Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 10:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 favorit AC pumpy: zamenne? 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
s páčkou... důvod : stojím třeba tři, čtyři týdny, páčkou několikrát hnu a mám benzín, pak cvkanu o pedál otočím klíčkem a na drc chytá... když to neudělám, točím s tím mnohem déle


10.4.08, 21:44
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Vít píše:
s páčkou... důvod : stojím třeba tři, čtyři týdny, páčkou několikrát hnu a mám benzín, pak cvkanu o pedál otočím klíčkem a na drc chytá... když to neudělám, točím s tím mnohem déle


a ty máš zkušenosti s novým typem? zkoušel jsi ho dát do svého auta? jak říkám tohle si můžeš u SH ušetřit a startovat bez problému i bez toho.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


10.4.08, 21:45
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
domnievam sa ze ta packa tam nie je lebo ju netreba, cerpadlo dokaze za ovela kratsi casovy interval nacerpat dostatok paliva (tak to uvadzaju aj v mudrej literature)
teda po 3 tyzdnoch by to malo nastartovat na take 4 otocenia, ked nie tak nech si ju nechaju :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


10.4.08, 21:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
deekay píše:
domnievam sa ze ta packa tam nie je lebo ju netreba, cerpadlo dokaze za ovela kratsi casovy interval nacerpat dostatok paliva (tak to uvadzaju aj v mudrej literature)
teda po 3 tyzdnoch by to malo nastartovat na take 4 otocenia, ked nie tak nech si ju nechaju :D


Přesně... Ale já nikoho přesvědčovat nehodlám... je tady starý typ a nový typ... nový má větší sání i výtlak ale přesto se někdo bude vracet ke starému protože má páčku... kdyby tam byla páčka potřeba tak jí tam nechájí.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


10.4.08, 21:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja tiež s novou pumpou vždy bez problémov, ono aj v nej sú kvalitnejšie ventilky a benzín po čerpadlo nepadá, výrobca asi vedel prečo ich začal montovať...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.4.08, 22:09
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Jasně... ono tam jde o to že oba typy pokud jsou v pořádku tak drží sloupec paliva ke karburátoru... u starého typu se musela načerpat po delším stání odpařená část paliva do plovákové komory (i u LEKRu se odpařuje palivo z plovákovky) protože starý typ neměl dostatečný sání a výtlak aby to stihl hned běhěm startování... u nového díky většímu sání a výtlaku už to potřeba není a zvládne to bez problému. Je pravda že se nový typ nedá rozebrat ale ono to potřeba ani není... vím jen o jednom případu kdy nový typ odešel a to měl nalítano 170 tis. km... tohle by starý typ nevydržel protože jestli si pamatuju tak membrána se má u starého preventivně měnit už po 50 tis. km. Já tady starý typ nechci hanit ale nový je prostě lepší ať se to někomu líbí nebo ne.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


10.4.08, 22:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tak ja mám na novom type bez drobných 200tis a zatiaľ v pohode, jazdím síce na LPG, ale benzín to prečerpáva stále...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.4.08, 22:31
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Neex píše:
Jasně... ono tam jde o to že oba typy pokud jsou v pořádku tak drží sloupec paliva ke karburátoru... u starého typu se musela načerpat po delším stání odpařená část paliva do plovákové komory (i u LEKRu se odpařuje palivo z plovákovky) protože starý typ neměl dostatečný sání a výtlak aby to stihl hned běhěm startování... u nového díky většímu sání a výtlaku už to potřeba není a zvládne to bez problému. Je pravda že se nový typ nedá rozebrat ale ono to potřeba ani není... vím jen o jednom případu kdy nový typ odešel a to měl nalítano 170 tis. km... tohle by starý typ nevydržel protože jestli si pamatuju tak membrána se má u starého preventivně měnit už po 50 tis. km. Já tady starý typ nechci hanit ale nový je prostě lepší ať se to někomu líbí nebo ne.


Musím se přidat. Ten nový typ je opravdu dobrý, ale jak je uvedeno výše ten starý pokud funguje jak má tak taky není špatný (zkušenost z jiného fáva). Ale ten nový i když auto stojí asi tři neděle, tak chytne na druhé otočení úplně v pohodě a nemusím žádný benzín pumpovat :) . Má nalítáno 120000km a bez sebemenších problémů (zatím).

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


10.4.08, 22:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Hlavně nový typ pokud dojde benzín po dolití natáhne benzín při prvním otočení motoru, u starého je potřeba jak debil mačkat páčku snad 5 minut než si to nasaje.


11.4.08, 06:47
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18278
Příspěvek 
cyz píše:
Hlavně nový typ pokud dojde benzín po dolití natáhne benzín při prvním otočení motoru, u starého je potřeba jak debil mačkat páčku snad 5 minut než si to nasaje.


To nové čerpadlo saje/tlačí při pohybu pístku nahoru i dolů? Za jednu otáčku motoru se vačka neotočí ani jednou, tak by mě zajímalo, jak to může tak rychle natáhnout benál až z nádrže. Vždyť jen objem trubky bude dvakrát větší, než oběm pracovní komory... :shock:

Každý mačká páčku jak umí. :wink:


11.4.08, 07:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
No dobře, nachytal jsi mě na hruškách :D myslel jsem to tak že s novějším typem ten motor krátce protočíš, za pár sekund si to nasaje, kdežto se starým typem bych s tím musel točit že by se vybila baterka.


11.4.08, 07:45
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
v čem je tedy nová pumpa jiná než stará? Krom absence páčky. Tam je jiná membrána, nebo to funguje nějak uplně jinak ?


11.4.08, 08:07
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
fatal píše:
To nové čerpadlo saje/tlačí při pohybu pístku nahoru i dolů? Za jednu otáčku motoru se vačka neotočí ani jednou, tak by mě zajímalo, jak to může tak rychle natáhnout benál až z nádrže. Vždyť jen objem trubky bude dvakrát větší, než oběm pracovní komory... :shock:

Každý mačká páčku jak umí. :wink:


Proboha proč z nádrže? Snad každé mechanické palivové čerpadlo při vypnutém motoru drží palivo až ke karburátoru... palivo nepadá po vypnutí zapalování zpátky do nádrže. Pokud se motor zastaví zůstává palivo v palivovém vedení a hlavně v čeprpadale a tady jde o to že nový typ je schopný ho do plovákové komory doplnit daleko rychleji.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


11.4.08, 11:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Reagoval na to že jsem psal o případu kdy dojde benzín.....


11.4.08, 11:01
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Aha tak to jo... to jsem si nevšiml :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


11.4.08, 11:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz