Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 07:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 odpojení baterky 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
A vis urcite ze je to ten imobilizer? Nemuze to byt radio,nebo castecny zkrat jak mel kasmos na 120 a tata na 105??A multimetr nemas? Esi jo,tak nastav na ampery (resp. miliampery), Odpoj minus od baterky a mezi kabel a baterku dej multimetr a napis si cos nameril...Pak to zas zapoj,bez k pojistkam,a jednu po druhe vytahuj a misto ni zapojuj multimetr a zapisuj hodnoty...to bys mel stihnout do 20 min,a hodne nam to prozradi ;)

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


10.4.08, 06:23
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 549
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek 
jk píše:
Záleží jak moc rychle ti to vybíjí. (jak velký odběr z baterky ve vypnutém stavu je). Jako amater by si mohl zkusit vzít jako indikátor odběru ve vypnutém stavu třeba žárovku z kontrolek a odpojit jeden pol baterky a mezi baterku a ten odpojený kabel připojit tu žárovku. Má to ale nevýhodu v tom, že tento indikátor není moc citlivý.Pokud nemáš v autě nějakou specialitu, tak mě napadá jako spotřebič stále pod proudem jen autorádio a ten altík. Zkusil bych, jestli v popsaném zapojení bude žhnout nebo svítit ta indikační žárovka a pak bych postupně začal odpojovat spotřebiče. U kterého spotřebiče odběr (svit)klesne, ten to dělá. Dej si pozor na žárovku, která se rozsvítí po otevření dveří - ta při tomto testu nesmí svítit, jinak ti bude dělat falešnej odběr. Já spínač kdysi u naší 120ky něčím zamačkával, tak aby to při otevřených dveřích nesvítilo světlo.


Až budu mti time a chuť, zkusim to. Vybije se to tak během tří měsícu, jak přes zimu, tak léto. Teploty jsou i vyšší a přitom to jednou chytne hned a za nějakej ten pátek při tý samý teplotě to už chytá trochu hůř. Altík říkal i brácha, ale technik povidal, že ten je ok. Plánuju tam nechat namontovat nožovky, nebo zkusit sám, ale nejdřív radši ve starym autě, kde je ale teda eletrika zprasena že fuj

_________________
135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742

Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě


10.4.08, 12:28
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Počkej, ty řešíš že auto nenastartuje za 3 měsíce nečinnosti? :shock:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.4.08, 17:00
Profil

Příspěvky: 549
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek 
Šemik píše:
Počkej, ty řešíš že auto nenastartuje za 3 měsíce nečinnosti? :shock:


nn, že běhěm těch tří měsíců je startovatelnost horší a horší, ačkoliv jezdíme normální trasy, kde by se ta baterka měla normálně dobít

_________________
135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742

Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě


10.4.08, 17:03
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jo takhle, ale tak to bude problém v dobíjení, ne v klidovém odběru.

Jaký máš regulátor napětí (mechanika, elektronika) a alternátor (35A, 42A, 55A) ?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.4.08, 17:08
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Šemik píše:
Jo takhle, ale tak to bude problém v dobíjení, ne v klidovém odběru.

Jaký máš regulátor napětí (mechanika, elektronika) a alternátor (35A, 42A, 55A) ?


Tak já bych měl otázečku též: Ona se dávala 35A do 120tek ? A na kolik mi vyjde 42A (jetá) a novej regulator ?

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


10.4.08, 19:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
WIO 46 píše:
Šemik píše:
Jo takhle, ale tak to bude problém v dobíjení, ne v klidovém odběru.

Jaký máš regulátor napětí (mechanika, elektronika) a alternátor (35A, 42A, 55A) ?


Tak já bych měl otázečku též: Ona se dávala 35A do 120tek ? A na kolik mi vyjde 42A (jetá) a novej regulator ?


Jo, prastaré užovky nižších výbav (S, L) měly 35A.

42A jetá moc drahá nebude, následný repas tě vyjde tak na 150 - 200kč a nějakou práci do toho musíš dát :) Ale bylo by lepší si rovno sehnat 55A :wink: tak okolo 200kč..

A nový regulátor Pal od 250 do 350 kč :) (jak kde..)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


Naposledy upravil Šemik dne 10.4.08, 20:02, celkově upraveno 1



10.4.08, 19:58
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
moc ne kdybys chtěl tak se mi tu válí regler + altík ale nevim jestli ok 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


10.4.08, 19:59
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Existuje i 55A s mechanickou regulací ? A na kolik normálně vyjde repas altíku?

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


10.4.08, 19:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ne 55 už musí mít elekro :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


10.4.08, 20:02
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ne, 55A už musí mít elektronický.

No ten repas jak jsem psal, okolo 150 - 200 kč

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.4.08, 20:03
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Šemik píše:
Ne, 55A už musí mít elektronický.

No ten repas jak jsem psal, okolo 150 - 200 kč


Áha, takže to se nahodí altík a ty drát od regulátoru co? předpokládám dobře, že to má regulátor zabudovanej ?

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


10.4.08, 20:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
WIO 46 píše:
Šemik píše:
Ne, 55A už musí mít elektronický.

No ten repas jak jsem psal, okolo 150 - 200 kč


Áha, takže to se nahodí altík a ty drát od regulátoru co? předpokládám dobře, že to má regulátor zabudovanej ?


zabudovanej regler maji až fáva :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


10.4.08, 20:07
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Sadra17 píše:
WIO 46 píše:
Šemik píše:
Ne, 55A už musí mít elektronický.

No ten repas jak jsem psal, okolo 150 - 200 kč


Áha, takže to se nahodí altík a ty drát od regulátoru co? předpokládám dobře, že to má regulátor zabudovanej ?


zabudovanej regler maji až fáva :wink:


Sem holt blbej no, takže altík a elektronickej regulátor jo? To když to je 55. Když 42, tak mechanika. Chápu dobře?

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


10.4.08, 20:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jak na 35A tak 42A a 55A můžeš mít elektroniku. Mechaniku jen na 35A a 42A

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.4.08, 20:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz