Autor |
Zpráva |
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Až příjdou na net páni opraváři, tak ti poraděj, jinak jsem pohledal na netu a mrkni se třeba ještě sem http://www.fiattipo.net/modules.php?nam ... hc%C3%ADpe třeba ti to pomůže
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
8.4.08, 11:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
fatal píše: FerdikF píše: ... Nastartovat to šloaž po pár minutách....? No právě, co se ti ochladí za 5-10 sekund?
Tak v zimě se to ochladí rychlejc ne? Tady psal že jezdil v zimě.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
8.4.08, 12:20 |
|
|
Martin_O
Příspěvky: 73
|
to poznam na fiattipo.net som uz registrovany a mam tam viac ako 450 prispevkov len to je problem ze vacsina ludi tam maju i.e. motory a ja mam karbec a nevedia mi moc poradit. preto som sa obratil na vas kedze facko karbec je skoro to iste ako to moje tipko karbec co sa tyka motoru
|
8.4.08, 12:30 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Možná už jsi to zkoušel... Já bych s tím někde zastavil, otevřel si motor a sledoval, co se bude dít, zda třeba někde něco necvakne. Pak bych si vytáhl drátkem někde od zapalování napájení třeba žárovky abych vyloučil chybu v elektrice. Pak bych přistoupil k chlazení jednotlivých dílů, vzal bych ventilátor a namířil ho pokaždé na jinou část motoru, abych zjistil, kde se co přehřívá.
A ještě jeden nápad, nespíná se ti náhodou větrák chladiče? Neudělá náhodou takový proudový odběr, že motor zhasne? Nemá třeba mezizávitový zkrat?
|
8.4.08, 12:39 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
fatal píše: A ještě jeden nápad, nespíná se ti náhodou větrák chladiče? Neudělá náhodou takový proudový odběr, že motor zhasne? Nemá třeba mezizávitový zkrat?
No, nedávno jsem měl tu čest řidit starou Pandu. Volnoběžný otáčky měla v techničáku psaný 800 až 900. A když se spustil ventilátor chlazení, motor skoro chcípnul.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
8.4.08, 12:46 |
|
|
Martin_O
Příspěvky: 73
|
fatal píše: Možná už jsi to zkoušel... Já bych s tím někde zastavil, otevřel si motor a sledoval, co se bude dít, zda třeba někde něco necvakne. Pak bych si vytáhl drátkem někde od zapalování napájení třeba žárovky abych vyloučil chybu v elektrice. Pak bych přistoupil k chlazení jednotlivých dílů, vzal bych ventilátor a namířil ho pokaždé na jinou část motoru, abych zjistil, kde se co přehřívá.
A ještě jeden nápad, nespíná se ti náhodou větrák chladiče? Neudělá náhodou takový proudový odběr, že motor zhasne? Nemá třeba mezizávitový zkrat?
vidis to ma nenapadlo. teoreticky by to mohlo byt aj tym diky skusim sa na to pozriet
|
8.4.08, 14:13 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Napadá mě jedna možnost ale je to teorie ještě jsem to nikdy neřešil.... a sice rozhašený nástřik akcelerační pumičky... jestli je příliš velký tak při tomhle poskakování za chvilku dojde k nadměrnému obohacení a motor se zadusí příliš bohatou směsí. Ale jak říkám jen to jen teorie.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
8.4.08, 14:26 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
A jakým způsobem k tomu zdechnutí dojde?
(moje myšlenková konstrukce:)
1. začne jít nepravidelně a kucká kucká a kucká až dokucká, přidám plyn a je to zase chvíli OK-moc bohatá směs, VN kabely, palec atd...
2. volnoběžné otáčky se zvyšují a při přidání plynu se motor zadusí, nesahám na plyn, motor vyběhne pomalu do otáček a bez breptnutí zdechne - chudá směs, tj asi přehřátá AC pumpa, AC na volnoběh málo tlačí, neco ucpaného v karbu atd...
3. ani jedno, volnoběh jde normálně a najednou to zdechne - krpa v eletrice někde, kraťas, studeňák, atd, fiaty na tom s elektroinstalacema nebyly nikdy moc růžově...nebo třeba mezizávitový odpor, viz pár příspěvků přede mnou...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
8.4.08, 14:32 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Neex píše: ... rozhašený nástřik akcelerační pumičky...
Tím to nebude, k obohacení směsi dochází jen při rychlejším sešlápnutí plynu. To by nezdechlo jen tak.
Spíše by to mohl být jehlový ventil, ale to by se uchlastalo tak kvalitně, že by to asi něšlo po pár sekundách v pohodě nastartovat. Také bych se hodně divil, kdyby se ventil po těch pár sekundách umoudřil...
|
8.4.08, 14:33 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
fatal píše: Tím to nebude, k obohacení směsi dochází jen při rychlejším sešlápnutí plynu.
Dochází k němu vždy ikdyž plyn sešlápneš s citem... ikdyž v minimálním množství to je pravda. Čím víc se plyn sešlápne tím víc se nastříkne ale není to tak že by se při mírném sešlápnutí nenastříklo nic.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
8.4.08, 14:44 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Ale jo asi to bude nejspíš blbost... jestli je v koloně tak musí na plyn s citem. Ale úvaha to nebyla špatná
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
8.4.08, 14:56 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já bych někde bokem vyzkoušel podobnou situaci nasimulovat. Nastartovat motor a nechat ho běžet jako v té koloně. Přitom bych měl otevřenou kapotu a kontroloval motor jak se chová. Je třeba nejdříve asi zjistit jestli to je zapříčiněno nedostatkem benzínu nebo nedostatkem elektřiny. Pokud to bude elektrikou, hledal bych chybu asi v altíku, fiaty mají dost smůlu na alternátory. Pokud benzínem, tak nejdříve AC pumpu zkontrolovat, potom karburátor.
|
8.4.08, 17:13 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Nevím jestli by to k něčemu bylo - zásadní rozdíl mezi normálním provozem a stáním v koloně je prudký nárůst teploty v motorovém prostoru což se tím otevřením kapoty ruší....
|
8.4.08, 17:38 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
cyz píše: ...zásadní rozdíl mezi normálním provozem a stáním v koloně je prudký nárůst teploty...
Holt když se to s otevřenou kapotou neprojeví, bude nutno přistoupit k drastickému opatření - zavřít kapotu.
|
8.4.08, 21:20 |
|
|
Martin_O
Příspěvky: 73
|
CROWACK píše: A jakým způsobem k tomu zdechnutí dojde? (moje myšlenková konstrukce:) 1. začne jít nepravidelně a kucká kucká a kucká až dokucká, přidám plyn a je to zase chvíli OK-moc bohatá směs, VN kabely, palec atd... 2. volnoběžné otáčky se zvyšují a při přidání plynu se motor zadusí, nesahám na plyn, motor vyběhne pomalu do otáček a bez breptnutí zdechne - chudá směs, tj asi přehřátá AC pumpa, AC na volnoběh málo tlačí, neco ucpaného v karbu atd... 3. ani jedno, volnoběh jde normálně a najednou to zdechne - krpa v eletrice někde, kraťas, studeňák, atd, fiaty na tom s elektroinstalacema nebyly nikdy moc růžově...nebo třeba mezizávitový odpor, viz pár příspěvků přede mnou...
no ono to nie je ani jedno z toho. prejavuje sa to tak ze motor ide v pohode zrazu z nicoho nic klesnu otacky ze sa motor ledva drzi a ked chcem pridat tak ho to dusi a skape. ked nepridavam tak motor normalne zhasne ako by nemal benzin. dufam ze som to napisal pochopitelne
|
9.4.08, 06:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|