Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
s páčkou... důvod : stojím třeba tři, čtyři týdny, páčkou několikrát hnu a mám benzín, pak cvkanu o pedál otočím klíčkem a na drc chytá... když to neudělám, točím s tím mnohem déle
|
10.4.08, 21:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Vít píše: s páčkou... důvod : stojím třeba tři, čtyři týdny, páčkou několikrát hnu a mám benzín, pak cvkanu o pedál otočím klíčkem a na drc chytá... když to neudělám, točím s tím mnohem déle
a ty máš zkušenosti s novým typem? zkoušel jsi ho dát do svého auta? jak říkám tohle si můžeš u SH ušetřit a startovat bez problému i bez toho.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
10.4.08, 21:45 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
domnievam sa ze ta packa tam nie je lebo ju netreba, cerpadlo dokaze za ovela kratsi casovy interval nacerpat dostatok paliva (tak to uvadzaju aj v mudrej literature)
teda po 3 tyzdnoch by to malo nastartovat na take 4 otocenia, ked nie tak nech si ju nechaju
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
10.4.08, 21:48 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
deekay píše: domnievam sa ze ta packa tam nie je lebo ju netreba, cerpadlo dokaze za ovela kratsi casovy interval nacerpat dostatok paliva (tak to uvadzaju aj v mudrej literature) teda po 3 tyzdnoch by to malo nastartovat na take 4 otocenia, ked nie tak nech si ju nechaju
Přesně... Ale já nikoho přesvědčovat nehodlám... je tady starý typ a nový typ... nový má větší sání i výtlak ale přesto se někdo bude vracet ke starému protože má páčku... kdyby tam byla páčka potřeba tak jí tam nechájí.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
10.4.08, 21:49 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja tiež s novou pumpou vždy bez problémov, ono aj v nej sú kvalitnejšie ventilky a benzín po čerpadlo nepadá, výrobca asi vedel prečo ich začal montovať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.4.08, 22:09 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Jasně... ono tam jde o to že oba typy pokud jsou v pořádku tak drží sloupec paliva ke karburátoru... u starého typu se musela načerpat po delším stání odpařená část paliva do plovákové komory (i u LEKRu se odpařuje palivo z plovákovky) protože starý typ neměl dostatečný sání a výtlak aby to stihl hned běhěm startování... u nového díky většímu sání a výtlaku už to potřeba není a zvládne to bez problému. Je pravda že se nový typ nedá rozebrat ale ono to potřeba ani není... vím jen o jednom případu kdy nový typ odešel a to měl nalítano 170 tis. km... tohle by starý typ nevydržel protože jestli si pamatuju tak membrána se má u starého preventivně měnit už po 50 tis. km. Já tady starý typ nechci hanit ale nový je prostě lepší ať se to někomu líbí nebo ne.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
10.4.08, 22:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tak ja mám na novom type bez drobných 200tis a zatiaľ v pohode, jazdím síce na LPG, ale benzín to prečerpáva stále...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.4.08, 22:31 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Neex píše: Jasně... ono tam jde o to že oba typy pokud jsou v pořádku tak drží sloupec paliva ke karburátoru... u starého typu se musela načerpat po delším stání odpařená část paliva do plovákové komory (i u LEKRu se odpařuje palivo z plovákovky) protože starý typ neměl dostatečný sání a výtlak aby to stihl hned běhěm startování... u nového díky většímu sání a výtlaku už to potřeba není a zvládne to bez problému. Je pravda že se nový typ nedá rozebrat ale ono to potřeba ani není... vím jen o jednom případu kdy nový typ odešel a to měl nalítano 170 tis. km... tohle by starý typ nevydržel protože jestli si pamatuju tak membrána se má u starého preventivně měnit už po 50 tis. km. Já tady starý typ nechci hanit ale nový je prostě lepší ať se to někomu líbí nebo ne.
Musím se přidat. Ten nový typ je opravdu dobrý, ale jak je uvedeno výše ten starý pokud funguje jak má tak taky není špatný (zkušenost z jiného fáva). Ale ten nový i když auto stojí asi tři neděle, tak chytne na druhé otočení úplně v pohodě a nemusím žádný benzín pumpovat . Má nalítáno 120000km a bez sebemenších problémů (zatím).
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
10.4.08, 22:44 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Hlavně nový typ pokud dojde benzín po dolití natáhne benzín při prvním otočení motoru, u starého je potřeba jak debil mačkat páčku snad 5 minut než si to nasaje.
|
11.4.08, 06:47 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
cyz píše: Hlavně nový typ pokud dojde benzín po dolití natáhne benzín při prvním otočení motoru, u starého je potřeba jak debil mačkat páčku snad 5 minut než si to nasaje.
To nové čerpadlo saje/tlačí při pohybu pístku nahoru i dolů? Za jednu otáčku motoru se vačka neotočí ani jednou, tak by mě zajímalo, jak to může tak rychle natáhnout benál až z nádrže. Vždyť jen objem trubky bude dvakrát větší, než oběm pracovní komory...
Každý mačká páčku jak umí.
|
11.4.08, 07:07 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
No dobře, nachytal jsi mě na hruškách myslel jsem to tak že s novějším typem ten motor krátce protočíš, za pár sekund si to nasaje, kdežto se starým typem bych s tím musel točit že by se vybila baterka.
|
11.4.08, 07:45 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
v čem je tedy nová pumpa jiná než stará? Krom absence páčky. Tam je jiná membrána, nebo to funguje nějak uplně jinak ?
|
11.4.08, 08:07 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
fatal píše: To nové čerpadlo saje/tlačí při pohybu pístku nahoru i dolů? Za jednu otáčku motoru se vačka neotočí ani jednou, tak by mě zajímalo, jak to může tak rychle natáhnout benál až z nádrže. Vždyť jen objem trubky bude dvakrát větší, než oběm pracovní komory... Každý mačká páčku jak umí.
Proboha proč z nádrže? Snad každé mechanické palivové čerpadlo při vypnutém motoru drží palivo až ke karburátoru... palivo nepadá po vypnutí zapalování zpátky do nádrže. Pokud se motor zastaví zůstává palivo v palivovém vedení a hlavně v čeprpadale a tady jde o to že nový typ je schopný ho do plovákové komory doplnit daleko rychleji.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
11.4.08, 11:00 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Reagoval na to že jsem psal o případu kdy dojde benzín.....
|
11.4.08, 11:01 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Aha tak to jo... to jsem si nevšiml
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
11.4.08, 11:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|