Autor |
Zpráva |
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
A vie my niektko vysvetlit preco sa do Ekotronikov montovalo este nemecke cerpadlo Pierburg? Ked bol ten novy typ taky skvely?
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
11.4.08, 11:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
kwiko píše: A vie my niektko vysvetlit preco sa do Ekotronikov montovalo este nemecke cerpadlo Pierburg? Ked bol ten novy typ taky skvely?
Možná proto že ecotronic byl elektronicky řízený a jako takový potřeboval i elektrické čerpadlo.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
11.4.08, 11:20 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Neex píše: Možná proto že ecotronic byl elektronicky řízený a jako takový potřeboval i elektrické čerpadlo.
Ide o mechanicke cerpadlo, velmi sa podoba na novy typ.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
11.4.08, 11:23 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jo něco na tom bude. Já měl předtím fáčko se starou pumpou r.v. 91 a když jsem stál třeba 14 dní tak jsem měl bez pumpování páčkou problémy nastartovat. Taťka měl fávo r.v. 92 s novější pumpou a i po měsíci bez ježdění to skoro vždy natočil. Jen pár sekund točil motorem a chytl krásně. Já bych musel točit motorem snad minutu aby to chytlo. Teď mám fávo r.v. 94 Solitaire, to už je stříkačka a má el. čerpadlo. Takové věci už řešit nemusím.
|
11.4.08, 11:28 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
kwiko: Máš pravdu.. já měl zato že tam bylo elektrické... já se taky nikdy ecotronicem nezabýval takže nevím.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
11.4.08, 11:29 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
a nechalo by se čerpadlo z BMM zkřížit s karburátorem?
|
11.4.08, 11:42 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vít píše: a nechalo by se čerpadlo z BMM zkřížit s karburátorem?
Jiste pres vratku do nadrze by to slo.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.4.08, 11:48 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Nechalo už jsem o tom i slyšel ale jak to přesně udělat už nevím prý stačí přehodit hadice na odbublinkovači ale už si to nepamatuju přesně... teď jsem si vzpoměl že to měl d-fens jako možnost co zvolit za článek příště viz http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007020501 anketa úplně dole "Electrical and pyro effects: Zástavba elektrického palivového čerpadla do F 89-93"
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
11.4.08, 11:51 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
s tím čerpadlem by to mohlo být totiž dost lepší než s pumpou... žádný benzín v oleji, žádný páčkanepáčka, žádný padání benzínu
|
11.4.08, 11:56 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Vít píše: a nechalo by se čerpadlo z BMM zkřížit s karburátorem?
Je jednoduchsie vymenit cerpadlo, alebo nadrz? a este to na bmm je prilis silne.
Tazkym OT som chcel Deekayovi naznacit ze ak sa mu chce experimentovat tak mu ten pierburg vymontujem a snad sa u Michalkatky pre mna najde nejaka zaslepka z BMM
Aj ked si myslim ze si radsej pocka az sa Michal konecne odhodla do destrukcie vozidla.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
11.4.08, 11:58 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Vít: tj. ale přehazovat jen kůli tomu nádrž na to bych se mohl z vysoka... Mě to stačí jak je... startuje a jezdí to bez problému tak co... navíc se mi podařilo sehnat SH nové za velmi přijatelnou cenu takže čerpadlo řešit nehodlám a ani nemusím Jinak bacha na to na trhu jsou i čínské repliky za nějakých 300-400 Kč sice nevím jak jsou natom s životností ale aby pak někdo nenadával že si koupil nový typ a za chvilku se mu vysypal.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
11.4.08, 12:02 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Neex píše: Vít: tj. ale přehazovat jen kůli tomu nádrž na to bych se mohl z vysoka... Mě to stačí jak je... startuje a jezdí to bez problému tak co... navíc se mi podařilo sehnat SH nové za velmi přijatelnou cenu takže čerpadlo řešit nehodlám a ani nemusím Jinak bacha na to na trhu jsou i čínské repliky za nějakých 300-400 Kč sice nevím jak jsou natom s životností ale aby pak někdo nenadával že si koupil nový typ a za chvilku se mu vysypal.
to rozhodně měnit jen tak nemá cenu, leda by se s tím nějak hýbalo tak to nahradit... kde se dá sehnat ta pumpa co o ní píšeš ?
|
11.4.08, 12:04 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Vít: Myslíš to SH? ...to je označení toho nového typu... staré má název Jikov OD a nové Jikov SH (plus nějaké čísla ale ty si napamatuju na co taky).
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
11.4.08, 12:08 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
no jo... chápu, že jsi nekoupil s páčkou, když říkáš, že je bez páčky lepší... otázka je: Kde? A druhá, ne tolik významná, za kolik?
|
11.4.08, 12:26 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Vít píše: no jo... chápu, že jsi nekoupil s páčkou, když říkáš, že je bez páčky lepší... otázka je: Kde? A druhá, ne tolik významná, za kolik?
Jen jsem se ujišťoval Jinak třeba v Krči jak sem dával deekay odkaz respektive fotky ale 750 Kč mi přijde moc já ho měl za 480 Kč ale to jen proto že u nás rušili autodíly jinak by šlo za tuhle cenu pořídit těžko. Pak třeba v Praze Rektorys http://www.2r.cz posílá i na dobírku jen si k velkoobchodní ceně co má v ceníku něco přirazí ale i tak tě to vyjde levněji než kdyby si to koupil třeba v té Krči.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
11.4.08, 12:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|