Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.4.08, 15:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
f-ko píše: proc bys tomu neveril? mpi uz neni zadnej jednobod:D i kdyby do spalovacího prostoru vedly trubky přímo z čerpací stanice, tak je to pořád stejný vevnitř... a zeptej se závodníků co takovej motor potřebuje aby ožil... třeba gemini tady na fóru ví a umí... bez technických úprav je podle mého názoru změna v čase vstřiku a množství vstříknutého paliva časování jiskry jen málo účinná.
|
5.4.08, 15:17 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Kamos ma ten chip z pocatecnich 50kW ... a je to docela znat ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
5.4.08, 15:20 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Osobně těm 11,5 KW a nižší spotřebě vůbec nevěřím. pouhou změnou programu- prodloužením vstřiků, úpravou předstihu tohle nepůjde docílit. Kamarád si to nechal něco podobného u Felície MPI- 50KW, sice od nějakého borce z Prahy za 2200, mělo to být reálnější navýšení o cca 6,5 KW. Nakonec je z toho nešťastnej, auto je sice živější až do vysokých otáček, max. rychlost se určitě ale nezměnila, ale zápory jsou vyšší spotřeba, při normální klidné jízdě o cca 0,5-1 L, a navíc když je teplý motor, tak to výrazně hůř startuje. Nedávno teda auto nechal předělat na LPG, tím se tato úprava stala akorát na obtíž, při provozu na LPG se tato úprava na výkonu neprojeví, pouze když startuje teplé auto, automaticky vždy na benzín, tak to blbě startuje. Takže to je moje jediná zkušenost s načipovaným autem.
|
5.4.08, 15:44 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
bosator píše: Osobně těm 11,5 KW a nižší spotřebě vůbec nevěřím. pouhou změnou programu- prodloužením vstřiků, úpravou předstihu tohle nepůjde docílit. Kamarád si to nechal něco podobného u Felície MPI- 50KW, sice od nějakého borce z Prahy za 2200, mělo to být reálnější navýšení o cca 6,5 KW. Nakonec je z toho nešťastnej, auto je sice živější až do vysokých otáček, max. rychlost se určitě ale nezměnila, ale zápory jsou vyšší spotřeba, při normální klidné jízdě o cca 0,5-1 L, a navíc když je teplý motor, tak to výrazně hůř startuje. Nedávno teda auto nechal předělat na LPG, tím se tato úprava stala akorát na obtíž, při provozu na LPG se tato úprava na výkonu neprojeví, pouze když startuje teplé auto, automaticky vždy na benzín, tak to blbě startuje. Takže to je moje jediná zkušenost s načipovaným autem.
Jesi to nebude tim borcem ... fakt u cimbu nastalo zlepseni a spotreba zustala stejna, popripade kdyzby nechal predchozi styl jizdy tak by byla mensi. Starty vse OK.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
5.4.08, 15:53 |
|
|
f-ko
Příspěvky: 17
|
ja volal primo tomu borcovi z cimbu a rikal ze to proste nahraje do jednotky a ze pred i po uprave najede na brzdu a proste me tu zmenu ukaze primo na valcich..ja sem si stahoval hlavu o 0,8mm a je to uz pekne znat+sportovni filtr a vyfuk..
|
5.4.08, 16:30 |
|
|
f-ko
Příspěvky: 17
|
|
5.4.08, 16:32 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Cimbu můžu vřele doporučit, jednoznačně výborné zkušenosti, cimbu se nestará jen o množství paliva, přehrává komplet soft a spolupracují se Škodou, na jednotky dávají záruku, jsou jedni z mála poctivců, proto mají i někde vyšší ceny než zrádná konkurence,cimbu samotné zvyšování množství paliva odsuzuje, hlavně u ropáků. Viz jejich stránky. V mém okolí, mnou dodané jednotky od Cimbu jezdí nějakejch 15 aut a všichni potvrzují i snížení spotřeby při stejném režimu jízdy před a po úpravě, jinak co máme doma 1,6 čip + vačka tak auto má 130 000km a jezdí pořád výborně a cesta do Chorvatska ve dvou plus bágly 5,74L na 100 a to bylo na dálnici jednu chvilku 200km/h. Opravdu zatím jedině Cimbu věříme a máme vyzkoušené.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
5.4.08, 19:29 |
|
|
f-ko
Příspěvky: 17
|
jj diky za nazor...uz sem rozhodnutej.zapnu GPS a jedem..
|
5.4.08, 19:34 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
f-ko píše: jj diky za nazor...uz sem rozhodnutej.zapnu GPS a jedem..
taky bych jel, ale potřebuju někoho, kdo mi mezitim co budu ladit navigaci naplní peněženku penězma ...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.4.08, 21:56 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Ondras83 píše: f-ko píše: jj diky za nazor...uz sem rozhodnutej.zapnu GPS a jedem.. taky bych jel, ale potřebuju někoho, kdo mi mezitim co budu ladit navigaci naplní peněženku penězma ...
tak na tvůj problém znám hned několik řešení:
1.najít naftu nebo něco podobnýho doma na zahrádce
2.naučit se krást a lhát ve velkým stylu
3.přestat kňourat a začít pořádně makat , zní to sice hrozně, ale funguje to - mám vyzkoušeno
|
5.4.08, 22:18 |
|
|
f-ko
Příspěvky: 17
|
jj tak za 2. je nejlepsi..doporucuji
|
6.4.08, 08:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
bosator píše: Osobně těm 11,5 KW a nižší spotřebě vůbec nevěřím. pouhou změnou programu- prodloužením vstřiků, úpravou předstihu tohle nepůjde docílit. Kamarád si to nechal něco podobného u Felície MPI- 50KW, sice od nějakého borce z Prahy za 2200, mělo to být reálnější navýšení o cca 6,5 KW. Nakonec je z toho nešťastnej, auto je sice živější až do vysokých otáček, max. rychlost se určitě ale nezměnila, ale zápory jsou vyšší spotřeba, při normální klidné jízdě o cca 0,5-1 L, a navíc když je teplý motor, tak to výrazně hůř startuje. Nedávno teda auto nechal předělat na LPG, tím se tato úprava stala akorát na obtíž, při provozu na LPG se tato úprava na výkonu neprojeví, pouze když startuje teplé auto, automaticky vždy na benzín, tak to blbě startuje. Takže to je moje jediná zkušenost s načipovaným autem.
já jsem měl několik felicií BMM od cimbu řj kupoval jsem je ve vsetíně ve škodovce měly i palubní počítat pokud jsi jel úsporně tak krátké měly průměr 4 a kombi 4.5, moje MPi brala 5 když jezdila manželka 6 počítač jsem neměl, ten dělá hodně, pokud se jezdí třista z místa tak si motor asi spapne miloš
|
6.4.08, 09:10 |
|
|
f-ko
Příspěvky: 17
|
jj tak urco kdyz chci CHIP tag mi nejde o spotrebu... a ten palubni pc je dalsi vec..da se vubec nekde zehnat na MPI?
|
6.4.08, 09:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
f-ko píše: jj tak urco kdyz chci CHIP tag mi nejde o spotrebu... a ten palubni pc je dalsi vec..da se vubec nekde zehnat na MPI?
nedávno byly na netu za 2500 do vyprodání zásob ale už nejsou miloš
|
6.4.08, 09:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|