seřízení. Jen ze svých zkušeností můžu dodat, že u 130 škodovky s fávo. zapalováním se mi spotřeba snížila výrazně při zrušení přívodu teplého vzduchu-vykuchání termostatu, zaslepení otvoru o min.dobrých 0,5-0,75l, dále při zvětšení průměru difuzoru 1. komory, mam120 karb měl dif. 20 mm, po provrtání a vyleštění difuzoru na 22 mm, karburátor upraven na 130, pro lpg je rozhodující jen průměr difuzoru, se spotřeba snížila o dalších min. 0,5l. Výsledek je takový jezdím se 4-kvaltem, na krátke vzdálenosti za 8,5-9l, na delší za 7-8l a to to nijak nešetřím. benzín není potřeba auto startuje i při -15° bez vážných problémů.Zakl. předstih mám 10°, víc jak 13° nemá smysl.
Popiš trochu víc tu úprau karburátoru. Máš SEDR, nebo EDSR?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.4.08, 21:04 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
slovacek.milos píše: ty hadice na teplý vzduch mají v podstatě vliv jen na odpor vzduchu, a ten poměr zase ladí škrtící ventil, záleží na mnoha aspektech aby jel motor úsporně, můžete měnit membrány, ladit všechny hejblata, pokud bude v háji zapalovaní brzdy budou brzdit pneu podhuštěny tak se bude jezdit za l0 a tak se to dá brát od začátku do konce a od konce až na začátek to je prostě obor opravy motorových vozidel miloš
Auto mi jezdí tak za 7,5-8l lpg což je myslím na formana s karbecem celkem dobrý, teď jestli to má nějaký smysl to odpojovat. Asi to skusím odpojit a uvidím.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
4.4.08, 06:28 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
martine, proste vezmes stopovou brusku a v neuzsim miste ten karbec rozbrousis na vetsi prumer... pepca a edsr 22/23 prebrousenej na 23/25 je dobry kdyz jdou vyndat klapky..me vyndat nesly, tak to trvalo dyl a hlavne sem to pak 20x za sebou pral, nez sem z toho dostal vsechem bordel
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
7.4.08, 11:33 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No já už se na to chystám asi rok, ale nějak nemám odvahu , karburátor mám EDSR 120, klapky už jsou vytažený.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
7.4.08, 11:47 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
tak uz nemas zadnej problem... jen brousis dokolecka dokola, nesmis ale probrousit skrz a potom je dobry to cely vylestit aby to bylo jak zrcadylko
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
7.4.08, 11:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|